שמש, כמה שמש.

את הפוסט הנוכחי אני דווקא רוצה להתחיל בשיר,  בכל שנה קצת לקראת כניסתה הרשמית של עונת הקיץ תמצאו אותי מזמזמת את השיר הזה. ועל כן זה רק התבקש שתאזינו לו בזמן שתקראו את הפוסט הזה.

אישית אני שונאת קיץ. החום, הזיעה, הכוויות !!!2
כל פולניה טובה יודעת שעור לבן ושמש לא הולכים יחד ובמיוחד עם לעור הבהיר יש גם סבוריאה.
וכך כמו בכל שנה אני מתחילה לרענן את הארסנל שלי בכל אותם מוצרים ואביזרים שהולכים להגן עליי מקרני השמש האכזריות.

המגן הראשי שלי על עור פנאי הוא לא אחר מקרם הגנה לפנים של קליניק. קיבלתי בזמנו כמה וכמה שפורפרות כאלו מחברה שבאה מח"ול ומאז עור פני מוגן לחלוטין. אני בהחלט מתאפרת מעליו ובמייקאפ שגם כן מכיל מסנן קרינה מהשמש.
מומלץ להמתין כ 10 דקות שכן הוא סמיך ולוקח לו זמן להיספג אך הוא מכיל SPF 50 ולי זה מצויין. למיטב ידיעתי ניתן להשיג אותו גם ב SPF 30 אבל כשאתה בהירה כמוני…
החסרון היחידי שלו מבחינתי הוא הריח שמאד מזכיר לי את מסנני הקרינה של פעם והסמיכות שמאלצת אותי להמתין אך גם לזה מצאתי פתרון במוצר הבא.

ultrasolpanimhadashבמידה ולא בא לכן לחכות ואתן מחפשות קרם הגנה מהשמש שמתאים לעור הפנים הייתי ממליצה לנסות את ultrasol young קרם ג'ל לפנים SPF 30. את המוצר הזה ניסיתי ממש לאחרונה ומאז אני חייבת לציין שאני מאד אוהבת אותו. הוא נספג מהר ואינו מותיר הרגשה שמנונית או לא נעימה על העור ועל כן יכולתי להתאפר דקות ספורות לאחר מריחתו על העור.
הוא מכיל תמצית טבעית של תה ירוק וקומפלקס המשלב מרכיבים פעילים של צמח הקמומילה וצמח הליקוריציה. עכשיו ברור לי שזה נשמע לכם כמו ממבו ג'מבו אבל מהניסיון שלי אלו רכיבים שמטיבים מאד עם בעלי עור רגיש ואדמומי דבר המאד מאפיין עור סבוראי.

באשר לניחוח הקרם, על האריזה מצויין "בריח אקזוטי" והאמת שלי הוא מזכיר קוקטייל פינה קולדה, מצד אחד נפלא מצד שני כל היום אני חולמת על חופשה בהוואי עם איזה מרגריטה קפואה או פינה קולדה. הקרם מתאים לנשים וגברים כאחד, אם אתה גבר יש מצב שפתאום בת הזוג שלך תרצה להתנשק יותר שכן הריח ממכר !!!Anti Sun spray תרסיס הגנה נטול שומן של דר עור לכל סוגי העור צילום מוטי פישביין 79.99 שח

החייל הבא שלי במלחמה נגד השמש הוא "אנטי סאן ספריי" SPF 30 מבית ד"ר עור. מדובר למעשה בקרם הגנה לכל דבר שנמצא בבקבוק עם שפריצר למריחה קלה יותר. צבעו לבן, הוא אינו שומני במרקם ונספג במהירות. על האריזה אף מצויין כי נטול שומן ומתאים לכל סוגי העור. אחד הדברים שאני יותר אוהבת בו הוא הריח. קשה קצת להסביר במילים אבל הריח נקי, כאילו זה עתה יצאתי מן המקלחת ועל כן מתאים מאד גם לגברים וגם לילדים. חסרון קטן הוא העובדה שאני לא יכולה לקחת אותי איתי בתיק. הפקק השקוף שמגן על ראש השפריצר נופל בתיק והכפתור נלחץ ומתיז על כל החפצים שלי קרם הגנה, מעבר לזה על שידת הטיפוח שלי יש לו מקום של כבוד. מומלץ ולו בגלל הפונקציונאליות והריח.
אז אילו מוצרים כן ניתן לסחוב בתיק ?
אולטרסול לכל המשפחה  - קרדיט סטודיו שתיים (4)בעבר כבר רשמתי פה רבות על שני תרסיסי הגנה מהשמש שאני מאד אוהבת האחד מבית LIFE מותג הבית של סופרפארם והשני מבית ד"ר פישר.  גם השנה שניהם יככבו אצלי לסירוגין, מחזיקה אחד בכל תיק !!!

למוצרים אלו מכסה פטנט שמאפשר בסיבוב קל לפתוח ולסגור את פיית התרסיס וכך למנוע את התופעה המעצבנת של ריסוס המוצר בתוך התיק. לאחרונה מאז שנולד לי אחיין אני גם קצת יותר מתעניינת במוצרים המתאימים לפעוטות ולילדים ( אף פעם לא מוקדם מידי להתכונן וללמוד מה מתאים ומה לא ) ועל כן שמחתי לגלות כי יש גרסה נהדרת של ספרי ההגנה האהוב של ד"ר פישר גם לילדים.

תאמינו או לא, אך עד מהרה גייסתי אותו גם לעצמי.  אולטרסול קידס SPF30 (שימו לב שמצויין עליו SPF 30 והוא בעל מכסה כחול) הוא תכשיר הגנה מהשמש בעל ניחוח של מלון. כן…כן !!! מלון !!!
רק הריח הכי אהוב עליי בכל הזמנים ומסתבר שלפי סקרים  שערכו בד"ר פישר מלון הוא מבין הריחות האהובים בקרב ילדים ועל כן הם מוכנים לאפשר להוריהם לרסס אותו על עורם.

אולטרסול לכל המשפחה  - קרדיט סטודיו שתיים (10)ואם אנחנו בעניין של הורות ואנחנו כנשים סוחבות הכל מהכל, אין אמא שלא תשמח להכיר את קרם הפנים לתינוקות ultrasol BABT SPF 50   החוסם מעל ל 90% קרינת UVA . מה חשוב לדעת עליו ? חשוב לדעת כי מומלץ מתחת לגיל 6 חודשים להיוועץ ברופא בכל הנוגע לתכשירי הגנה מהשמש בקרב פעוטות, התכשיר עצמו מותאם לעורו הרגיש של תינוק, עמיד במים ואינו גורם לגירוי בעיניים.
אז גם אותו תוכלו למצוא אצלי בתיק בכל טיול עם האחיין הקטנטן והנפלא שלי.

ורק בשביל לחתום סופית את פוסט כיפת הברזל האישית שלי כנגד השמש והקיץ, מזכירה לכולכם לשתות מים והרבה. כמות המים המומלצת לשתייה ביום היא 8-10 כוסות לנשים, ו 10-12 כוסות לגברים. הידעתם כי שתיית חמש כוסות מים ביום מפחיתה את הסיכון ללקות בסרטן המעי הגס ב-45 אחוז, בסרטן השד ב-79 אחוז ובסרטן השלפוחית ב-50 אחוז . אם זו לא סיבה מספיק טובה להתחבר לבקבוק מים אז אין לי מושג מה כן.

וכמובן אל תשכחו לחבוש כובע ולהלך עם משקפי שמש, אלו לא חייבים להיות רק אמצעי הגנה אם כי הצהרות אופנתיות לכל דבר. ראו את ליידי גאגא, אפילו היא חכמה בשמש.

alg_lady_gaga_hat

להשאיר תגובה

