יומנה של כוססת – 60 שניות היית פה

כמו תמיד אני שמחה לדווח שהגמילה מכסיסת ציפורניים בשיאה,
מודה אני כי ברגע של לחץ ועבודה קשה כססתי שתיים מציפורניי אך מהר מאד תפסתי את עצמי וחזרתי למוטב.

לקים, בקבוקים קטנים וציבעוניים בשפע, מה כבר ניתן לחדש לי בהם ?
נכון להיום אוסף בקבוקי הלק שלי מונה בסביבות ה 100 בקבוקים (התמכרות לכל דבר)
אני מקפידה לרכוש אותם אך ורק במבצעים ומכריזה כל פעם מחדש שלא תתפסו אותי משקיעה יותר מ 15 שקלים על בקבוק לק ולו בגלל שלא נראה לי שיש לזה הצדקה.

אני זוכרת את הפעם הראשונה שפגשתי טכנאיות ציפורניים, הייתה זו הכתבה הראשונה שאי פעם כתבתי עבור "מגזין יופי!". נשלחתי מטעמם לסקר את ביקורה של גלינה סטרנקו (מורה בינלאומית לקישוטי ציפורניים) בישראל. זכור לי הייטב כיצד הביטה בציפורניי הכסוסות בתדהמה בזמן שראיינתי אותה ואף המליצה לי בעדינות "לעשות עם זה משהו". היום גלינה יכולה להיות גאה.

באותו הכנס פגשתי את בראיין ליידן, מנכ"ל חברת נייל סטודיו ויזם הכנס, כבר אז השאיר עליי רושם רב וידעתי כי דרכנו עוד תפגשנה. מאז פגשתי את בראיין פעמים רבות שכן הוא ממשיך לפעול ולחדש בתחום טיפוח הציפורניים בישראל באופן חסר תקדים. הוא זה שאחראי להגעת מותגי הלקים המובילים ביותר בעולם לישראל, עד כה הוא דאג להגעתם של צ'יינה גלייז, OPI ועכשיו גם את המותג המוביל Seche שהמוצר הכי מדובר שלה הוא מייבש הלק Seche Vite.

seche_fasttopcoat_master

על פי החברה למייבש הלק וסדרת הלקים החדשה של Seche המבוססת אף היא על אותה הפורמולה לוקח 60 שניות להתייבש, אבל אני… אתם מכירים אותי….

בוקר, מיליון ואחת מטלות. מרימה טלפון לחברה ואומרת לה שאני צריכה את העזרה שלה "כל מה שאני צריכה זה שתשימי לק, תתארגני ותפגשי אותי לקפה אחרי זה, רק תדאגי לעדכן אותי כל פעם מה את עושה". מירי, חברה צייתנית במיוחד לא ממש הבינה אבל הסכימה להשתתף בניסוי.
"מורחת לק היא מספרת לי, שכבה ראשונה" במקביל גם אני, לק בסגול לילך הנקרא prime & polished נמרח בקלות יתרה ובצורה אחידה, אטום לחלוטין ונראה אפילו בשכבה אחת מצויין. "שכבה שניה" מירי מכריזה בגאווה בדיוק בזמן שסיימתי למרוח את השכבה השנייה על כל ציפורניי ובדיוק התחלתי להניח מעל את מייבש הלק של Seche

"מה עכשיו ?" שאלתי את מירי
"עכשיו מחכים, צריך להתייבש אחרת הכל יהרס לי" טענה
היססתי מעט אבל כעבור דקה העברתי אצבע קלה על גבי אחת מציפורניי רק כדי לגלות שהיא לגמרי יבשה
"אני נכנסת להתקלח זריז וחוזרת אלייך"

"אז איפה אנחנו עכשיו ?" שאלתי את מירי והיא, התברר לי עדיין מחכה, הלק עוד לא יבש.
התלבשתי זריז, התחלתי להתאפר ומירי…
מירי עדיין מחכה.

אני מאפרת, לוקחות לי דקות ספורות להתאפר ומירי הודיעה לי שגם היא עושה שטיפה קלה ומתאפרת ויאללה יוצאות לקפה. מירי אוספת אותי מראה לי את ציפורניה בגאווה, הצבע מהמם אבל באגודל יש חור קטן ופה היה צורך בעוד שכבה ושם יש סימן מריחה, נו טוב… "מיהרתי" היא אמרה

miri

אכן תמונוה קשה. הסתכלנו יחד על הציפורניים שלי, שום סימן מריחה או דפיקה, הלק נראה מבריק ומושלם וזמן ההמתנה היה קצר כפי שהובטח.
SECHE

לפי סימונה שויקי, מנהלת סניף נייל סטודיו בפתח תקווה, Seche היא חברת לקים לנשות קריירה שיש להן בדיוק דקה בבוקר לפני העבודה, בסדרת הלקים שלהם לא תמצאו גליטרים וטקסטורות מיוחדות. הגוונים למעשה נבחרו בקפידה כדי להתאים לכל מקום עבודה וכל פגישה עיסקית חשובה.

הקיץ הזה לדעתי יככבו גווני הפסטל של Seche , הנה הם לפניכם:

Seche-Spring-650x251

המחיר משהו כמו 49 שקלים וכן, לראשונה בחיי אני מודה, הם שווים כל אגורה !!!!
התאהבתי גם בוורוד מקסים שנקרא rendezvou והוא יהיה הקנייה הבאה שלי
20130521_221205
את הלקים של Seche ניתן למצוא בסניפי נייל סטודיו שברחבי הארץ והם לחלוטין השקעה משתלמת בעיני, גם מבחינת עמידות הם לא רעים, לק לרוב כבר מתקלף אצלי לאחר יום או יום וחצי ואילו זה החזיק אצלי יומיים טובים של בישולים וניקיונות. אז לסיום אחד השירים שהכי גורמים לי לחייך, מוקדש לכל אישה ממהרת ועסוקה באשר היא

להשאיר תגובה

