ניחוח חדש והגרלה

כמו שרבות מכן שמו לב, אני וורקוהולית שחיה על משהו כמו 4 שעות שינה בלילה וכן אני יודעת, לא בריא ולא ממולץ אבל אני אוהבת את העבודה שלי, אוהבת את החיים שלי והעשייה שלי ושמחה על כך שאני יכולה לשתף אתכן (יסלחו לי מעט הגברים שקוראים כאן) .

הפוסט הנוכחי נכתב כחלק מהפעילות שלי ב"לידרס" עליהם כתבתי כאן כבר בעבר, לידרס הם חברה המאתרת אנשים שפעילותם ברשת רבה ומאפשרת להם להיחשף למוצרים חדשים מכל תחומי הצרכנות ולהתרשם מהם. היופי הוא שאתם לא חייבים להיות בלוגרים גדולים, מספיק שיש לכם פייסבוק ומלא חברים שמחשיבים את הדעה שלכם ועוקבים אחרי האינסטגרם שלכם או כל דבר אחר וגם אתם יכולים להצטרף. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ולהרשם גם למועדון לידרס ולחכות לציון שלכן, ככל שהציון גבוה יותר, כך הסיכוי להינות ממוצרים שונים ומגוונים גדל.

ונחזור לעניינו…
חוסר שעות שינה, לחץ עבודה היסטרי, עבודה בשעות שונות ומשונות ובעיקר רגעי מנוחה מעטים. את רגעים אלו אני משתדלת לנצל היטב עם מסכת פנים טובה, מניקור זריז עם לק חדש שעלה לא יותר מעשרה שקלים או סתם אמבטיה מפנקת. בעיני, אלו הדברים הקטנים בחיים שהופכים את הכל ליותר קל ויותר פשוט. זה משהו שלמדתי מאימי האהובה ודיברתי עליו פה בעבר, פינוקים קטנים במינימום כסף שעושים הרבה עבור הנשמה.

וכך לאחרונה בזכות "לידרס" נחשפתי לקו מוצרים חדש העונה לשם yafit , מודה שבמבט ראשון חשבתי לעצמי, מי לעזעזל המציא סדרת מוצרים בשם כמו יפית ולמה נראה לו שזה ימכור ?!!
האריזות פשוטות, נקיות, סה"כ מאד נוחות וידידותיות בעיני. התכולה רבה והמחיר קטן. yafit הוא שם ביתו של היזם ואיש העסקים רמי לוי המוכר לכולכם הודות למהפכת הצרכנות שהוא יצר בזכות רשת הסופרים העונה לשמו.
בתקופה האחרונה הרשיתי לעצמי להתפנק כל ערב למשך רבע שעה כפי שאני נוהגת לעשות בכל יום אלא שהפעם השתמשתי אך ורק במוצרי יפית ואלו הם רשמי:

נתחיל עם המוצר האהוב עלי, פילינג גרגרים טבעיים בניחוח יפית.
55020045020165502004502016 (2)
פעם נוספת לא ברור לי למה התכוון המשורר, למה לא לתאר את ריח המוצר במשהו הגיוני. האם אני באמת רוצה להריח כמו יפית ? מהו ניחוח יפית ? האם ברמי לוי המציאו ניחוח חדש ושכחו לספר לנו ? הייתי ממליצה למנהל השיווק לחשוב שנית ולהעניק תיאור הגיוני ואמיתי למוצר. אני בהחלט מבינה שרציתם להיות מקוריים אבל יש דברים שצריך ליישר בהם קו ואם עשיתם קרם בניחוח חלת דבש  או ונילה שמהם ניתן בבירור להבין מהם ניחוחות המוצר אתם לא יכולים להוציא שני מוצרים נוספים באותה סדרה בניחוח יפית ובניחוח אהבה שלא אומרים ולו חצי דבר על המוצר.

באשר לרכיבים, המוצר בעל ניחוח נפלא מעין אפרסק עם שמן ארגן אבל ייתכן שזו רק אני. ג'ל הפילינג מכיל חמאת שיאה, שמן חוחובה, גרגירי גלעין אפרסק המוכר לשימוש הזה בתחום הקוסמטי. הוא אינו מכיל פרבנים או SLS והמרקם שלו אלוהי ! ג'ל סמיך ועדין שכמות קטנה ממנו גורמת לך לשכוח לרגע את כל שעבר עלייך במהלך היום. מרגע שהתחלתי להשתמש בו, יותר ויותר אנשים שואלים אותי באיזה בושם השתמשתי שכן הריח משכר.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 16.99ש"ח

המוצר הבא ואהוב לא פחות הוא מבשם בדים בניחוח בוטיק
5502004502108
אז נכון שלא מדובר במוצר קוסמטי אבל אני כל כך אוהבת אותו שאני חורגת מהרגלי ומספרת לכם אודותיו, אז לצערי פעם נוספת הגדרת הניחוח לא ברורה, מה רע בניחוח פרחוני או משהו בסגנון ?  לי הוא מזכיר את ריח שמפו לכביסה ביד שאני משתמשת בו על בגדים עדינים והוא ממש נעים. ריסוס קטן על המצעים וארבע שעות השינה שלי מעולם לא היו כל כך טובות. מצאתי את עצמי משתמשת בו גם לאחר ייבוש הבגדים על חבל התלייה שבחוץ, השמש מצליחה להרוס כל ריח מרכך כביסה שאולי היה בבגדים והמבשם הזה מחזיר לבדים ניחוח נקי ורענן. האריזה נוחה ונקייה, מאד אהבתי את העיצוב הצבעוני.
תכולה: 300 מ"ל, מחיר: 17.99 ש"ח

המוצר השלישי הוא מוצר משלים לג'ל הפילינג והוא קרם גוף קטיפתי בניחוח יפית.
5502004502030
אני שונאת… שונאת תכשירי לחות לגוף ואילו כאן מדובר ב 400 מ"ל של גן עדן בבקבוק, אני מאד אוהבת את הריח (שונאת את השם שלו אבל אוהבת את הריח ) הקרם נספג במהירות ואינו מותיר תחושה שומנית או דביקה וזו הסיבה שאני מאד אוהבת אותו וממליצה עליו בחום, מבחינתי המוצר הזה  שיחוק אמיתי אם מותר לחשוף לרגע א האשקלונית שבי.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר : 14.90 ש"ח

והאחרון והפחות אהוב עלי הוא תחליב רחצה מפנק בניחוח מאסק.
5502004502078
אז נתחיל בשתי הסיבות שאני לא אוהבת אותו. הסיבה הראשונה היא כי הניחוח לא לטעמי, אישית אני מאד שונאת מאסק, אני טיפוס של ניחוחות מתוקים אך מי שאוהבת את ריח המאסק תהנה ממנו בטירוף. הסיבה השניה הוא תיאור המוצר על התוית, קבלו ציטוט שאם מישהו ברמי לוי יוכל להסביר לי אני אהיה ממש מרוצה "תחליב רחצה יפית, ריחני ומפנק מבוסס על פורמולה מקצועית"
אני לא מבינה למה להתהדר בהגדרה כה לא קשורה, מהי פורמולה מקצועית ? מי הכתיר אותה ככזו ? אתם רומזים שמוצרים מתחרים הם פחות מקצועיים ? זה מסוג הדברים שימנע ממני לקנות מוצר, מרגיש לי כאילו עובדים עליי וכי לא היה מה לכתוב על המוצר ועל התועלות שבו ועל כן המציאו שקר כלשהו וחבל כי המוצר עצמו ממש טוב.
מעבר לשתי סיבות אלו, תחליב הרחצה בדומה לפילינג בעל מרקם נהדר, הוא אינו מכיל פרבנים או SLS והניחוח מתאים גם לגברים ועל כן זהו מוצר יוניסקס מצויין בעיני שיתאים לכל בני המשפחה שאוהבים מאסק.
תכולה: 750 מ"ל, מחיר: 12.99 ש"ח

ועכשיו אחרי כל זה, את…. כן את ! זו שעדיין מעקמת את האף הנה נתון שיפתיע אותך, מחקר קטן שערכתי וסביר להניח שלא ציפו שאבדוק הוא חברת היצור של קו המוצרים הנפלא הזה. חברת G.V קוסמטיקס היצרנית של קו המוצרים הזה היא אחת מהיצרניות הישראליות הגדולות והותיקות שמייצרת קו מוצרים שלם לרשת היוקרתית "ללין" והאיכות זהה לחלוטין !
בנוסף לזה שמדובר בתוצרת ישראלית כחול לבן, המוצרים נטולי אכזריות ולא נוסו על בע"ח וכמובן מאושרים על ידי משרד הבריאות. לא רע בשביל מחיר כה זעום.
רק הערה קטנה עבור רשת רמי לוי וביתו ששמה מעטר את קו המוצרים, לא הבנתי את עניין ה 99 אג', מאז שביטלו את האגורה אין שום סיבה לתמחר כך מוצר ! הייתי מצפה מחברה המתפארת באג'נדה צרכנית וחברתית שונה לתמחר כראוי את מוצריה. או 18 או 17.90 , תחליטו אתם. כי האגורה הזו הרי לא מוחזרת ללקוח ומצטברת. אגורה אחת כפול מיליון לקוחות מצטברת להרבה כסף שנלקח מהציבור והולך לאן ?

לסיכום, אני חושבת שיש פה פוטנציאל אדיר שכן המוצרים נהדרים, טיפה הקפדה על הפרטים הקטנים שציינתי והשקתם ליין מוצרי טיפוח שלא יבייש את חברות הספא היוקרתיות ביותר. ומה דעתכן קוראות שלי ?
איזה מוצר מסקרן אתכן והייתן רוצות לנסות ?
בין העונות תוגרל אחת שתזכה להתפנק אף היא ממוצרי YAFIT . בשבוע הבא אפרסם את שם הזוכה. אנא שימי לב אם זכית, אם בתום השבוע לא תיצרי עימי קשר לא אוכל לדאוג להעברת הפרס אלייך. בהצלחה לכולן 🙂

21 מחשבות על “ניחוח חדש והגרלה

  1. אני הייתי רוצה לקבל דווקא את הפחות אהוב עלייך,כי מה לעשות,למרות תופעות הלוואי של ההריון,דווקא ניחוח המאסק עדיין נעים לי ונותן לי תחושה נקייה ורעננה:)
    אז "תחליב רחצה מפנק בניחוח מאסק",הוא נשמע לי מאוד נחמד וממכר(ושווה לכל כיס).
    אז בהצלחה לי:)

    אהבתי

  2. מסכימה אם כל מילה גם אני הרמתי גבה כשקראתי את השם המוצר..ותאורו.. האמת הצלחת לסקרן אותי על כל מוצר ומוצר! אשמח להתנסות במוצרים ואם לא אחפש אותם בשוק.. ממממממש שמחתי לגלות שהם ללא SLS ושאר ירקת המגעילה! תודה על הסקירה

    אהבתי

  3. ללא ספק הייתי שמחה להתנסות במבשם הבדים – יש לנו חתול בבית והוא יושב על כל דבר אז מלבד לעשות כביסות כל הזמן , יש דברים שלא ניתן לכבס ולא יזיק להם ניחוח מעודן ונעים … אז אשמח אשמח אשמח לנסות

    אהבתי

  4. הייתי רוצה להתנסות במבשם בדים, אין לי מייבש אז אני תולה כביסה על החבל וכל הריח של המרכך כביסה מתנדף, כך אוכל להשתמש במבשם בדים ויהיה לי ריח נעים בארון הבגדים.

    אהבתי

  5. הייתי רוצה לנסות את מבשם הבדים בעלי הוא קצין ביחידה מיוחדת שיוצא מהבית בלי התרעה מוקדמת לא תמיד אני מספיקה לכבס לו את המדים,אז בימים שלא אספיק ארסס אותו במבשם לפחות שירגיש טוב עד הגיחה הבאה הבייתה……

    אהבתי

  6. הייתי רוצה לנסות את מבשם הבדים בניחוח בוטיק.. הציפיה שלי היא כי למוצר יהיה ריח נקי, חדש, כזה שמריחים בבוטיק…

    אהבתי

  7. וואו בחיים לא הייתי מעיפה מבט שני לעבר מוצרים שנקראים יפית אז תודה על הסקירה המפורטת והמשכנעת שלך! אני ללא ספק אבדוק את המוצרים בפעם הבאה שלי אצל רמי לוי.
    אני אשמח לנסות את "מבשם בדים בניחוח בוטיק" בגדים עם ריח של כביסה (כל הזמן) זה אחד הדברים הכי מפנקים שיכולים להיות. (טיפ) אני אגב מתיזה על הכריות והמזרן לפני ששמה עליהם מצעים חדשים כדי שישמר ריח טוב (בושם/אפטרשייב) ועכשיו אני אנסה גם עם המוצר הזה.

    אהבתי

  8. סקירה מעניינת ומלמדת, תודה. אני הייתי סקרנית לנסות תחליב רחצה מפנק בניחוח מאסק, כיוון שזה הדבר שאני יודעת שבו אשתמש הכי הרבה מבין מוצרים אלו.
    בקשר ל- 0.99 כאשר אנו משלמים במזומן החנות מרוויחה על כל אחד מאיתנו כמה אג' לקנייה וזה מצטבר. בכל הרשתות הגדולות כמו שופרסל ומגה, המחירים הם עם אג' – פשוט רמאות

    אהבתי

  9. הייי הייתי הכי רוצה לנסות את המבשם בוטיק . כי משום מה לא משנה כמה מרכך כבישה אשים , אני לא מריחה את הריח… אז הפיתרון מעולה לי!!

    אהבתי

  10. פינגבק: Beauty Bargain: Yafit | Freyja's Dream

  11. הייתי רוצה לנסות את מבשם הבדים ,לרסס וללכת עם ריח שמתפשט באוויר . איך שאני מגיעה כולם יודעים שהגעתי ואחרי שהלכתי כאילו נשארתי, כי שובל הריח שאני משאירה אחרי מזכיר לכולם שהייתי פה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

