זוכות בהגרלה + תגובת סופר פארם

תחיל לפני הכל חשוב לי להודות לכולכן, הבלוג עבר החודש שיא בצפיות ואטוטו הוא מגיע ל 1000 רשומות.
בהמשך לפוסט "צד אחר לביוטי סיטי" חשוב לי לספר לכם כי זכיתי לטלפון מרשת סופר-פארם.

רותם, בחורה נחמדה בטירוף, אחראית על תחום מדיה חברתית בתוך חברת סופר-פארם, התקשרה כדי לשמוע ממני.
תאמינו לי שיש לי קצת ניסיון בשימור לקוחות וזו לא הייתה שיחה שמטרתה לשנות את הפרסום בבלוג או לשכנע אותי לשנות אותו. רותם בעדינות וברגישות התנצלה על התקלה בכרטיסי הגיפט כארד, התנצלה על ההתנהלות והודתה כי הדברים היו אמורים להתנהל אחרת.

לא יודעת מה אתכם אבל אני מעריכה חברה שיודעת להגיד "וואלה, טעינו ואנו מתנצלים" מבחינתי זה שווה יותר מכל פיצוי אפשרי. אז לסופר-פארם שלום, החזיקו ברותם ואל תשחררו, היא אדיבה, משדרת אמינות וכנות. רואים ומרגישים שאכפת לה וכי גם בשיחה הלא קלה מולי היא לא הפסיקה לחייך ולהיות אמפתית.

ונעבור לנושא משמח נוסף, בפוסט "תורת הצבע" שלי נרשמתן להגרלה על ריסים מלאכותיים של ארדייל.

הזוכות הן:

נטלי
קרואסון שקדים
לין

אנא  צרו עימי קשר על מנת שאוכל לקבל מכן פרטים למשלוח הריסים. ניתן לעשות זאת דרך עמוד הפייסבוק שלי "שחר גפני איפור אמנותי"
במידה ובמשך שבוע ימים זוכה לא תיצור קשר, תוגרל אחרת במקומה.

ועד לפעם הבאה, שיהיה יולי שמח 🙂

3 מחשבות על “זוכות בהגרלה + תגובת סופר פארם

  1. מזל טוב לזוכות 🙂

    וכבוד לסופר פארם. גם בעיניי חברה שלוקחת אחריות ולא מפחדת להודות בטעויות שווה בעיניי יותר מכל חברה שיודעת לחרטט, לא משנה מה גובה הפיצוי

    אהבתי

להשאיר תגובה

