TRAVEL SIZE ME

אני יודעת מה אתם חושבים אבל לא, אני לא טסה לאף מקום, לא כרגע לפחות אבל בתור מי שכל הזמן מסתובבת ברחבי ישראל אני כל הזמן מחפשת דרכים לסחוב פחות ועל כן הפוסט הזה מוקדש לכל אותן חברות אשר הגדילו ראש ועזרו לי במשימה הבלתי אפשרית הזו.

ראשונים הם LIFE מותג הבית של סופר-פארם
שכבר מעל לשנתיים מלווים אותי בכל נסיעה הודות לגרסת השמפו והקונדישינר המוקטנת שלהם שלרוב אני מצליחה למצוא במחיר של כלום וחצי לבקבוק של 200 מ"ל. החלק הכי נחמד בכל הסיפור הוא שניתן בהחלט לפתוח את הבקבוק ולמלא אותו מחדש לפני נסיעה בכל שמפו שתרצו. אישית אני מחזיקה כמה וכמה בקבוקים כאלה בבית ובמידה ומגיעים אליי אורחים ללינה אני דואגת לסדר להם סלסלה קטנה עם מגבת, שמפו ומרכך בשביל ההרגשה.
1_1-300x200

במקום השני חברת AHAVA שעברה בשנים האחרונות מיתוג מחדש וכחלק ממנו יצרה מארזי נסיעה שונים המאפשרים לך לקחת איתך מוצרי טיפוח חשובים כגון תרחיץ פנים, קרם גוף בגודל מוקטן, ג'ל רחצה ועוד… הריחות נפלאים ובאופן כללי אני אוהבת תוצרת ישראלית במיוחד מים המלח, זהו אולי האוצר האחרון שיש למדינה שלנו ועל כן שמחתי לקרוא באתר החברה כי הם עושים הכל כדי לשמר את סביבת הייצור שלהם תוך כדי שיתוף פעולה עם רשות הגנים והטבע והמשרד להגנת הסביבה. היופי בקופסאות הנסיעה של AHAVA הוא העובדה שבתוך הקופסא המעוצבת תמצאו תיק רחצה קטן מבד לנשיאת המוצרים.  כמו כן אהבתי את ההתיחסות גם לגברים, אהבה יצרו סט שכולו מוצרים לגבר המכיל קרם גילוח (הרבה יותר מומלץ מסתם ג'ל) , ג'ל פילינג לעור הפנים וקרם אפטר שייב.

ahava-mens-3-piece-starter-kit

אבל נחזור אליי, כשאני בנסיעות אני אוהבת את הסט שמכיל קרם פנים, קרם גוף, ג'ל רחצה ותרחיץ פנים המכונה גם "starter kit" ויכול אף לשמש כמתנה למי שטרם התנסתה במוצרים ורוצה לחוות טעימה מהם לפני שהיא משקיע בקנייה של המוצרים בגודל מלא. גם פה המוצרים מגיעים בתיק רחצה יפה – מודה שאני חלשה אל מול הדבר הזה, זה פרט כל כך שולי וכל כך חשוב שכן אלו הדברים הקטנים שמעניקים לנו את התחושה כי קיבלנו תמורה הולמת עבור כספינו.

AHAVA-Starter-Kit-

במקום השלישי ומי שלקחו את עניין ה TRAVEL ממש ברצינות הם חברת לאוקסיטן עליה כתבתי פה בעבר אשר מחזיקה ליין מוצרים מוקטן שלם וקיטים מוקטנים מסוגים שונים לאישה ולגבר. אני אנחש ואומר כי יש מצב שהסיבה לכך היא פופלריות המוצרים במלונות בוטיק בארץ ובעולם וכי סביר להניח שלקוחות בתי המלון חזרו וביקשו לדעת כיצד יכולים להינות שוב מהמוצרים. האהוב עליי הוא ערכת נסיעה לאישה המכיל קרם רגליים חמאת שיאה 30 מ"ל, קרם ידיים חמאת שיאה 30 מ"ל, או דה טואלט פיוואן פלורה באריזת נסיעה מיני 5 מ"ל, ג'ל לחות לגוף משיי צ'רי פרינסס 75 מ"ל וקרם רחצה פנינתי צ'רי פרינסס 75 מ"ל

123

ולסיכום אי אפשר לדבר על מוצרים לנסיעה בלי לדבר על התיק שצריך להכיל אותם. תיק BEAUTY SECRETS מבית IGA (להשיג בפרושופ: חנות איפור ) הוא תיק שמלווה אותי כבר מעל לשנה ובכל פעם מצליח להפתיע אותי מחדש ביכולת שלו להכיל עוד ועוד. התכנון שלו מושלם. הוא עשוי מחומר איכותי ועמיד והוא מורכב למעשה מתא גדול שמסביבו תאיפ קטנים לאחסון בקבוקים קטנים ושלל אביזרים.

IMG_2553-240kb

התיק הזה זכה לאינספור שבחים ולא סתם. מאחורי העיצוב שלו נעשתה מחשבה רבה על צרכיה של אישה בדרכים, אישה כמוני שחייבת לשמור על האיפור שלה, על המראה שלה ולא יכולה להרשות לעצמה להיסחב עם כל הבית כל הזמן והתיק הזה הוא תיק האיפור המושלם בין אם זה לדרך או סתם על השידה בבית. להתרשמות נוספת, מומלץ לקרוא את הפוסט הנפלא שכתבה ""אלטר אגו"  בו היא מדגימה כיצד הצליחה לאחסן בו כ 41 מוצרים שונים מבלי שהוא יהיה אובר מפוצץ ולא נגיש.

אז אם אתן כמוני, כל היום מתרוצצות, סביר להניח שגם לכן יש כמה מוקטנים ששמרתן לכן, אשמח לשמוע מכן על המלצות מיוחדות או על דרכים נוספות לחסוך במקום בתיק האיפור ON THE GO

7 מחשבות על “TRAVEL SIZE ME

  1. אז למי אני מוכרת את נשמתי בשביל הקיט של לאוקיסטן? 😛
    מודה ומתוודה – מכורה לדברים שארוזים חמוד כזה… גם את השמפו והסבון הקבוע שלי קניתי בסופר בגרסה מוקטנת…. מאז לא מצאתי את זה. אבל אתמול בקניות מצאתי גרסת שמפו בשני ריחות ועוד מרכך של קרמה – גם. כל בקבוק 5 ש"ח. (שזה היה המחיר של הד"ר פישר גם). תוהה למה זה יוצא ככה ואז נעלם ואם יש מקום שכן אפשר להשיג את זה….

    אהבתי

  2. היי. תודה על הפוסט המעניין. שמתי לב שלמרות ההתייחסות המרובה לתיקים ולגודל האריזהאין בכלל התייחסות לדמירה על המוצרים באוטו חם בנסיעה-טיול דרכים למשל אם ניקח טיול בארה"ב ברכב ושעות רבות וחמות בהן האיפור נמצא בטמפ של 70 מעלות ואם נחשוב על צידנית למשל איך נעביא אותה טיסה והאם צידנית גמיישה יעילה לחום כזה.

    אהבתי

  3. היי. אני שומרת את המוקטנים ואז כשבאה נסיעה אני חוששת לקחת אותם אולי יעשו לי תופעות לוואי ואז הם נשארים במקומם. ואז אני חוששת שאולי יתקלקלו 🙂 איך יודעים כמה יספיק? כמה צריך לקחת מכל דבר. אני לא מצליחה לחשב. אולי מישהו כבר חישב?:-):-)

    אהבתי

כתיבת תגובה

