יומנה של כוססת – זהב טהור

אלוהי הלק והפצירה יכולים לנוח, הגמילה שלי בשיאה וכבר תקופה מאד ארוכה שלא כססתי את ציפורני. לא מעט שואלים אותי איך הצלחתי שכן אחרי 30+ שנים התרגלתי כבר למרה ולשאר התכשירים המבטיחים גמילה מכסיסת ציפורניים.

האמת שבמקרה הזה יש שני דברים שעובדים עבורי.
1. תמריצים – לקים חדשים ויפים שרק מחכים לי שאשיג אותם
2. התעסקות בלתי פוסקת והשקעה בציפורניים עד לרמה שבה אני מבינה שלא שווה לי לקלקל הכל ברגע.

היום אני גאה לומר שיש לי ציפורניים מטופחות ויפות ואף למדתי להסתדר איתן בכל תחומי החיים שלי, האתגר הגדול מכולם היה לאפר איתן והגעתי למסקנה שכל עוד הן לא מאד ארוכות הן נוחות לי.
בעבר הן היו עגולות אך היום אני משייפת אותן כמעט ישרות ואז אין מצב שאני שורטת מישהו בטעות.

בשנה האחרונה, מרגע שהתחלתי את הגמילה התחלתי לאסוף בקבוקי לק והאמת שבשלב מסויים האוסף היה כה גדול שהכנסתי חוק חדש לחיי.
בקבוק נכנס, בקבוק יוצא. יש לי במשפחה ילדה מקסימה וכשרונית בשם אופיר שכבר בגיל 12 עושה ציורי ציפורניים שלא יביישו את טכנאית הציפורניים המובילה ביותר והלקים שאני מוציאה עוברים אליה.
תאמינו לי אם יש מישהי שיודעת מה לעשות איתם זו היא.

לאחרונה עקב רכישות לקים חדשות היא קיבלה ממני משלוח מכובד.
אז אלו לקים נכנסו במקום ?

הלק הראשון נקרא gold dust ומספרו 813 מבית GADE

882404_10151464294337850_617269417_o

הוא ללא ספק אחד היפים והאהובים עליי בתקופה האחרונה. נמרח בקלות, שתי שכבות בהחלט מספיקות ולהפתעתי הוא החזיק לי יותר מיומיים על הציפורניים, משהו שאצלי כמעט לא קורה עם אף לק.
חיפשתי לו דיופ אצל חברה אחרת שמייצרת באותו המפעל שכן לרוב איני מוכנה להשקיע יותר מ 20 שקלים על בקבוק לק אך לשווא.

וכמובן שזו הזדמנות נהדרת לחזור ולהזכיר את פינת "לק עם אג'נדה" מדובר ביוזמה של בלוגרית בשם "אלטר אגו" שהחליטה לצלם את ציפורניה כשהיא אוחזת בכרטיס תורם האיברים שלה על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הנושא ואני שמהיום שהתגייסתי מחזיקה בכרטיס אדי (כרטיס תרומת איברים) אהבתי מאד את הגישה והחלטתי להצטרף ליוזמה גם אני.  עוד מידע אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של כרטיס אדי ובאתר האינטרנט של העמותה.

891560_10151464295057850_1775313793_o

הלק השני שהתווסף לאוסף המכובד שלי הוא לק בגוון זהב שמספרו 345 מבית לייף.
885083_10151464532152850_2027703841_o
מה אומר ומה אגיד על הלק הנפלא הזה, פורמולה מושלמת, נמרחת בקלות בלי להשאיר סימנים, מתייבשת מהר, שתי שכבות והוא נראה מיליון דולר. כבר חיפשתי בעברי לק בגוון זהב וכולם היו חצי שקופים ולא מוצלחים והלק הזה מבחינתי מושלם !!!

ניסיתי לצלם אותו בתאורות שונות ובכולן הוא יוצא יפה אז קבלו אותו עם כרטיס תרומת האיברים שלי בתאורה טיפה שונה.

884908_10151464530807850_449038489_o

תודו שהוא מושלם !!! פשוט זהב טהור והוא עלה לי 10 שקלים בלבד !!!!!!
באשר לעמידות הפתיע אף הוא ושרד כשלושה ימים אפילו עם התעסקות בישולי החג.
האמת שכל כך אהבתי את איך שהוא נראה שקיבלתי אומץ והחלטתי לבדוק אם אני מסוגלת לעשות איתו מעברי צבעים
משהו שלמדתי לעשות ממש לאחרונה.
בהתחלה השתמשתי בו כבסיס ועליו ניסיתי לעשות מעבר צבעים לכתום וורוד ולאחר מכן השתמשתי בו רק כגוון סופי אחרי סגול וורוד.
901515_10151468328187850_524709008_o562116_10151468629662850_1100985185_n

אני מודה שעוד יש לי מה ללמוד אבל נראה לי שבשביל ניסיון ראשון ושני יצא לא רע בכלל.

7 מחשבות על “יומנה של כוססת – זהב טהור

  1. ככוססת מכורה, מילדות ועד היום (כבר שלושים שנה) , זה כמו אלכוהוליזם, אף פעם לא נעלם. הפתרון שאני מצאתי בזמנו היה בניית ציפורניים ואני מפרנסת יפה את המניקוריסטית כבר שנים רבות. אין מה לעשות, ברגע שנשברת ציפורן הפיתוי גדול מאד לכסוס אותה.

    אהבתי

  2. הלק של ג'ייד נראה מושלם!
    גם הלייף יפה אבל המנצנץ לוקח בעיניי חובבת הנצנצים שכמותי 🙂
    והמעברי צבעים – התעלפתי. עד שיהיה לי הכישרון להצליח באומנות שכזו ארייר לי פה בשקט על התמונות שלך.
    כל הכבוד על הגמילה יקירה, אני בטוחה שזה לא היה קל…
    גם אצלי הלק לא מחזיק יותר מיומיים (ולרוב רק יום אחד!), אם תמצאי לכך פתרון, אשמח לשמוע.
    נשיקות אהובתי ❤

    אהבתי

    • מיטלי כן, השתמשתי בחתיכה פיצית של ספוגית מייקאפ שגזרתי ונעזרתי בפינצטה כדי לאחוז אותה. טכניקה מיגעת אם את שואלת אותי, זה היה נחמד אבל קשה לי לראות את עצמי מתעסקת עם זה שוב ושוב. כבר יותר קל לי לעשות איזה פרנצ' מגניב מאשר את זה

      אהבתי

  3. חמודה, בקצב הזה נצטרך לגמול אותך ממניקורים! 🙂
    אני לא כססתי ציפורניים אבל כן התעללתי בהן, והדבר היחידי שעזר לי זה פשוט להתמכר ללקים במקום. אני כ"כ אוהבת את הציפורניים מטופחות, שחבל לי להרוס. וכשאני יודעת שאני עוד צריכה לצלם פוסט בכלל חשוב לי שזה ישאר כמו שצריך.
    אני פחות אוהבת לקים מוזהבים, אבל הגרדיאנט בסוף הורס את הבריאות! 🙂
    ותודה שוב על התמונות והתמיכה בלק עם אג'נדה 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

