פשוט להיות אישה

בעודי כותבת את מילים אלו אני מצליחה לדמיין את כולכן מגלגלות עיניים…  כן, עוד פוסט על חגיגות יום הולדתו ה 150 של מותג האיפור BOURJOIS או בעברית "בורז'ואה" . אכן בדומה לבלוגריות רבות גם אני נכחתי במסיבת יום ההולדת וקיבלתי במתנה את אותם מוצרים להתנסות ועל כן התלבטתי רבות מה ואיך ואם בכלל לכתוב אבל האמת היא שיש משהו מאד מיוחד במותג בורז'ואה שעד לרגעים אלו לא ממש הצלחתי להסביר.

אתם מבינים, על פניו בורז'ואה היא לא יותר מעוד מותג איפור פארמי אלא שבשקט בשקט בסבלנות רבה בורז'ואה הצליחה לכבוש את לבבותיהן של הנשים הישראליות ואני, מאפרת המתדהרת במותגים המקצועיים שבמזוודת האיפור שלה ניסיתי לאורך כל הדרך להבין למה. רק אחרי מסיבת יום ההולדת שערכה החברה הצלחתי לשים את האצבע על יחודיות המוצרים והחברה.

זה התחיל בעובדה שעודדו אותנו להצטלם זו עם זו בכובעים תקופתיים כמחווה לקיומה של החברה 150 שנה
ואני שלרוב לא תמצאו אותי משתפת פעולה עם דברים כאלו פתאום מצאתי את עצמי חובשת כובע ירוק מנטה על ראשי כאשר ורד, מבלוג vered'style  יושבת בסמוך אליי ומלמדת אותי, שיק מהו…

971101_672666789416156_679089115_n

איך זה קרה ? ורד מימין ואנוכי משמאל.

זה המשיך בפרזנטציה  מלאת הומור על מגוון המוצרים החדש שהשיקה לאחרונה החברה ובארוחה טובה. אני חייבת להודות שאני אוהבת חברות אשר יודעות לצחוק על עצמן ולא לוקחות את עצמן יותר מידי ברצינות ואולי זהו למעשה סוד הקסם של חברת בורזו'אה.  בורז'ואה מזכירה לי את הניחוח הצרפתי והבוהימי של ימי מולאן רוז' בו אישה הייתה אישה וגאה בזה. משהו במוצרי האיפור שלה משדר לנו משהו קצת שונה, מזכיר לנו שאיפור הוא לא רק כלי לאישה הקרייריסטית המסתובבת מפה לשם אם כי עולם שלם של צבע והנאה.

כמאפרת קשה להלהיב אותי ממוצרי איפור ומכיוון שאיפור הוא העבודה שלי, כך אני גם מתיחסת אליו והנה לערב אחד כל הרצינות התפוגגה לה,  בורז'ואה הזכירה לי מהי אחוות נשים, הזכירה לי כי איפור הוא משהו להינות ממנו ולא רק פרנסה. לאחר האירוע החלטתי לבקר באחד מן הפארמים הסמוכים לבייתי כדי להתרשם קצת יותר מן המוצרים וניסיתי לרגע לשכוח את כל מה שלמדתי על איפור ואז זה הכה בי,  בורז'ואה היא חברה המשדרת לך נשיות מלאת הומור, אולי אפילו מעט חוצפה  נשית ומעניקה לך רגע של הפוגה מתלאות היום.

Bourjois-Paris-New-Little-Round-Pot-eye-shadows

איך אפשר שלא לחייך אל מול מודעה שכזו,  אל מול מגוון צלליות אפויות במרקם משי מפנק באריזה צבעונית וכיפית, הרבה מהן  אגב יכולות להתאים לתיק איפור מקצועי שכן הן עשירות בפיגמנט וממה שהספקתי להתנסות הן גם די עמידות, אישית פחות התחברתי לגוונים הבהירים שכן הן מלאי גליטרים ופחות עמידים אך הגוונים היותר חזקים כמו הכחול והסגול שימחו אותי מאד.

זוכרים את עמדת הצילום והכובעים שהזכרתי קודם לכן ?  ייתכן וההשראה  לעמדת הצילום הזו הייתה סדרת המודעות המרהיבה של בורז'אה בה תמיד תמצאו איזשהי קריצה המזכירה לנו שיופי הוא גם שעשוע.

brand-of-week-BOURJOIS-02.02.12854697

את הקריצה הזו תוכלו למצוא גם במגוון המוצרים של החברה שכן האריזות מושקעות ומאד יוצאות דופן אל מול מוצרי איפור של מתחרים שבניסיון לשדר יוקרה רק  מצליחים לשעמם אותי.

10129822 (1) אני מודה שכשניסיתי את ברונזר  De Soleil Delice, בהתחלה התלוננתי על גודל האריזה אבל אז חברה נזפה בי "אולי תפסיקי רגע להיות מאפרת ?!" היא לא ידעה אבל בדרכה שלה היא הצליחה להזכיר לי שגם לי מותר להנות מהברונזר הזה ושאני לא צריכה עכשיו לפרק את האריזה שלו כדי למצוא לו מקום בתיק האיפור המקצועי שלי ועל כן למה לא להנות מאריזה מקסימה הכוללת ראי  ומוצר מצויין שלגמרי כבש אותי. לבהירות כמוני מומלץ לנסות את גוון מס' 12, סוף סוף ברונזר שלא כתום מידי ומשתלב יפה גם אם את זוהרת בתאורת אולטרא סגול, הברונזר בעל ניחוח מתקתק של שוקולד תפוז, אין לי מושג איך הם עשו את זה אבל מצאתי את עצמי באיזשהו שלב מוציאה אותו לרגע מהמגירה רק כדי להריח אותו 🙂

לאחרונה השיקה חברת בורז'ואה bb cream  וישרה קו עם הטרנד העכשוי, גם הוא באריזה דומה לאריזת הברונזר האהוב רק בשחור, מודה כי לא התניסתי בו אך מהתרשמות ראשונית נדמה כי בניגוד למתחרים בחירת הגוונים פה נכונה יותר. המרקם נעים למגע ורמת הכיסוי עדינה כפי שמצופה מקרם BB להיות.

852852בשנים האחרונות מרגע שהחל טרנד ה"קולור בלוקינג" גדלה הדרישה למסקרות במגוון צבעים אלא שרוב חברות האיפור נמנעו מלהשיק כאלו, גג היה ניתן למצוא מסקרה שחורה, חומה וכחולה ואילו בבורז'ואה השיקו לאחרונה מסקרות במגוון צבעים פחות שגרתי שפעם נוספת הופך את הכל לחגיגה.

סדרת המסקרות המוגבלת  Volume Glamour Max מתהדרת בפורמולה עמידה במים שלשמחתי הרבה ההסרה שלה מן הריסים לא הייתה קשה, הגוונים בעיני נפלאים ומעניקים לכל אחת את האפשרות לשדרג את איפור הקיץ שלה בשניה וחצי. אם דיברנו מקודם על קריצה, זהו בדיוק המוצר שיכול לתת קריצה לכל סגנון איפור. גודל המסקרה מוקטן, מה שאנו מכנים בשפה המקצועית  travel sized המיועד לנשיאה בתיק כשאת בדרך לכל מקום.

בעודי מביטה במוצרי בורז'ואה שעל שולחן העבודה שלי  אני מגלה שלראשונה מזה הרבה זמן אני פשוט חוגגת את היותי אישה, מסירה מעליי את מעטפת הרצינות של מנהלת חברה ומאפרת ומרשה לעצמי להתנסות ולשחרר קצת מהעכבות שלי, מי אמר שאסור לי להצטלם בכובע ירוק וינטג' סטייל ? או לעטר את ריסי במסקרה צבעונית ושונה ?

בורז'ואה אמנם חגגו 150 שנה אך מבחינתי הם מזכירים לכולנו לחגוג את מי שאנחנו ואת היופי שבנו בכל רגע נתון.

3 מחשבות על “פשוט להיות אישה

  1. איזה פוסט מקסים!
    לא "עוד" פוסט מהיום ההולדת אלא פוסט מיוחד, מעניין ומביא את נקודת המבט שלך (שאהבתי מאוד!!)
    החלק הנהדר באירוע היה לפגוש אותך!!
    וכמו שכבר אמרתי, מאוד מתאים לך כובע וינטאג' בצבע מנטה 🙂
    נשיקות יפה שלי ❤

    אהבתי

כתיבת תגובה

