יומנה של כוססת – Twist n Shout

אומרים כי עבור אישה אין דבר כזה "יותר מידי נעליים" ואני נוטה להסכים אך אצלי אני נוטה להאמין כי הדבר נכון גם לגבי איפור ובקבוקי לק. אחת הפנטזיות שלי היא קיר מלא בבקבוקי לק במקום תמונה על הקיר.
מעין אומנות דינמית ומשתנה שכזו.

בשיטוט סתמי ברשת נתקלתי בתמונה הזו ומאז זה בדיוק מה אני רוצה:

אוסף לקים

כדי להגיע למטרה, אוסף הלקים שלי גדל מיום ליום ולאחרונה הבחנתי כי יש חברות לק ספציפיות שאני יותר אוהבת מאחרות.

הראשונה היא מותג הלקים המקצועי OPI ממנו יש לי כמות קטנה אך איכותית של בקבוקי לק. אני מודה, כשבקבוק לק עולה 65 שקלים אני מרשה לעצמי להתפנק רק בגוונים מאד מיוחדים מקולקציות מסויימות. כך למשל התאהבתי בגוון הנקרא "Peace & love & OPI" אשר הושק לאחרונה בקולקציית "San Francisco"

קולקציית סן פרנסיסקו OPI

מתוך האינסטגרם שלי, חפשו אותי shahar30g

מדובר באחד הגוונים היפים ביותר לדעתי בקולקצייה והוא מעניק לי תחושה חורפית נפלאה ואני רק מחכה לגשם שיבוא כדי להסתובב איתו כל הזמן. קשה להגדיר את הגוון, הוא מעין שילוב בין חום, סגול וירוק והוא הכוכב של הקולקצייה הכבר מאד מוצלחת. מכיוון שאני צלמת מאד גרועה מצאתי עבורכם את האימג' הבא בבלוג http://www.swatchandlearn.com ותוכלו למצוא שם שפע תמונות מרהיבות.

Peace & love & OPI

thanks to "swatch and learn" blog for this image

גוון נוסף וסופר מוצלח הוא "muir muir on the wall" מעין ברודו  סגול שזיף מטאלי מהמם והאמת שבאופן כללי הקולקצייה מאד מרגשת בעיני, תוכלו לראות אותה באופן מלא ומסודר כאן הגוון היחיד שהרגיש לי קצת סתמי היה "first date on the golden gate" שהוא מעין אדום קורלי שכבר ראינו בעבר בכל מיני גרסאות בכל מיני חברות. למי מכן שלא מכירה את OPI רק אכתוב כי החברה מכתיבה טרנדים בתחום הציפורניים בארץ ובעולם וומשמשת נשות מקצוע בכל העולם ולא סתם, הפורמולה איכותית, קלה למריחה, המברשת בדיוק בגודל הנכון והמגוון עצום ומתחדש כל הזמן. עד כה אוהבות OPI בישראל נאלצו לבקש מחברים בחו"ל לארגן להם בקבוק כזה או אחר או לחילופין לחפש את המשווקות המורשות בישראל, מעתה תוכלו לפנק את עצמכן בסניפי רשת אפריל בלקים הכה מוצלחים האלו. לצערי רשת אפריל טרם הגיעה לאשקלון ועל כן אני נאלצת להתפנק בממתקים אלו לעיתים רחוקות.

חברה נוספת שלאחרונה מפתיעה אותי מאד בגווני הלק שלה היא דווקא מותג עממי לחלוטין מבית סופר-פארם והיא LIFE. במקרה של "לייף" אני מגלה כי הם הפכו להיות הפינוק השבועי שלי, בכל פעם שיש לי יום רע או שבא לי להתפנק ממש בקטנה, קפיצה זריזה לסופר פארם שנמצא שני רחובות ממני ואני מסודרת !!! לרוב ניתן למצוא אותם במחיר קטן של כעשרה שקלים ומכיוון שאני מחליפה לק בערך כל יומיים ולפעמים פעמיים באותו היום אלו בהחלט ממלאים את הצורך הזה ועומדים בו יפה מאד.

לק מבית LIFE

אוסף גווני LIFE שמככב אצלי

מגוון הגוונים רחב בטירוף ויותר חשוב מזה, מתעדכן כל הזמן בהתאם לטרנדים של כל עונה, תוכלו למצוא גווני בסיס קלאסיים ולחילופין גווני ניאונים נועזים. לממהרות מאיתנו כמוני לדוגמה 😉 שווה לבדוק את סדרת הגוונים QUIK DRY NAIL COLOR (יש עליהם גם מדבקה המציינת כי הלק מתייבש במהירות), הם אמנם לא מאד עמידים אך בהחלט מתייבשים במהירות, אינם יקרים וברגע האמת יכולים להציל אותך, שווה להחזיק אחד בהישג יד.

שני גוונים חדשים שניסיתי לאחרונה ומצחיק שנשלחו אליי מהחברה יום לאחר שקניתי אותם בעצמי הם גוונים 122 (מימין)  ו 123 (משמאל)
1006332_10151748076732850_180400629_n
שניהם נרכשו יחד עם גוון נוסף שמספרו 289 והוא דווקא אינו מסדרת המתייבשים מהר אך הוא ללא ספק אחד היפים בעיני, מעין סגול וזהב מעורבבים יחד, בגוון 122 הכחול השתמשתי באצבע המורדת כראוי לעוקבת טרנדים מצוייה.
562311_10151752197362850_2142239995_n
כמו כן התחלתי לארגן לי כמה גוונים לחורף הקרב אלינו (שיבוא כבר !!) ורכשתי גם את גוונים 343 ( מימין) ו 279 (משמאל) ובעיני הם השילוב המושלם. שניהם מסדרת הגוונים הרגילה ולוקח זמן עד שהם מתייבשים אבל בשבילם אני בהחלט מוכנה לחכות.
1185668_10151746395437850_1878358208_n

ועכשיו למותג השלישי האהוב עלי ופה יש טוויסט קטן בעלילה.
526859_10151752207912850_1909174983_n
את בקבוקי הלק של ג'ייד אני רוכשת בעיקר במבצעים, הם כביכול עולים בסיבבות ה 45 -50 שקלים אך לרוב אני רוכשת אותם בעשרה או 12 שקלים. כאן נכנס עניין הצרכנות הנבונה ויסלחו לי אלוהי היח"צ על מה שאני הולכת לרשום כאן.

רמזתי לא פעם וציינתי בהזדמנויות כאלה ואחרות כי שווה לבדוק את הפרטים המצויינים על גבי אריזתו של מוצר ולא סתם. מי מכן שמשקיעה את 50 השקלים על לק של ג'ייד אולי תכעס לשמוע כי תוכל למצוא את אותו הלק תחת המותג "LIFE" במחיר קטן מזה משמעותית.
על בקבוקי הלק של ג'ייד ולייף כאחד מצויין כי היבואנית היא לא אחרת מחברת "דניה קוסמטיקס" ועל כן תוכלו למצוא בדיוק את אותם הגוונים לעיתים בשינויים מזעריים בשני המותגים. אם כן מדוע יש לי כל כך הרבה בקבוקים של ג'ייד, התשובה היא פשוטה: רוטציית מחירים ומגוון בסניף הסופר-פארם המקומי שלי.
כך שלמעשה כשיש גוונים שאני לא מוצאת בלייף וכן מוצאת בג'ייד והם בעלות של כעשרה שקלים אני רוכשת אותם, במידה ויש גוון בג'ייד שאני מוצאת את התאום שלו בלייף אני רוכשת אותו ואף מעדיפה לעשות זאת ולו בגלל שקשה לי להעריך חברה שבמודע מתמחרת מוצר שניתן לעשות עליו רווח יפה גם בעלות שפוייה במחיר של מאות אחוזי רווח על חשבון הצרכן ללא כל קשר לטיב המוצר אם כי לטיב שמו של המותג. אז אמנם נדמה כי בקבוקי הלק של ג'ייד עדיפים עליי אך למעשה אלו הלקים של לייף שמככבים אצלי רק באריזה מרובעת עם לוגו של חברה אחרת.

אז לסיכום בא לי על שיר הטוויסט האידאלי 😉 כי אם כבר יש טוויסט אז שווה לצרוח אודותיו בקולי קולות !!!

 

 

3 מחשבות על “יומנה של כוססת – Twist n Shout

  1. האמת שכל פעם שאני רואה את התמונות של הסטנדים המטורפים אני חושבת לעצמי שבהחלט יש דבר כזה יותר מדי לקים 😉
    אומנם האוסף שלי קטן משמעותית מהתפלצת שהראית למעלה, אבל עדיין אני מרגישה שיש כ"כ הרבה ואני לא מצליחה למצות אותם כמו שצריך.
    לגבי לייף וג'ייד- באופן אישי אני מעדיפה את המברשת של ג'ייד שהיא יותר צרה, אבל גם אני קונה נטו לפי המבחר שיש בסניף ולפי המבצע העדכני. אין שום סיבה ביקום לשלם יותר מ-20 ש"ח על לקים של חברות עממיות

    אהבתי

  2. יש לי מתקן אחד מהתמונה שצרפת למעלה ומה שאני אוהבת במתקן הזה שהוא סוג של "תמונה על הקיר" וזה ממש כיף להסתכל על המתקן הזה עם כל הצבעוניות שלו גם כמשהו אסטטי וגם כמשהו מאוד פונקציונלי. ניסיתי לסדר את הלקים שלי בכל מיני אופנים. אבל רק האופן הזה היה הכי פרקטי עבורי (פחות בעניין צבירת האבק כמובן..) אני יכולה להסתכל על כ-ל הלקים שלי, לפי צבעים ולהחליט מה בא לי היום.

    סידור לקים אחר שאני מאוד אוהבת נמצא אצל מגי הקנדית. בן הזוג שלה בנה לה מדפים ללקים על הצד של ארונית ספרים וזה פשוט ג-או-נ-י-!

    מבחינת לקים, אני חושבת שאצלי המועדף היה תמיד צ'ינה גלייז. למרות שאני גם מאוד אוהבת את OPI. יש לי לק חד בלבד של לייף (ואף אחד של שיק) והוא בצבע אדום קלאסי. יופי של מריחה, אחלה עמידות – באמת שאין לי תלונות. מאוד אהבתי את הלק הטורקיזי! לאחרונה מדברים אלי הגוונים האלה שזה מעניין כי בעבר הם היו ממש רחוקים מרשימת החביבים עלי…

    אהבתי

להשאיר תגובה

