משתלמים

בשנים האחרונות אני מדברת לא מעט על צרכנות נבונה, לא פעם תשמעו אותי אומרת למאפרת או ללקוחה כי אולי שווה דווקא את הקניה הזו לדחות לעת עתה ואולי אף לוותר עליה. המגמה הזו גרמה לי לקחת חלק בהקמתה של פרושופ חנות איפור עליה דיברתי כאן לא מעט.

לא, לא לשם כך התכנסנו. אין זה פוסט שכוונתו להלל את פרושופ על אף שנחזור אליה לרגע בהמשך, אבל אתם כבר מכירים אותי מספיק טוב כדי להבין שיש פה אג'נדה גדולה יותר.

בשנים האחרונות נחשפתי לאינספור מוצרים במגוון מחירים ולרוב איני מתיחסת למחיר שכן לכל אחת הארנק שלה ואני אישית מעדיפה לא להיכנס אליו אבל דווקא בשבוע האחרון יצא לי להתעסק בעניין קצת יותר ועל כן, בא לי לדבר על מוצרים שלטעמי האישי נותנים תמורה הוגנת ביחס למחיר שלהם.

lifesetאם יצא לכם לשוטט בשנה האחרונה באחד מסניפי סופר-פארם בטוח שנתקלת בקולקציית האיפור ההולכת וגדלה ממותג הבית לייף. מודה, עד כה ניתקלתי בפריטים בודדים שבאמת הרגשתי ששווים התיחסות אלא שלאחרונה משהו טוב קורה בלייף.

אם מוצרי המותג מזכירים לכם מותג איפור פארמי אחר אין זה צירוף מקרים או דמיון מאד מפותח, מוצרי החברה מיוצרים באותו המפעל בדיוק ועל כן הדמיון בינהם. זה התחיל בקולקציית לקים שלא תבייש באיכותה כל מותג אחר, בפוסט הקודם שלי הצגתי פה את לק הזהב מבית לייף והוא ללא כל ספק אחת מהקניות היותר טובות שלי. ועכשיו מהפכת המוצרים של לייף עוברת גם לסט איפור מוכן שבעיני בהחלט מהווה מתנה מוצלחת לנערה שזה עתה מתחילה את חווית האיפור שלה או את אותה אישה שתמיד בדרכים וצריכה סט איפור זמין בתיק.

בסט האיפור שנראה כמו מחברת קטנה או יומן אישי בכריכה מעוצבת תמצאו 9 צלליות, רובן עם פיגמנט בהחלט מכובד ביחס למחיר (ראיתי אותו לא מזמן במשהו כמו 40 שקלים). הצלליות במרקם משי והן מבריקות, הפתיעו אותי מאד הצלליות הכהות ( שחורה מימין וירוקה משמאל) שכן היו מאד איכותיות. הצללית היחידה שטיפה אכזבה היא הצללית הבהירה מימין למעלה ואולי זה רק בגלל שאני אישית אוהבת צלליות יותר מודגשות.
מתחת לצלליות 2 סמקים בצבעים שבאמת יכולים להתאים לכל אחת, הפיגמנט עשיר ובעיני הם יפים מאד. סך הכל אחלה סט איפור לתיקונים במהלך היום או כמתנה.

המוצר הבא הוא פילינג גרגרים עדין מבית "דוקטור עור" שמחירו כ 90 שקלים ל 100 מ"ל ( אם אני רוצה לדייק המחיר הוא 89.99 ש"ח שזה דרך מניפולטיבית Facial Exfoliating Gel פילינג גרגירים עדין מחיר 89.99 שח ל100 מל צילום מוטי פישבייןלהגיד שהוא עולה 90 שקלים אבל מילא) סך הכל מוצר שאני לגמרי יכולה להגיד שהוא מנצח. עוד לא נתקלתי בשום פילינג גרגרים שדומה לו וניסיתי לא מעט בשנה האחרונה. כמי שסובלת מסבוריאה אני די נמנעת ממסכות ופילינגים שיכולים לעורר את הסבוריאה שלי והמוצר הזה לגמרי עוקף רבים וטובים בסיבוב. לרוב מוצרי הפילינג שנתקלתי בהם מכילים גרגרים מאד גדולים אשר גורמים לגירוי העור שלי ואילו פה הגרגרים כה קטנים ( הרגשה כמו של חול ים דק ) שהעור אינו מגורה ונשאר רך ונעים לאחר השימוש. הריח עדין ממש כפי שאני אוהבת, הג'ל שקוף לחלוטין  ולפי רשימת המרכיבים הוא מכיל תמצית מצמח האלוורה. שימו לב כי יום לאחר השימוש יראו מעט קילופים בעור ממש כפי שקורה לאחר פילינג מקצועי אצל קוסמטיקאית, על האריזה מצויין כי היעילות מוכחת ואני נוטה להסכים.

המוצר הבא עולה כחמישה שקלים ואם שוב לדייק אז 4.6 ש"חprotex
בהתחשב בזה שהמתחרים שלו בשוק עולים בסביבות ה 15- 25 שקלים הוא לוקח ובענק. protex מבית ביוטיקייר הוא שפתון לחות לטיפול בשפתיים סדוקות והוא בהחלט עונה על הצורך הבסיסי הזה בימי החורף המייבשים ובימי הקיץ הקשים. אם אני זוכרת נכון אז יש 3 סוגים, טבעי, דובדבן ותפוח. באופן אישי אני מתחברת יותר לטבעי ולתפוח.

allmakeupsmall
כן, אתם רואים נכון ולא, לא התבלבלתי. מייקאפ דאבל-וור מבית אסתי לאודר ללא כל ספק נחשב לאחד המייקאפים הטובים ביותר בארץ ובעולם אלא שפה, בארצנו הקטנטונת מחירו עומד ברשתות על סך 245 שקלים ועל כן נחשב ללא משתלם. אז מה הוא עושה כאן ? זוכרים את האיזכור שציינתי בתחילת הפוסט לפרושופ, כאן אני נכנסת לתמונה. את מייקאפ דאבל-וור תוכלו למצוא בפרושופ במחיר הגיוני  בהנחה של 35%.

zebra

והמוצר האחרון  ואהוב עלי כבר מעל לשנה הוא BABY zebra מגבונים לתינוק אף הם מבית ביוטיקייר. במחיר אפסי של 3.3 ש"ח תקבלו 72 מגבונים לחים, נטולי אלכוהול ומשמרים מסוג פארבנים, עשירים באלוורה באריזה מעוצבת ויפה. אז מה איתכם ? האם גם אתם מצאתם מוצרים שווים במיוחד במחירים הגיוניים ושפויים ? ספרו לי עליהם.

4 מחשבות על “משתלמים

    • מסכימה איתך בזה שאנחנו צריכים להיות היום צרכנים יותר נבונים. חשוב לקרוא תוויות, לקבל חוות דעת מלקוחות שניסו את המוצרים ולא למהר לקנות כל דבר. גם את ההמלצות שלי צריך לקחת בערבון מוגבל ולו בגלל שמה שמתאים לי לווא דווקא יתאים לאחרת.

      אהבתי

  1. אני לגמרי בעד פוסטים כאלה! 🙂
    את רוב מוצרי הטיפוח ולא מעט ממוצרי האיפור שלי אני רוכשת בחו'ל. ממוצרי הפארם 'התייאשתי' ואני בהחלט מעדיפה את ביוטיקר למה שנשאר לי לקנות בפארם -כמו לדוג פדים להסרת איפור. אבדוק את המגבונים שלהם.
    כלהכבוד לכם על יוזמת פרושופ! הוגן במחיר ובאיכות מצוינת!

    אהבתי

    • תודה יקירה, בגדול קשה לי להתיחס לנושא המחירים בפוסטים שזה לא הנושא שלהם כי אני באמת מעדיפה שלא להיכנס ליכולות הכלכליות של הקוראות שלי. בזמנו מישהי אמרה לי "תשמעי אם אני רוצה להוציא אלף שקל על קרם, מי את שתגידי לי משהו.." ואני מסכימה איתה. אם יש לה והיא רוצה למה היא צריכה להרגיש רע עם זה ? אז אני באה ממקום של לספר על מוצר ולא ממקום ששופט את הקונים שלו. כשזה לקוחות של פרושופ הם תמיד יקבלו ממני עצה כנה בנודע לכדאיות של מוצר כזה או אחר וזאת משום שיש לי אינטרס שתהיינה מרוצות וישובו אלינו.

      אהבתי

להשאיר תגובה

