יומנה של כוססת – סוגרת שנה

אף פעם לא האמנתי כי הגמילה מכסיסת ציפורניים תיצור התמכרות חדשה והנה אוסף הלקים שלי גדל לכמות לא הגיונית ואני כל הזמן רוצה עוד. בכל פעם שמתווסף לו בקבוק ליבי מתמלא בשמחה ואני מתחילה לשבור את הראש איך לאחסן את הכל.

בהתחלה הם היו במגירה קטנה, לאחר מכן בקופסא גדולה, משם הם עברו לשולחן קטן על גבי מתקני פלסטיק שחורים ומדורגים עד שלא נותרה ברירה ונאלצתי לרכוש להם בית חדש.
20130506_175037

כיום אוסף הלקים שלי מאוחסן על גבי מתקן מתכת קטן שכנראה אמור לאחסן ירקות במטבח או משהו בסגנון שרכשתי במבצע בהום סנטר (רשת נוראית בשירות ובהתנהלות ונשבעתי לא לחזור לשם לעולם) ונכון לעכשיו אני מאד מרוצה מן הפתרון.

20130628_133834 (1)

במדף העליון כל אביזרי הציפורניים (פצירות, אציטון, קרם ידיים ורגליים וכו' ) בקופסת מתכת צבעונית ויפה  של מקס ברנר ומימין לה בקופסת קרטון כסופה בקבוקי הלק היותר אהובים עליי, תמצאו שם קצת OPI , רבלון, לא מעט של לייף וג'ייד (שזה אותו דבר בעצם – הציצו ביצרן ותגלו הפתעה), תמצאו שם גם לקים של LAKA , קרליין, קיקו ועוד….

במדף שמתחתיו מכסה של קופסת גלוסיבוקס המכיל בתוכו את הלקים הפחות יומיומיים שלי, תוכלו להבחין שם בלקים של ORLY שהם יותר גליטריים ובגלל שקשה להסיר אותם אני פחות איתם לאחרונה, לקים פשוטים יותר של טופ ביוטי או ביוטיקייר וכדומה. מימין לו קופסה כחולה שבעבר נמכרה עם 2 גביעי קוטג' בתוכה וכיום היא מאחסנת מדלל לק, ביצת פדיקור ואת מגוון דיסקי החותמות שלי שנרכשו באי ביי ומיני לקים פסיכוטיים וזוהרים שהגיעו אליי ממש במקרה (מזכירה לעצמי להגיד להורים לא לקנות כל דבר שהם נתקלים בו ).
מימין לכל זה תוכלו להבחין בכמה מוצרי טיפוח כמו מייקאפ קולורסטיי של רבלון, סרום של ביונד ועוד, פשוט ניצלתי את המקום.

ובמדף התחתון סלסלה עם מראות איפור לסדנאות שפשוט לא מצאתי להן מקום אחר אבל אני מאמינה שלא תהיה ברירה ואעביר אותן למקום אחר בהמשך.

אז למה אני מספרת לכן את כל זה ?
1. כי בא לי להשוויץ בעובדה שבדיוק בתחילת החודש סגרתי שנה שלמה לגמילה מכסיסת ציפורניים
2. כי הגעתו של לק חדש לאוסף שלי עודדה אותי למצוא את מתקן הירקות הזה וזו נראתה לי הזדמנות מצויינת לספר לכן עליו

CHIC FROM EARS TO TAIL מסדרת Couture de Minnie של OPI הוא לק ורוד בייבי מתקתק בעל פורמולה עשירה הנמרחת בקלות.

לק ורוד בהיר- OPI קוטור דה מיני , 65 שח, להשיג במרכזי הטיפוח, יחצ OPI קולקציית קוטור דה מיני, מחיר 65 שח, להשיג במרכזי הטיפוח
מודה כי בהתחלה בהיתי בו, לקח לי זמן לההחליט אם אני אוהבת אותו או לא, אני טיפוס של כתומים וכחולים ושחורים אבל ורודים ? ובכן למה לא בעצם ?
ורוד הוא צבע קלאסי שתמיד יהיה כאן, בדיוק כמו השפתון האדום והאיילינר של מרילין מונרו. יש בו משהו סקסי, שובב, תמים וילדותי כאחד ולו בגלל זה הוא משדרג את אוסף הלקים שלי לאותם רגעים שבא לי להיות פחות רצינית וקצת יותר ילדה.
תראו כמה שהוא יפה :
20130628_140324

ורק בשביל הכיף, מי מכן זוכרת את המשפט האלמותי הזה :

בסדרת Couture de Minnie תמצאו גם את הלק המהמם הזה

לק OPI קוטור דה מיני, מנצנץ מחיר 5 שח, להשיג במרכזי הטיפוח  יחצ (2)

ואני מחכה לרגע שאוכל לשים עליו את הידיים כי ממש מעניין אותי לראות מה הוא מסוגל לעשות, אין לי שום דבר שדומה לו בכל האוסף שלי והוא בהחלט משהו שאני מפנטזת עליו. אבל לבנתיים אני מתרעננת עם חותמות פה ושם והפעם גם בורוד, נראה לי שאני משתפרת בעניין הזה 🙂 מה אתן אומרות ?

20130516_183356

4 מחשבות על “יומנה של כוססת – סוגרת שנה

  1. מבינה ללבך… אני גמולה כחודש וחצי ואני בשלב הקופסא במגירה… לאקים זו בהחלט התמכרות חיובית יותר מכסיסה 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

