מוצרי איפור עמידים

אני זוכרת את הכלה הראשונה שאיפרתי, הייתי אז בשנות העשרים המוקדמות שלי, ילדה תמימה והיסטרית
על כל נגיעת מברשת. כיום 11 שנה לאחר מכן אני כבר לא ממש ילדה וגם כבר לא כל כך היסטרית על כל טשטוש והדבקת ריסים אך עם השנים נותרה עימי דאגה אחת המלווה כל מאפרת באשר היא…

נו… כבר הצלחתם לנחש לאיזה "רגע" אני מתכוונת ?
יחסי המאפרת מאופרת רצופים ברגעים שונים. רגע תיאום הציפיות בו שתיכן חוששות מעט מן המפגש, רגע החיבור הקסום בו הכימיה בשיאה ושתיכן כבר ממש מקשקשות כמו חברות של שנים ורגע הפרידה, הרגע בו את נפרדת מן המאופרת שלך לשלום ומבינה כי מעכשיו השליטה כבר לא בידייך וכל שנותר לך לעשות הוא לקוות שכמו שעזבת אותה, כך היא תישאר.

בעשור אחרון ליוויתי מאפרות רבות בתחילת דרכן ואין אחת שלא חששה מהרגע הזה, מהפחד שמא האיפור שעמלה עליו בכישרון רב לא יחזיק מעמד אל מול איתני הטבע והתרוצצות הכלה בלוקיישנים שונים ומשונים כאילו הייתה עכשיו ב"מירוץ למיליון". הדבר היחיד שיכול להפיג את החששות האלו הוא הכרת תיק האיפור שלך והמוצרים שבו וההקפדה לעבוד עם מוצרים איכותיים ועמידים.

אז קבלו אותה, נבחרת העמידים שלי לטוב ולרע…
בראש הנבחרת 3 מייקאפים שונים:

Revlon-PhotoreadyColorstay מבית REVLON
הוא ללא כל ספק המייקאפ האהוב עליי בטכניקת האיפור המסורתית (הנחה בעזרת מברשות וספוגיות). על הבקבוק מובטח כי הוא עמיד 24 שעות והוא אכן עומד בהבטחה, לאחרונה אף ערכתי ניסוי והסתובבתי יומיים עם אותו איפור (שלא תגידו שאני לא משקיעה עבורכם ואל תנסו את זה בבית) הוא שרד יפה בהתחשב בכל מסעותי ביומיים האלו. Colorstay מלווה אותי כבר בערך 6 שנים והפך להיות המייקאפ לשימוש האישי שלי שכן הסבוריאה שלי אוהבת אותו ואינה מעזה להראות את פרצופה הרע כשהוא מונח על עור פניי. מגוון הגוונים רחב(כ 11 גוונים) ומתאים לעור הישראלי הצהבהב, הוא מכיל מסנני קרינה ואינו דורש פידור שזהו יתרון ענק !!! לאחרונה ובאמת בשעה טובה רבלון השיקו אותו מחדש בבקבוק עם משאבה וכך למעשה פתרו את החסרון היחיד שהיה לו בעבר והוא הבקבוק.
רבות מכן בוודאי תוהות מדוע רק עכשיו הושקה המשאבה ואני אנחש מניסיוני כי מדובר בבעיה טכנולוגית, לנו הלקוחות זה נראה בסיסי ולא בעייתי בכלל אלא שמייקאפים עמידים המתקבעים לבד לרוב לא ניתן להעביר במשאבות כי הן מתייבשים בתוך המשאבה בגלל בועת אויר המייבשת אותם וחוסמים אותה, אני בהחלט מקווה כי רבלון הצליחו לפתור את הבעייה הזו שכן לא סתם חיכו עם פיתוח המשאבה שנים רבות.
מחיר: 185 שקלים, לרוב תמצאו אותו במבצעי 1+1 ועוד כל מיני הנחות.

*טיפ קטן, מי שמרגישה שקולורסטיי "עבה" לה מידי, שווה לבדוק את "פוטו-רדי" (השמאלי שבתמונה ) הוא משמש אותי בתקופות החורף בהן אני מעדיפה משהו קצת יותר קליל. המייקאפ הזה בעיני מוצלח מאד, עמיד מאד, נדרשת כמות קטנה ולהפתעתי הוא מחזיק אצלי מעמד כ 4 חודשים בשימוש יומיומי לעומת הקולורסטיי שנגמר בערך כל 3 אבל זאת משום שעד כה לא הייתה לו משאבה.
double-wear

DOUBLEWEAR מבית אסתי לאודר
אולי המייקאפ הכי מפורסם בעולם ולו בגלל שהוא עמיד כל כך שגם בעלת העור השמן ביותר אינה מהווה עבורו אתגר. DOUBLEWEAR כבש את השוק המקצועי והפך עם השנים להיות המייקאפ של המאפרים, באופן אישי אני טיפה מתאבסת ממגוון הגוונים המאד כתום אך אני משתמשת איתו בעיקר בערבובים. הוא מוצר חובה לדעתי בכל תיק איפור מקצועי וכשאני עובדת איתו אני רגועה במיליון אחוז כי איפור הכלה שיצרתי ישאר כפי שהוא לאורך זמן. שימו לב כי גם לא אין אריזת משאבה ואני מאמינה שלא יעבור זמן רב עד שיאלצו באסתי לאודר ליישר קו עם רבלון ולחדש גם הם את האריזה.
מחיר: 245 ש"ח , בפרושופ חנות האיפור און ליין תמצאו אותו ב 159 שקלים.

TEMPTU סדרת S/B
89897את טמפטו אני מכירה לא מעט שנים אך רק לאחרונה תוכלו למצוא אותם בארץ, מוצרי טמפטו יעודיים להנחה בטכניקת איפור באייר 
בראש והם תוספת מדהימה לתיק איפור מקצועי ולו בגלל שהם עמידים לכ 48 שעות, בתמונה תוכלי לראות הצצה לשולחן העבודה שלי  וברקע את הבקבוקים הקטנים של TEMPTU. מס' הגוונים רחב גם כן (כ 12 גוונים) הם נטולי שומן ואינם סותמים את נקבוביות עור. נחשבים למוצרים "נון-קומודוגנים" כלומר מוצרים שאינם יוצרים קומודונים בעור (נק' שחורות), הם נטולי גלוטן (מסתבר שיש לא מעט אנשים שהרגישות לגלוטן היא גם חיצונית ועל כן זהו פתרון לא רע) ולא נוסו על בע"ח. חשוב לזכור כי מייקאפים אלו שונים מאלו שציינתי מעל ולו בגלל שגודל המולקולות שלהם קטן על מנת שיוכלו לעבור במכשיר האייר בראש מבלי לגרום לסתימות ועל כן הם דלילים במראה אך אין זה אומר שאינם משיגים תוצאות מרהיבות.
מחיר: 239 ש"ח אך מאפרים מקצועיים זכאים להנחת מאפר משמעותית.

מחלקת הריסים והליינרים, כי אף אחת לא רוצה להיראות כמו אליס קופר !!
האמת שכאן המגוון מאד רחב ובשוק תוכלו למצוא מוצרים מאד טובים ואיכותיים. האיילינר במרקם ג'ל כבש את ליבן של המאפרות הישראליות בזכות עמידותו יוצאת הדופן והמובילים שלי הם:
Fluidline של MAC : מגוון צבעים נחמד, מידי פעם בקולקציות מוגבלות יש הברקות צבע מפתיעות. עמיד, רך ונח לעבודה אך מגיע ללא כל מברשת כך שללקוחה פרטית הוא פחות רלוונטי, למאפרת זה כבר משהו אחר.

mac

פיקס ליינר של OFRA: דומה מאד לאיילינר ג'ל של מאק אך המרקם שלו מעט יותר יבש לדעתי, הרבה מאפרות מעידות כי הוא יותר נוח להן לשימוש אך מבחינתי אין הבדל. אני אוהבת את כולם.

black

Colorstay Gel Eye Liner של רבלון: מודה כי הוא חדש בתיק האיפור שלי ואני עדיין מנסה אותו, המברשת מבחינתי כמאפרת חסרת משמעות, היא קטנה לי ולא נוחה אך ללקוחה הלא מקצועית זהו פתרון לא רע שכן אין צורך לרכוש מברשת בנפרד. באשר לפורמולה היא רכה ועם מברשת מקצועית נמרחת בקלות ובדיוק רב, עמידה בהחלט כמו חברותיה המקצועיות.

P_Eyes_Eyeliner_ColorStayLiquidLiner2.ashx

ונחתום בנשיקה שכן הדאגה המרכזית של כל אותן כלות היא מה יקרה לשפתון לאחר כל אותן נשיקות וכוסות השמפנייה. גם פה רבלון מבחינתי מובילים מעל לכולם. כבר שנים שאני נאמנה לשתי סדרות שפתונים שלהם.

הראשונה היא סדרת ColorStay Ultimate Liquid Lipstick
ואיתה למעשה החל הרומן שלי עם מוצרי השפתיים של רבלון ועל כך תודה לאמא שלי שפירגנה לי כשהיה מבצע של 1+1 ורכשה לעצמה ולי את אותו גוון, מאז אנחנו יחד. המרקם נעים למריחה אך שימו לב כי לאחר שהשפתון מתקבע הוא מייבש מאד את השפתיים, כמו כן הדעות חלוקות באשר לעמידותו. עליי הוא עמיד למשך יום שלם ואילו יש כאלו הטוענות כי הוא אינו עמיד עליהן כלל. אני אישית מרוצה ואוהבת.

6325

והסדרה השניה והאהובה עליי: Colorstay Overtime lip color
ממנה יש לי גוונים רבים, המומלצים ביותר מבחינתי הם מס' 26 מעין בורדו סגול שזיף שגורף מחמאות בכל פעם מחדש ותודה למאפרת תמי מרגלית שהמליצה לי עליו, 28 אדום דם קר וקלאסי ו 08 מעין ורוד מתון שיתאים נראה לי לכל אחת. השפתון למעשה נוזלי ודו צדדי כאשר בצד אחד שפתון עמיד ועמוס בפיגמנט ובצד השני גלוס להשלמת המראה. חשוב להשתמש בשני הצדדים שכן השפתון העמיד מאד מייבש את השפתיים כשהוא מתקבע והגלוס שמעל מעלים את תחושת היובש ושומר על מראה מבריק לאורך זמן.

רבלון שפתון אוברטיים מחיר 117 שח צילום יחצ חול

4 מחשבות על “מוצרי איפור עמידים

  1. וואו ממש תודה! רציתי לשאול אותך לגבי המייק אפ קלרסטיי של רבלון.. אילו צבעים לדעתך מתאימים שיהיו בתיק של מאפרת מקצועית?

    אהבתי

    • בגדול מכל סוג של מייקאפ ההמלצה שלי היא לקחת אחד בהיר, 2 גווני אמצע ואחד כהה. בקולורסטיי אני ממליצה על הגוונים הבאים:

      בהיר ביותר : buff הוא עם תת גוון צהוב ומתאים לרוב האוכ'
      ביניים: natural tan
      ביניים: MEDIUM BEIGE
      כהה: CARAMEL

      מקווה שזה יעזור לך

      אהבתי

כתיבת תגובה