כך תגלגלי את נרתיק המברשות STUDIO ROLL

מיליון פעמים בערך נשאלתי לגבי נרתיק המברשות שלי, למי שלא מכיר כבר אז אני משתמשת בנרתיק המברשות העונה לכינוי "סטודיו רול" מבית ענבר גור אריה או בקיצור IGA ובאופן אישי אני חושבת שהוא נרתיק האיפור הכי גאוני שהומצא אי פעם והוא מלווה אותי כבר מספר שנים.

brushroll

רבות תוהות כיצד הוא עובד שכן קשה להבין מתמונה היח"צ שלו כיצד הוא מתגלגל לכוס עמדת עבודה ועל כן לאחר אלף פעמים שנאלצתי לסייע למתקשות בעניין החלטתי לתעד את התהליך ולהציגו כאן אחת ולתמיד. מראש אני מתנצלת כי המברשות בתמונות מלוכלכות, בדיוק חזרתי מעבודה והן הולכות כולן לשטיפה ברגע שאסיים את הפוסט הזה.  אז מתוך תקווה שזה יעזור, בואו נתחיל.

בשלב הראשון מסירים את מגן הניילון העליון המחובר בסקוטש (שימרו עליו תמיד שכן בלעדיו כשתסגרו את הנרתיק בצורתו הרגילה יפלו מברשות)

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

כעת מקפלים את גב הנרתיק לחצי מגובה המברשות לאחור, היפכו את הנרתיק כך שהמברשות כלפי השולחן

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

הנה מבט מאחור, כך הוא אמור להיראות לאחר שקיפלתם אותו, כעת מברשות האיפור בולטות ממנו החוצה.

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

נניח את נרתיק המברשות כשגבו אלינו ונתחיל לגלגל אותו מהצד שבו הסקוטש הרחב, הוא נתפס על חלק סקוטש שבגב הנרתיק.
כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

כעת המשיכו לגלגל, מגלגלים כמעט עד לסוף ואז נשאר רק לחבר בין הסקוטש הקטן לסקוטש הקטן שבצד השני.

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

זהו, הצמדנו את שני הסקוטשים הקטנים זה אל זה וכל שנשאר הוא להעמיד את הנרתיק כמו כוס. ולעבוד היישר ממנו.

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

והנה, כך הוא נראה על שולחן העבודה. כמעט שלא תופס מקום ומאפשר לי להגיע בקלות לכל אחת מתוך 40 המברשות שלי. תודה ל IGA על אחד מפתרונות האחסון הכי גאוניים שאי פעם יוצרו עבור מאפרים. מי שמעוניינת לרכוש אותו, תוכל למצוא באתר http://www.igacases.com

כיצד לגלגל את נרתיק המברשות מבית IGA

מחשבה אחת על “כך תגלגלי את נרתיק המברשות STUDIO ROLL

להשאיר תגובה

