צד אחר ל"ביוטי סיטי"

אם את אישה בישראל סביר להניח שלא הצלחת להתחמק מהפרסומים השונים על תערוכת ה"ביוטי סיטי" אשר מתקיימת בימים אלו בגני התערוכה. "ביוטי סיטי" הינו אירוע היופי הגדול של סופר-פארם המתקיים מידי שנה (זו השנה השביעית) בניסיון להעניק גם לנו הישראליות מעט אוירה בינלאומית.
אני מודה כי לא ידעתי למה לצפות והמתחם אשר הוקם בביתן 1 בגני התערוכה הפתיע אותי בעיצובו המרשים והמרהיב, 50 הדוכנים השונים (כולם כמובן מותגי איפור וטיפוח נחשבים הנמכרים בסופר-פארם ) יצרו יחד שדרות עם קריצה פריזאית, עמודי תאורה מעוצבים בין לבין, ספסלים, פרחים, מונומנטים המשחזרים את אתריה המפורסמים של העיר כגון מגדל אייפל, שער הניצחון, כנסיית נוטר דאם ועוד, כולם משרים אוירה מיוחדת שקשה להתעלם ממנה, אז נכון שעל פניו מדובר אך ורק בתערוכת מכירות שכל מטרתה למכור לך ולי מוצרים שאנחנו ממילא יכולות לרכוש בסניף הסופר-פארם המקומי אך משהו באוירה בהחלט מהווה ערך מוסף.

בתערוכה כאמור מבצעים ומגוון רחב של הטבות על מגוון מותגי האיפור והטיפוח, תוכלו להנות גם ממגוון הרצאות לייף סטייל, סטיילינג אישי על הבמה עם סנדרה רינגלר, איפור עם עומר אסף ושלי גפני ואריק אנטוניוטי, דירקטור האיפור הראשי של קלרינס אשר הגיע במיוחד מפריז ועוד…

עד כאן, הכל טוב ויפה אלא שאני בדומה לבלוגריות, סלבריטאיות ועיתונאיות רבות הוזמנתי לערב הפתיחה כלקוחת VIP ואם היחס שניתן לי ולחברותי באירוע נחשב ל VIP אז אני מרחמת על כל אותן לקוחות רגילות שאמורות להגיע לאירוע ועוד משלמות עליו כרטיס כניסה.

אני מודה כי בכל שלושת השנים בהם הבלוג הזה קיים, מעולם לא כתבתי דבר על התנהלות אירועי ההשקה בהם נכחתי. מבחינתי קיימת הפרדה מוחלטת שכן אין שום קשר בין טיב ההשקה לטיב מוצר כזה או אחר אלא שהפעם מדובר באירוע שטיבו לא נעוץ במציגיו אם כי בחוויה שהוא אמור להעביר.

לפני הכל חשוב לי לציין כי אני מלאת הערכה לרשת סופר-פארם על כך שמשנה לשנה היא מעלה את הרף וכי תערוכות הביוטי סיטי מושקעות מאד, אלא שהפעם כנראה שטעו כשבחרו בחברת יח"צ מסויימת על מנת שתשיק את האירוע.

חווית ה VIP שלי החלה ביחס מזלזל מצד פקידת קבלה (סיגל שמה אם אני זוכרת נכון) שאפילו לא טרחה לבדוק אם שמי ברשימת המוזמנים, רק סיננה כי היא לא מכירה ולא מזהה אותי ( נכון, אני לא סלבית !!) אבל נו מילא "קחי" היא אמרה בעודה מעבירה לי ולחברתי שהוזמנה יחד איתי את צמידי הכניסה הזהובים.

עשרים דקות אל תוך שיטוטי בין הדוכנים השונים פגשתי בבלוגריות נוספות ואז התברר כי בנוסף לצמידים הייתי אמורה לקבל מעטפה ובה גיפט כארד למימוש באירוע. ניגשנו אני וחברתי אל אותה פקידה "נחמדה" ושאלנו אם בנוסף לצמיד היינו אמורות לקבל גם מעטפה, רק אז היא טרחה לבדוק את הרשימה ומצאה את שמי בה וזרקה לעברנו מעטפה אחת. שאלנו בנימוס מה לגבי החברה שהוזמנה והאם גם לה מגיעה אחת על אף שהגיעה כבת זוג. התגובה המתבקשת היא "אני מצטערת אבל לא" במקום זה קיבלנו צחוק מתגלגל בפרצוף וטון ציני "ממש לא !!!!"

לקחנו אויר, היינו נחושות להינות מהערב על אף הפתיח הלא מאוד מעודד וחזרנו אל המתחם.
הדוכן הראשון אליו פניתי היה דוכן ד"ר פישר, מותג שזוכה אצלי לשבחים רבים ולו בגלל שהמוצרים שלו מצויינים בעיני, אלא שגם הפעם נראה לי כי הייתה בחירה עלובה במשאבי אנוש.

המוצר הראשון שרציתי לרכוש היה סבון הפנים מסדרת סבורייט עליו כתבתי פה בעבר, הוא לחלוטין שווה קניה, ובתערוכה תשיגו אותו במחיר של 49 שקלים. אלא שכשהעברתי את כרטיס הגיפט כארד שקיבלתי, הבחורה בקופה התיחסה אליי כאילו ניסיתי לרמות אותה ולממש את הכרטיס פעמיים "היתרה אפס !!!"
ביקשתי בעדינות שתנסה לבדוק, אולי זו טעות כי הכרטיס חדש והיא הדוכן הראשון שאני מבקרת בו אבל היא לא טרחה ורק אמרה לי "אין לי מה לעשות" .

כשעוד בנות החלו להתלונן על חוויה דומה ניגשתי שוב לעובדת בכניסה והסברתי כי הכרטיס ריק "אנחנו יודעים" היא אמרה, "עכשיו זה בסדר, הייתה בעיה וטופלה" הודתי לה וחזרתי שוב אל המתחם אלא שהבעיה לא נפתרה, הכרטיסים לא עבדו ולא היה אף מנהל או מארגן שהיה אפשר לפנות אליו.

בדוכנים השונים נצפה חוסר אונים מצד כל עובדות הקופה, אף אחד לא ידע להסביר או להגיד לנו מה קורה והרגשנו כמו קבצניות. בהתחשב בעובדה שפינינו עבורכם את הערב, הגענו מכל קצוות הארץ (מב"ש ועד זכרון יעקב) ואתם הזמנתם אותנו אז מן הראוי שתהיו שם כדי לסייע ולעשות סדר כשצריך. רבות מחברותי פשוט זרקו את כרטיס הגיפט כארד לפח ונסעו חזרה לביתן בכעס.

נקודת אור אחת הייתה בכל האירוע הזה !!! כנרת טוביהו מנהלת תחום מדיה חברתית בחברת היח"צ "גילעד תדמית" שנכחה באירוע בדוכן REVLON שהוא אחד מלקוחותיה.
כנרת הפכה עולמות, רצה וחיפשה מישהו שיעזור והכל בחיוך וברצון אמיתי לעזור, הביאה עד אלינו נציגה מרשת סופר-פארם שהצליחה לטפל בעניין הגיפט כארד, הביאה את מנהלת השיווק של חברת ש. שסטוביץ ( יבואן רבלון, סיסלי, דקלור ועוד רבים וטובים) אשר היוותה אוזן קשבת לכל טענותינו והצליחה לרכך מעט את העלבון.

מיותר לציין שאת הגיפט כארד מימשתי אך ורק ברבלון ואף הוספתי מכספי לרכישה.
כל צוות רבלון עמד לרשותינו, ייעץ וכיוון, ביצע התאמות איפור והקשיב למגוון טענותינו כאילו הם היו מארגני האירוע, מבחינתי הם קיבלו לימונים ויצרו מהם לימונדה. יישר כח לכל אחת ואחת מכן.
נרכשו מייקאפ קולורסטיי ועוד 3 שפתונים עמידים, אני מבטיחה בהמשך לעשות סקירה מסודרת כפי שאני נוהגת תמיד אך הפעם באמת שהוציאו לי את כל החשק מלהתיחס למוצרים.

*במידה ובכל זאת החלטתן לתת קפיצה אל תערוכת הביוטי סיטי, בקרו בדוכן רבלון, אם יש לכם בושם בבית מבית ז'אן פול גוטייה, הביאו אותו עמכם אל הדוכן הסמוך לרבלון ושם ידאגו לך לחריטה מקצועית של שמך הפרטי על גבי הבקבוק כחלק מחגיגות ה 20 של מותג הבישום האייקוני.
בידקו את דוכן AHAVA ואת ערכות המוצרים המוכנות של החברה – בהמשך מבטיחה לסקור גם אותן, נצלו את ההנחות שמציעים בד"ר פישר, רוקנו את מדף הלקים של LIFE והשתדלו בעיקר להינות.

סופר-פארם יקרים, אין לכם מושג עד כמה אני מעריכה את מותג הבית LIFE ואתכם כחברה. אני חושבת שבעשור האחרון נכנסתי אל סניף הפארם המתחרה לכם אולי פעם אחת וגם אז, רק בשביל לשאול משהו כי אני לקוחה נאמנה מאד שמאמינה בכם מאד. ביוטי סיטי בעיני היא יוזמה ברוכה, ניחוח חו"ל כמו שרק אתם מסוגלים ליצור ומי כמוכם יודעים כי אלו הפרטים הקטנים שעושים את הכל ועל כן הופתעתי מאד לקבל את היחס שקיבלתי ולהיתקל בהתנהלות כה בעייתית, ברור לי כי הבעיה נעוצה בבחירת חברת היח"צ שאירגנה את אירוע הפתיחה ואולי להבא, בעל החברה שאני מעדיפה לא לציין את שמה יעדיף במקום להצטלם עם סלבס בכניסה, לעבוד ולוודא כי הצוות שלו עושה את העבודה כמו שצריך או לפחות מתיחס בכבוד אל אורחיו. כיבדתי אותו בהגעה שלי וחבל לי שלא כיבד אותי בשירות וביחס הגון, אפילו לא מינימלי.

15 מחשבות על “צד אחר ל"ביוטי סיטי"

    • ליאני צר לי על היחס שקיבלת שם, אני יודעת שהחוויה שלך הייתה זהה לשלי ואין שום סיבה שיתיחסו אלינו ככה. לפחות זכיתי לראות אותך ואת מהממת ובמיוחד כשאת משקיעה בלבוש 😉

      אהבתי

  1. אוי יפתי, כמה צר לי לשמוע שזה מה שהתנהל שם!!!
    באמת אירוע מבורך שבקלות יכול היה להפוך למוקד הפירגון של החודש הקרוב ואפילו יותר.
    חבל שבפועל קרה בדיוק ההיפך!
    נשיקות אהובתי ❤

    אהבתי

  2. הוזמנתי אבל לא הגעתי.
    מהרשומה שלך וממה שקראתי פה ושם אצל חברות שכן היו- לא הפסדתי הרבה.
    תודה על הכנות שלך שמלדמת אותנו מה נכון ומה לא, במקרים בהם אנחנו לא יודעים.

    אהבתי

    • אני חושבת שלפעמים צריך גם לדעת להגיד את הדברים שפחות קל לנו. האירוע לא גרע מהנאמנות שלי כלקוחה לסופר-פארם אם כי להיפך, בתור לקוחה נאמנה אני חושבת שיש פה מקום להפיק לקחים ואני בהחלט מקווה שגם שם יבינו זאת. יש לי אינטרס שהם יגדלו ויצליחו, זה טוב לנו הלקוחות.

      אהבתי

    • אכן מצער, יחד עם זאת כולי תקווה שיפיקו לקחים לקראת התערוכה הבאה שתתקיים בשנה הבאה. לפעמים צריך לטעות כדי להשתפר. אני עדיין מאמינה כי יש מקופ לאירוע מהסוג הזה.

      אהבתי

  3. זו לא התגובה הראשונה שאני קוראת על האירוע, ואני עדיין בהלם. אין לי שמץ של מושג איך הייתי מגיבה במצב כזה, חבל מאוד שלא יודעים לכבד אנשים שמזמינים לאירוע במיוחד, וטורחים לעשות את המאמץ ולהגיע

    אהבתי

  4. אני הולכת לשם היום וקצת יצא לי האוויר מלהגיע לשם.. חבל שזה היחס..
    אני הולכת נטו כדי לפגוש כמה אנשים ספציפיים.. מקווה שאוכל להנות מהמקום והאווירה.
    הפוסט בהחלט עזר לי להתכונן לחוויה ולהנמיך ציפיות.

    אהבתי

  5. :/ ממש מעצבן. אני עדיין לא מבינה בשביל מה מזמינים אנשים מסוימים לאירועי ההשקה האילו (ביניהם בלוגריות) ואחרי זה מתייחסים אליהם כמובנים מאליהם. וזה לא ממש משנה אם זה היחס המזלזל באירוע עצמו, או היחס הדורש והדורסני שכמה חברות יחץ מפעילות כלפי בלוגריות בכתיבת פוסטים או בכלל ה"הרגל" לשלוח מוצרים לבלוגרית מבלי לוודא איתה אם היא מעוניינת לסקר את המוצר.
    אני לא יודעת אם זה משהו "ישראלי" או משהו עולמי. אני לא יודעת אם זה לא בגלל שבסופו של דבר עולם הבלוגרים הוא יחסית חדש והיחץ "לא יודעים מה לעשות" או איך להתייחס.
    אבל בכל מקרה, כולנו בני אדם, ולכולנו מגיע יחס מכבד. ומה שאת מתארת צריך בהחלט להגיע להנהלת הסופר פארם בכדי שתנער קצת את החברה שלה היא שילמה כסף..
    אני מתכננת להגיע לאירוע ביום שישי. מקווה שאני לא ארגיש את מה שעבר עליך וחברותיך באירוע..

    אהבתי

  6. אני בד"כ לא נוהגת להגיב לנושאים האלה [כי הם מראש מביאים לי עצבים] אבל אני חייבת הפעם. אחת הסיבות שהפסקתי להפציע לאירועי בלוגרים/עיתונאים , היא הסיבה שציינת. אני לא חושבת שיקום האדם שיקנה אותי בתיק מוצרים או בגיפט קארד של 200 שקלים. אני מסוגלת לרכוש בעצמי תודה .
    יחס מזלזל זה מסוג הדברים שיכולים להעלות לי את הסעיף 7 פעמים ולכן ביקשתי מהמשרד המהולל שבפוסט שלך להפסיק לשלוח לי מיילים / הפצות כי אין לי סבלנות להתנהל מולם.
    לגבי גיפט קארד לחברה – פה אני לא מסכימה. הייתי בכמה אירועים שהכניסה אליהם היתה זוגית והחברה מעולם לא קיבלה דבר ולכן זה לא אמור להיות חריג פה. התגובה של הגברת היתה דוחה במיוחד , עם זה אני מסכימה.
    הנהירה של הבלוגריות היא לעיתים מתוך עניין גרידא ולעיתים מתוך "רעב" לגודי באג , מה שעושה שם רע לנו כבלוגריות ולכן חלקנו מקבלות את היחס שמגיע לאחרות . היחס שקיבלת בהחלט לא מגיע לך וזה לא משנה אם את סלב או מטאטא רחובות , אם הוזמנת לאירוע , המעט הוא שיתייחסו אלייך בכבוד.
    אני במקומך הייתי עושה אחורה פנה ועפה הביתה. לשמחתי , החלטתי לבוא כאחד האדם אתמול , ראיתי שאין עניין והלכתי אחרי 40 דק'.

    דפדפי הלאה , לא שווה עצבים.

    אהבתי

    • מסכימה עם כל מה שכתבת, הטענה לגבי החברה הייתה היחס של העובדת. אפשר להגיד "לא" בהרבה דרכים, היא בחרה בדרך הפחות מכובדת ועל זה בלבד הכעס שלי.

      אהבתי

  7. וואו, אני ממש מצטערת לשמוע על החוויה הרעה שלך מאותו הערב.
    גם אני הייתי שם, אבל לא נתקלתי בשום בעיה מהסוג הזה. אצלי הגיפט כארד עבר בלי בעיות. אני חושבת שהיתה בעיה להשתמש בו בקניה בסכום נמוך מ-200 ש"ח. מה שכן, באמת נראה היה כי הבנות ב"עמדת הצמידים" לא ממש תיפקדו ביעילות והיו מבולבלות לחלוטין.
    אמנם קצת אחרי התצוגה פרשתי, אבל סה"כ מאד נהניתי מהאווירה במקום, מתצוגת האופנה המרהיבה והכי-הכי ממרינה מקסימיליאן המהממת.
    חבל שלא נפגשנו שם…
    אגב, אין על כנרת ובנות שסטוביץ המקסימות !!!
    XOXO

    אהבתי

  8. פינגבק: Beauty City 2013 part 2 | Freyja's Dream

כתיבת תגובה