טופ שופינג – רגע לפני החגים

רגע לפני ראש השנה וההכנות בשיאן, סייל ענק בפרושופ ומעולם לא הייתי כל כך עסוקה ועל כן היה ברור לי שאל החג הקרב ובא עליי להתארגן מוקדם מהרגיל.

בגזרת הבגדים מצאתי את השמלה הזו ברשת עונות שיושבת עליי יותר כמו שמלת מיני קצרצרה (אני כנראה גבוהה הרבה יותר ממרינה מקסימיליאן בלומין) אבל מחמיאה למבנה גופי. אני חייבת לציין שהיא שיחוק אמיתי, אני מרגישה בה נפלא והיא נוחה מאד, הבד נעים למגע והיא תשמש אותי גם בחורף.
13770770049904

מכיוון שהיא קצרה עליי דאגתי להזמין עבורה מכנס מ ASOS ובהמלצתה של מירי מ"פאשן קיטי" נרכש המכנס הזה:
image4xxl

אני מודה שבשנה האחרונה אני עוברת שינוי סטיילינג משמעותי, מאפשרת לעצמי להיות יותר נועזת ויותר אישה מאשר ה"טום בוי" שהייתי בעברי. זה החל ביום ההולדת שלי ביום הצילום שערכתי עם אופיר קפון וממשיך בכל יום בו אני נתקלת בפריט אפנה שאני חוששת ממנו. אז כן, שני הפריטים שהעליתי כאן כביכול הכי רגילים שיש אבל עבור אישה שתמיד לובש חלק ושחור זה שינוי משמעותי מאד.

בשנה האחרונה גם הפסקתי לכסוס ציפורניים ואתם מלווים אותי במהפך הזה ובהתמכרות הגדולה שלי לבקבוקי לק ואני מתכננת לשלב עם הבגדים האלו לק כחול עם אצבע מורדת בגוון מנטה מבית LIFE

1185668_10151746395437850_1878358208_n

בגזרת התכשיטים פתאום בא לי ללכת על ירוק מנטה עם נגיעה של זהב וכסף ועל כן נרכשו הפרטים הבאים:
הראשון היוקרתי שברשימה הוא תליון מפתח מבית TOUS שלא יכולתי לעמוד בפניו.
1377091409843

השני והשלישי הם שני צמידים מבית TOP10 שאיכשהו אני תמיד מוצאת אצלם משהו, בפעם הקודמת אלו היו צמידים בגווני נאון זוהרים ואילו הפעם בגוון ירוק פסטלי מהמם עם נגיעה של זהב שהתאימו לי בול. אני חושבת שכל השיטוטים בבלוגי אפנה למינהם מתחילים להשפיע עליי לטובה. לאט לאט אני פחות מפחדת לשלב דברים יחד ונראה לי שאני מצליחה לעשות זאת.

20130820_195449

הגזרה האחרונה שנותרה לי היא הנעליים ופה לגמרי הלכתי אחרי מירי, נרכשו שני זוגות במשביר לצרכן. הזוג הראשון, סנדל גליטרי מהמם בסגול ותורכיז, ממש הולוגרפי עם עקב מעוצב שלצערי לא הצלחתי לצלם, הזוג השני דווקא יותר מתקתק וניודי עם פפיון, שני הזוגות יחד עלו משהו בסביבות ה 280 שקלים וזה באמת לא נורא.

1377091366899

בנוסף קיבלתי מתנה את השעון המטריף הזה שנרכש בשעוני ADI עליהם כבר כתבתי פה בעבר ואני מאד אוהבת אותם. תוכלו לראות את שני השעונים הנוספים שיש לי מהם כאן. מברשת השיער שבתמונה אמנם לא מאד קשורה אך היא רכישה חדשה שלי שאני מאד אוהבת, גרסה מוקטנת של " The wet brush " והיא הולכת איתי לכל מקום.

לסיכום, נראה לי שאם אני מסוגלת לשנות קצת הרגלים ולהעז יותר, כל אחת יכולה וחשוב לי לעודד אתכן לשבור קצת מסגרות ולנסות משהו שונה, זה מעניק ריגוש וסיפוק אדיר כשזה מצליח וגם כשזה לא מאד מצליח ואני זוכה לביקורת אני נהנית מהעובדה שניסיתי. אז מה דעתכן ? הפעם הצליח לי ?

3 מחשבות על “טופ שופינג – רגע לפני החגים

  1. שחר יקרה, שנה חדשה מביאה איתה התחלות חדשות ואני מתרגשת בשבילך. יופי של קניות עשית, כל אחד מהפריטים כאן הוא עולם ומלואו וישמש אותך המון. כל הכבוד לך על שינוי מסגרות והרגלים. תתחדשי ותמשיכי כך, את על דרך המלך.

    אהבתי

    • אהובתי היקרה, גם אחרייך אני עוקבת. ג'ינג'ית אש שכמותך. אם יהיה לי שליש מהשיק שיש לכולכן יחד אהיה האישה השמחה ביקום. תודה לך על המילים החמות, זה מחזק אותי לנסות שוב ושוב לבנות לי מלתחה ראוייה לאישה ולא לטום בוי בת 17

      אהבתי

  2. הצליח לך לגמרי! 🙂
    אני גם עוברת חצי סוג של שינוי תדמיתי. בדר"כ תמצאי אותי בקיץ ובחורף במכנסיים חצי מחוייטות/מחוייטות וההבדל בין החורף לקיץ יהיה בחורף סריגים דקים או חולצת טריקו עם שרוול ארוך ובקיץ גופיות לרוב של מיקי מאוס 😛
    אז לאחרונה רכשתי לא מעט פריטים באסוס – שהפכה להיות החנות האהובה עלי לרכישת בגדים (מעולה לעצלניות וקמצניות כמוני ;)) קניתי כמה שמלות בסיסיות כאלה מטריקו שכיף ללבוש אותן בקז'ואל והן לא כאלה "חגיגיות", קניתי כמה פרחוניות באיביי בגרושים ואין ספק שזה עושה את ההבדל ולאו דווקא אחרי שהוצאתי על זה מאות שקלים. בחורף, אני פשוט מצוותת גרביון נחמד וגופיה ארוכה מתחת לשמלה או סתם עליונית קטנה. וככה זה לבוש שמתאים לכל השנה..
    אני לא חובבת גדולה של אקססוריז בעיקר כי הם "מציקים לי". לא יכולה צמידים (מספיק לי השעון שגם זה מקסימום..) לא יכולה טבעות (אפילו שיש לי אחת של דני ענק שאני אוהבת – בעיקר להסתכל עליה ;)) כבר לא ממש יכולה עגילים (למרות שיש לי כמה כאלה..) זה משאיר רק שרשראות שכאלה אני משתדלת לשים כל יום (גם משהו יחסית חדש).

    אהבתי

להשאיר תגובה

