זה בדוק

הפוסט הנוכחי החל כפוסט הלל למס' מוצרים שאהבתי במיוחד בתקופה האחרונה, אירגנתי לי את כולם על שולחן העבודה, ריכזתי את רשימות ההתרשמות שלי מכל מוצר ומוצר ופתאום קלטתי כי כולם בלי יוצא מן הכלל שייכים לאותה החברה.

תמיד מדהים אותי איך תוצרת מקומית כחול לבן יכולה להיות הגיונית בתמחור, איכותית לא פחות ולפעמים אף יותר ממותגי יוקרה כאלה ואחרים והכל בשקט בשקט מבלי לעשות יותר מידי רעש.

את תשלובת ד"ר פישר היכרתי כל חיי בזכות מגוון מסנני הקרינה שהיא מייצרת אולם בשנה האחרונה אני חייבת להודות כי מגוון המוצרים שלהם על שולחן האיפור שלי גדל משמעותית.

spreytachlivihadashזה התחיל בספריי תחליבי SPF30 שנמצא על בסיס קבוע בתיק שלי. למי שבהירה כמוני זהו מוצר חובה. אפילו כשאני נוהגת אני דואגת לרסס את זרועותיי החשופות והצוואר. בנוסף מומלץ למי שיש לה ילדים לרכוש את את ספריי ההגנה התחליבי לילדים. בד"ר פישר לא רצו לקחת סיכון שילד יפספס חלקת עור לא מוגנת ולתחליב צבע כחול !!! כן, קראתם נכון.
צבעו הכחול של הספריי מאפשר התזה ללא פספוסים בכל האזורים החשופים. ההורים רגועים והילדים נהנים. מורחים, הצבע הכחול נעלם ואילו ההגנה מהשמש נשארת.

סדרת המוצרים הבאה שהתאהבתי בה הייתה סדרת המוצרים U LACTIN  לטיפול בעור יבש בכף הרגל והיד שכתבתי עליה בעבר. פתאום כפות הרגליים שלי לא נראות כאילו צעדתי יחפה ברחובות עזה שנה.

משם הדרך למוצרי קוסמטיקה יומיומית הייתה קצרה, על קרם ג'ל לחות והגנה  מסדרת מוצרי genesis young כתבתי פה בעבר ואני מגלה כי אני בבקבוק השלישי שלי כבר שכן הוא נכנס היישר לתיק האיפור המקצועי שלי. כמו כן כתבתי פה בעבר גם על סדרת המגבונים של ד"ר פישר .

לרגע נדמה כי פוסט זה הפך למעין לקט ד"ר פישר ואיך אפשר שלא כשכל מוצר שלהם שאני נתקלת בו פשוט מנצח. אז היום יש לי עוד כמה מוצרים, חלקם עם יותר וחלקם עם פחות שבחים.

WHITE_day_CREAM_dry_n_Bהראשון הוא קרם יום מבהיר SPF30 לעור רגיל-יבש  מסדרת genesis white. הקרם מכיל שמן שקדים, חמאת שיאה, פרו-ויטמין B5 , תמצית ענבים, תה ירוק ועד ועוד…
בדומה לקרם ג'ל ששיבחתי בפוסט קודם מרקם הקרם מזכיר מעט קרם הגנה מהשמש, הגיוני בהתחשב שהוא מכיל מסנני קרינה, יחד עם זאת הוא נספג במהירות. הריח עדין ונעים והעור נותר רך ולחותי. את הקרם הזה הענקתי כמתנה לחברה שהתלוננה על היפר פיגמנטציה (כתמי שמש) באזור הפנים, הצוואר ובית החזה ולטענתה לאחר מספר שבועות ניתן היה להבחין בשיפור באחידות העור, וכי כתמי השמש באזור הצוואר ובית החזה טושטשו בצורה ניכרת.

סך הכל, המוצר תקף לשנה מרגל פתיחתו, האריזה מבחינתי מנצחת שכן הבקבוק בעל משאבה ואין כניסה של גורמים זרים פנים, הכמות 50 מ"ל והמוצר לא נוסה על בע"ח.

LYCOPENEserum(3)המוצר השני הוא סירום ליקופן למתיחה מידית. על פי החברה המוצר פועל למתיחה מיידית של הקמטים באופן הנראה לעין, פועל להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים, מסייע לטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה ובשמירה על עור מוצק ואלסטי.

האמת שקיוויתי שהמוצר הזה יעשה כל מה שהוא מבטיח, אך לצערי גם אני וגם עוד 3 נסייניות שהעברנו אותו בנינו לא הבחנו בשינויים מאד משמעותיים לאחר השימוש.
מה הוא כן עשה ?
הג'ל השקוף הוכיח את עצמו דווקא כפריימר נפלא באזור הרכות ומתחת לעיניים, בדיוק באזור בו מניחים קונסילר, נגיעה ממנו והקונסילר ישב טוב יותר על העור, הג'ל מעט מקרר את האזור ובכך מרגיע נפיחות באזור זה. מבחינתי ומבחינתי זהו אינו מוצר חובה אך אחת מחברותי דווקא העידה שאוהבת אותו ואת התחושה שהוא מותיר בעורה ואף ציינה כי תרכוש אותו שוב.
גם פה המוצר באריזת משאבה סטרילית, כמות 30 מ"ל והמוצר אינו נוסה על בע"ח.

N-Chandnewהמוצר השלישי והאהוב עליי ביותר בתקופה האחרונה הוא דווקא קרם ידיים לעור רגיל מסדרת natural care.
המרקם סמיך מאד, בדיוק כמו שאני אוהבת, טיפה קטנה מספיקה לשתי הידיים והכמות עצומה
הריח…. אלוהים הריח !!!
דובדבן ופרי התאנה, אחד הריחות הטובים ביותר שנתקלתי בהם בשנה האחרונה למוצר קוסמטי. הוא אינו חזק מידי או מתנגש עם ריחות אחרים. אני אוהבת את המוצר הזה ולא אכפתת לי שיהיו לי סטוקים ממנו.
אריזת שפורפרת ענקית, כמות 150 מ"ל וכמובן שאינו נוסה על בע"ח.

בסדרה 3 סוגים של קרם ידיים:
1.  דובדבן ופרי התאנה לעור רגיל
2.  וניל ושושנת מים לעור רגיל-יבש
3. חמאת שיאה וחלב רימונים לעור יבש במיוחד

ולסיום מפרגנת לבלוגרית נוספת ונפלאה שמסתבר שהיא גם שכנה שלי, ממש רחוב ממני שעשתה בזמנו פוסט משפח לסדרת נטורל קר של ד"ר פישר. אז קבלו אותה…

מחשבה אחת על “זה בדוק

  1. חייבת לציין שגם אני די מרוצה מהחברה הזו, רוב המוצרים שניסיתי שלה היו די טובים, כמובןלא כולםאבל סהכ אין ספק שמדובר על חברה איכותית במחירים שווים לכל נפש.

    אהבתי

להשאיר תגובה

