מעל ומעבר

סיפורנו מתחיל בנמלי הים הכספי שם נשות הדייגים שעסקו באיסוף של ביצי הקוויאר השחור של דג החדקן נדהמו לגלות כי עור ידיהן נותר חלק וללא כתמים לאורך השנים, בעוד שבשאר חלקי גופן עורן הסגיר את גילן האמיתי.

beyond

שאלו כל קוסמטיקאית והיא תגיד לכם שאחד הרכיבים הטובים ביותר לעורנו הוא אומגה 3
למעשה כבר בשנת 1959 חוקרת הקוסמטיקה אינגריד מילה איבחנה כי לקוויאר השחור העשיר באומגה 3 יכולות מדהימות בהצערת ושיקום העור.

אנה ברנובסקי הבעלים של ביונד קליניקס אשר גדלה על סיפור נשות הדייגים החליטה עם השנים ליצור סדרת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים המשלימה טיפולים אסתטיים ומבוססת על הקוויאר השחור.

תראו, אני חשופה לאינספור מוצרים, סיפורים, תאוריות ועוד ועוד…
והאמת שכשהגיעו ליידי מוצרי הקוסמטיקה של ביונד הרמתי גבה. זו הפעם הראשונה ששמעתי על ביונד קליניקס ובתור מישהי שמלאת התנגדויות לכל תחום טיפולי האסתטיקה (הזרקות בוטוקוס ומילויי קמטים) הגעתי לפגישה עם אנה מאד סקפטית ואולי אפילו צינית.

מודה, טעיתי ובענק !
זה מספר שבועות שאני משתמשת במוצרי החברה והעור שלי מעולם לא נראה טוב יותר.
מוצר אחד שאפרט לגביו בהמשך הפתיע אותי ברמות לא הגיוניות עד כדי כך שבא לי לפרוץ למשרדי החברה ולרוקן את המדפים שלהם.

אז מי הם ביונד קליניקס ומהו אותו מוצר שבא לי לשדוד ?

ביונד קליניקס מתמחים בטיפולי אסתטיקת הפנים, הגישה אומרת "הימנעי מכל התערבות כירורגית" ועל כך אני רק יכולה לברך. אני באופן אישי ואולי בגלל גילי הצעיר מתקשה להבין את כל אלו שמנתחות, חותכות ומשנות את פניהן ועל כן הידיעה כי ניתן גם אחרת מאד שמחה אותי.
הצוות המקצועי של ביונד קליניקס מורכב מנשים בלבד. אנה ברנובסקי אשר הקימה את הקליניקה מאמינה שרופאות מומחיות שמתמחות באסתטיקת הפנים יוכלו להעניק לכל אחת את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר בהתאם לצרכייה האישיים. הקליניקה המעוצבת שוכנת בהרצליה הירוקה, ונדמה כי כל פריט שם נבחר בקפידה על מנת לתת לך תחושה כי הגעת הבייתה.

כפי שעוצבה הקליניקה כך גם סדרת מוצרי הקוויאר השחור. עיצוב מינימליסטי בשחור ולבן, נקי ונוח לשימוש
ביונד

beyond_header_week_0_0

המוצר הראשון בו התאהבתי היה לא אחר מסרום הקוויאר השחור

beyond_product_serum

מוצר שעל פניו לא הייתם מצפים ממנו לדבר אלא שלאחר תקופה ניתן בהחלט להבחין בשינוי מרקם העור לטובה,
הסרום מבוסס על נוסחה ייחודית המשלבת קוויאר שחור בעל תכונות אנטי- אייג'ינג, חומצות היאלרוניות, אשר חודרות לעור ומעודדות יצירת תאים חדשים, המאמליס מרגיע, תה ירוק, ויטמין E ועוד, אשר יחדיו מסייעים בהאטת תהליך ההזדקנות של עורך ומפחיתים באופן משמעותי את הקמטים והקמטוטים.

כמי ששנים נמנעת מחשיפה לשמש בשל נטייה לכתמים ונמשים הופתעתי לגלות כי חלק מן הכתמים נעלמו. כמו כן נדמה כי אפילו הסבוריאה שלי נכנעה לו ונרגעה לה.

המוצר הבא היה קרם הלחות של ביונד

beyond_product_daycream

אחד היתרונות הגדולים שלו מבחינתי הוא העובדה שהוא מכיל מקדם הגנה 15 ומגן עליי מהשמש, לרוב המייקאפ שלי עושה את זה אבל בתקופה האחרונה בעקבות השימוש במוצרים מצאתי את עצמי מוותרת לא פעם על האיפור והולכת ככה כפי שאני בנטורל, משהו שלא קרה מזה שנים. מאד אהבתי את העובדה שביונד דואגים להדפיס תאריך התפוגה המדויק של הקרם על הקופסא ועל הצנצנת בנוסף לסימון הצנצנת הפתוחה המעידה כמה חודשים מרגע פתיחת המוצר ניתן עוד להשתמש בו, לצערי לא כל החברות מקפידות על כך.

על קרם הלחות מצויין כי הוא מסייע במניעת יובש, מסייע זו מילה עדינה, העור שלי שצמא לכמות לחות בדרך כלל נעים, רך ואני מוצאת כי אני פחות מתעסקת בו. אפילו בשיאה של שפעת כשהזנחתי והעור שלי היה יבש, מתקלף, ואיבד מחיוניותו, השימוש במוצרי ביונד שיקם אותו עד מהרה (עניין של יומיים – שלושה)
ולדובדבן שבקצפת, היהלום שבכתר והמוצר שגרם לי לרצות לשדוד את אנה ברנובסקי ולו בשביל לארגן לי מלאי לכל החיים.

קפסולות הויטמינים לפנים ולצוואר
beyond_product_capsuls

הקפסולות הן פרי פיתוח מתקדם ויש בהן נוסחה ייחודית המשלבת חומרים פעילים רבים כגון חומצות היאלרוניות החודרות לעור ומעודדות ייצור תאיים חדשים, ויטמינים (A,E), אומגה 3 וחומצות בלתי רוויות משמן בוראג' טבעי וג'ינסנג, לייצוב והמרצת העור תוך הפחתה של סימני גיל וזמן.
אנה ממליצה להשתמש בקפסולות הויטמינים פעמיים עד שלוש בשבוע בשעות הלילה או המנוחה או לפני אירוע מיוחד לקבלת מראה פנים זוהר במיוחד בזמן שהכי חשוב לך להראות נפלא.

אישית אני מוכנה לישון באמבטיה מלאה בפורמולה של הקפסולות האלה, הג'ל הכביכול סתמי הזה מעניק לעור הפנים זוהר וחיוניות שלא הכרתי. הוא נפלא, נפלא, נפלא כפריימר לפני האיפור, פתאום אין צורך בכמויות מייקאפ, העור נראה מושלם וללא פגמים ואפילו קורן.

מבחינתי אם יכולתי להרשות לעצמי להשתמש בקפסולות האלו על כל לקוחותי הייתי עושה זאת, המוצר הזה הוא קסם בצנצנת ואני האחרונה שתגיד דברים כאלה.
המחיר (950 ש"ח ל 45 קפסולות) לצערי לא יאפשר לי לעשות זאת על אף שהייתי רוצה לדאוג לכך שכל מאופרת שלי תכיר את המוצר הנפלא הזה. אם אתן יכולות להרשות לעצמכן, לכו על זה !!!

אז כן, כשהגעתי לביונד קליניקס ציפיתי למינימום האפשרי וזכיתי למעל ומעבר
אולי שווה לשדרג את שמה של סדרת המוצרים ל above and beyond
זו לחלוטין לא תהיה הגזמה.

7 מחשבות על “מעל ומעבר

  1. הייתי שמחה להתנסות בפריימר אבל פי מחיר המוצר האחרון לא ינינ לי תקציב אליו.. חבל כי כרגע כתמים על העור זה הדבר שהכי מעסיק אותי במצב העור שלי שחוץ מזה הפך לממש ממש מאוזן בתקופה האחרונ, למרות לחץ מטורף שבעבר השפיע מאוד על מצב העור שלי

    אהבתי

  2. להזהר מביונד קליניקס! שילמתי על טיפול בוטוקס ולא היה שום שיפור והם סירבו לתקן - רצו תשלום מלא עבור תיקון . שומר נפשו וכספו ירחק!

    אהבתי

    • אנונימית תודה על האזהרה אבל כשהיא באה מאנונימי שלא מוכן להזדהות זה נשמע מפוקפק משהו. אישיתי לא עברתי טיפול אצלם אבל השתמשתי במוצרים שלהם ואני מאד מרוצה, גם פגשתי את הבעלים והצוות שעובד והתרשמתי מאד לטובה. אם אפשר לבקש לא לסגור פה חשבונות עם מתחרים על חשבון הבלוג שלי זה יהיה נחמד. תודה וערב נעים.

      אהבתי

להשאיר תגובה

