חדש על המדף שלי

לרוב אני נוהגת להקדיש לסדרת מוצרים מסויימת או לנושא מסויים פוסט ארוך ונרחב אלא שלאחרונה העומס שבחיי מנע ממני לכתוב אך עדיין חשוב לי לעדכן אתכן במוצרים החדשים שעל המדף שלי לטוב ולרע.

natura_hair-mask_veradim_brownאז אפשר לומר שהפוסט הזה הוא מעין סקירת בזק על כל מה שחדש אצלי. נתחיל דווקא במוצר שלא ציפיתי ממנו לכלום ודווקא הפתיע אותי ולקוח מתחום השיער, על ד"ר פישר רשמתי פה המון והאמת שממוצר למוצר אני מגלה כי המותג הזה פשוט מוצלח. את מסכת ההזנה לשיער רגיל עד יבש ניסיתי לאחר שצבעתי את שיערי, תהליך שבאופן כללי מייבש אותו מאד.

זמן ההמתנה לאחר המריחה הוא 2-3 דקות ולאחר השטיפה השיער קטיפתי למגע. המסיכה סמיכה ואהבתי את העובדה שמעבר למכסה המיכל יש גם מכסה פנימי השומר עליה מכניסת מים או התייבשות. ריח הרימונים עדין ונעים ואני מאד אוהבת אותו. המוצר אינו מנוסה על בע"ח משהו שנכון לגבי כלל מוצרי ד"ר פישר והכמות נכבדת (450 מ"ל)
לא סתם נבחר המוצר הזה כמוצר השנה בקטגוריית מוצרי השיער.

genesis-sun_face-creamהמוצר השני שחדש אצלי אף הוא מבית ד"ר פישר והאמת שדווקא כאן אני חושבת שלד"ר פישר יש אלטרנטיבות טובות ממנו. מדובר ב קרם פנים אנטי-אייג'ינג SPF50 מסדרת GENESIS
על האריזה מצויין כי מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים המגנים מנזקי הסביבה, תה ירוק, תמצית ענבים וויטמין E שידועים כמתאימים לעור רגיש ועוד מגוון רכיבים עשיר. ד"ר פישר ממליצים להשתמש בו כבסיס לאיפור (כך לפחות מצויין על האריזה) אך ייתכן שהוא פשוט לא מאד מתאים לעור שלי. מרקם הקרם מאד עשיר ולוקח לו הרבה זמן להיספג, ניסיתי אותו מספר פעמים ורק בשעות הערב הרגשתי שאני מסוגלת להשתמש בו מבלי להזיע את עצמי למוות מה שקצת מפספס את המטרה שכן מדובר בקרם עם SPF 50.

אם הייתי הולכת לים או לטייל הוא בהחלט עונה על הצורך בקרם שגם מגן מהשמש וגם מטפח את עורי אך מכיוון שאני פולניה לבנה הנמנעת כמעט לחלטין מחשיפה לשמש אני מעדיפה קרמים קלים יותר. אני מאמינה שבעלות העור היבש מאד תאהבנה אותו. האריזה סטרילית, משהו שד"ר פישר מאד מקפידים עליו בשנה האחרונה, לחיצה על השפורפרת מוציאה כמות מספקת, הוא עמיד במים ומומלץ על ידי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן העור.

Bioplasma Moist - Dry - SPF 20  קרם לחות עשיר SPF 20 לעור הסובל מיובש מחיר מומלץ לצרכן 259₪ קרדיט מוטי פישבייןהמוצר השלישי והרביעי שייכים לחברת קוסמטיקה שאני אוהבת במיוחד העונה לשם GIGI וכתבתי עליה פה רק ביליון פעמים, האמת שאם להיות כנה אז המוצרים שלה הם מסוג הדברים האלה שאת אומרת לעצמך "אין לי מושג מה הם שמו שם אבל אלוהים אדירים, תן לי עוד !!! " . לאחרונה החברה השיקה סדרת מוצרים חדשה הנקראת BIOPLASMA, הסדרה מבוססת על NSA5  – קומפלקס טיפול חדשני המורכב מ- 5 אצות הגדלות באזור הים הצפוני בשילוב רכיבים צמחיים כמו כמו ה- Oleuropein, תמצית מימית של עלי זית המעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי סביבה וגיל.  אני ניסיתי את קרם הלחות לעור רגיל עד יבש המכיל SPF 20. אם להודות עדיין מבחינתי אין על סדרת ריקוורי ובעיני היא הסדרה הכי טובה שג'יג'י השיקו עד כה אך גם במקרה הזה קרם הלחות שלהם נפלא, הריח עדין ואינו מתנגש עם תכשירי טיפוח אחרים, הקרם מגיע בצנצנת מהודרת, אני מודה שאני מאלה שמתלהבות מאריזות, בתוך הקופסה תמצאו בסמוך לצנצנת ספטולה כפי שהיית מצפה ממוצר מקצועי. בימים בהם הלחות גבוהה לא הייתי ממליצה להשתמש בו, הוא מאד עשיר ולוקח לו יחסית הרבה זמן להיספג (משהו כמו 15 דקות בתנאי לחות מוגברים) אך למי שעורה מאד רגיש כשלי ובתנאי לחות סבירים הקרם מרגיע התפרצות
סבוריאה, מקל על אדמומיות בעור ובהחלט מעניק ערך מוסף. מיכל חלילי, המדריכה הראשית של GIGI ממליצה למי שזה עתה עברה טיפול קוסמטי אצל קוסמטיקאית השתמש בו  כדי לשמר את תוצאות הטיפול המקצועי.
20130914_185850
את מסיר האיפור הדו פאזי מסדרת EYE CARE של ג'יג'י מאד שמחתי לנסות שכן בדומה לזה של קליניק הוא אינו מכיל תוספי צבע המעניקים לו מראה של מי פה, אם יש משהו שאני שונאת זה תכשירי טיפוח שמוסיפים להם צבע כחול, למה זה טוב ?!!! בכל מקרה, מסיר האיפור הזה חזק בביצועים ומסיר איפור היטב מבלי לגרום לעורי תחושות לא נעימות או צריבה באזור העיניים. בהחלט מוצר טוב ששווה התיחסות.

המוצר האחרון בסקירת הבזק שלי הוא קרם הידיים מבית LIFE מותג הבית של סופר-פארם.
לפי האריזה המוצר מכיל זרעי חמוציות, זרעי עגבניות, אומגה 3 ואומגה 6. אני חייבת לציין שתמהיל הרכיבים הזה העלה בי ציפיות. בשנים האחרונות כבר יודעים כי ליקופן (המצוי בעגבניות) מסייע מאד לשמירה על העור מנזקי הסביבה והדבר נכון גם לגבי אומגה 3 (עיינו ערך מוצרים המכילים קוויאר) ועל כן
55
שמחתי לגלות כי פורמולת הקרם הזה מנצחת ! הקרם נספג במהירות, מעניק לעור הידיים תחושה נעימה אך לא שמנונית ואני מאד אוהבת אותו, אני כבר בשפורפרת השניה שלי 🙂 מה שכן, מי שלא מתחברת לניחוח מאסק כמוני צריכה לקחת בחשבון שזה ניחוח הקרם, אישית אני מצליחה להתעלם מהריח במקרה הזה. בסדרה גם מוצרים נוספים: שמן גוף, תחליב גוף, ג'ל רחצה וקרם רגליים שנרכש אך טרם נוסה.

3 מחשבות על “חדש על המדף שלי

  1. אני לא יודעת בדיוק למה, אבל האריזה של המוצרים של לייף מונעת ממני מלנסות אותם. ספציפית אלו. מין קונוטציה לא חיובית שחור ואדום בקונסטלציה הזו. קצת מזכיר לי את "אקס"

    אהבתי

    • מודה שגם לי היה את העניין הזה ופשוט קיבלתי המלצה מחברה ובגלל זה הלכתי לנסות. אין ספק שבגזרת העיצוב יש להם עוד מה ללמוד אבל המוצר עצמו אחלה 🙂

      אהבתי

  2. לדר' פישר יש ללא ספק מוצרים מאוד מוצלחים! קרם הפנים שלי כרגע הוא שלהם מסדרת היאנג עם SPF30. ואני חייבת לציין שבעבר השתמשתי בקרם אנטי איג'ינג עם ה SPF50 ועם זה שהוא כבד יחסית, ולוקח לו זמן להספג, כשאני חושבת על זה, בטווח המחיר שלו הוא המוצר הכי טוב שנתקלתי בו. יש מעט מאוד קרמים עם SPF50 שהם לא סופר כבדים וגם מסתדרים עם מייקאפ מעל (כמה נשבעות בסיטי בלוק של קליניק ואצלי המייקאפ פשוט נזל ממנו). היחיד שמצאתי שהוא מ-ד-ה-י-ם בעיני הוא של שאנל, והמחיר שלו מן הסתם גבוה מאוד (!) ובעיני לא עד כדי כך שווה את הפינוק. הוא הקרם הכי קליל ודליל עם SPF שנתקלתי בו והמייקאפ יושב עליו מעולה ואגב, גם בנגזרת הריח – למות! ובכל זאת.. 250 ש"ח לקרם פנים? really?
    כרגע אני מסתפקת ב SPF30 ואם שרדתי את כל הקיץ איתו כנראה שאני לא באמת צריכה את ה SPF50, אבל אם כן הייתי צריכה, סביר שהייתי מתלבטת קשות האם ללכת על הקרם הזה או על השאנל (שקשה לי להצדיק את המחיר שלו).
    ובהחלט לייף מצליחים להפתיע עם הסדרות החדשות שלהם. אני לא חובבת של ריח מאסק והאמת שאני מוצפת במוצרי טיפוח כך שאין סיכוי שאגיע לנסות בקרוב. אבל טוב לדעת 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

