פרפרים

מודה, תמיד הייתי גרועה בדחיית סיפוקים ועל כן בכל פעם שאני עושה עבודת איפור קצת אחרת ממה שאני רגילה, אין לי סבלנות להתאפק. הבטן מתמלאה בפרפרים וההתרגשות עולה. יש שטוענים כי אני נראית אחרת כשאני מאפרת, משהו בי מתנתק מן הסביבה ושוקע לגמרי בעבודה. הפרפרים האלה…
האדרנלין וההתרגשות.. חיפשתי דרך לבטא אותה ובזכותם של הצלם דניאל חנוך, הדוגמנית והזמרת נוי סוסובר ומרים קלסון שעזרה בסטיילינג ובהכנות לפני ובמהלך ההפקה,  אני רוצה להאמין שהצלחתי לבטא מעט את התחושה שעולה בי כשאני מאפרת.

זה מתחיל בתחושת ניקיון, מעין צלילות חושים בה נרקם לו קונספט האיפור, בדרך כלל אני אוספת מקורות השראה ואוספת תמונות פה ושם של דברים שאני אוהבת ומצמידה אותן אל לוח ההשראה שלי או לתיקיית ההשראות שעל המחשב שלי.

6small

איפור: שחר גפני, דומגנית: נוי סוסובר, ע.הפקה:מרים קלסון, צילום:דניאל חנוך

בשלב הבא שלרוב קורה אצלי באמצע הלילה, אני מקבלת מושג ברור לגבי האיפור שאני רוצה ליצור. אימג'ים נוצרים במוחי ואין לי כל שליטה עליהם, לא פעם אני מתעוררת באמצע הלילה עם אימג' ברור לפרטי פרטים באשר למה שאני רוצה ליצור. הפקת האיפור האחרונה שלי עוסקת בתהליך, בהתרגשות, באופן בו רעיון קם לחיים ולובש צורה.

פרפרים, אולי הסמל הכי מתאים למתמורפוזה, להתרגשות ולתשוקה. כשבחרתי בהם התנגן השיר הבא בראשי ועל כן אשמח אם תשמיעו אותו גם אתם ברקע.

את הפרפרים להפקת האיפור שלפניכם עזרה לי לייצר מרים קלסון, בלוגרית אפנה וחברה שהכרתי דרך עולם הבלוגספירה. בסיס האיפור, גם השפתיים נעשה בטכניקת איפור באייר בראש, לאחר מכן בעזרת מברשת שפתיים מרובעת עורבבו להם 4 שפתונים שונים, עפרון שפתיים ולבסוף גלוס שקוף. הפרפרים הודבקו בקפידה לעורה של נוי כאילו מתגנבים, ממש כפי שהשראה מתגנבת אליי.

DSC_0101small

איפור: שחר גפני, דומגנית: נוי סוסובר, ע.הפקה:מרים קלסון, צילום:דניאל חנוך

השראה…
קצת אחרי שהיא מתגנבת ומשיגה את שלה, היא מתחילה להשתולל. מבקשת להתפזר לכל מקום, למלא את החלל בצבע. פה אני כבר לא יותר מכלי בידייה.

8small

איפור: שחר גפני, דומגנית: נוי סוסובר, ע.הפקה:מרים קלסון, צילום:דניאל חנוך

את האיפור שלפניכם יצרתי בשילוב של טכניקת האיפור באייר בראש לטכניקת האיפור המסורתית, קשה לי לפרט במדוייק מה נעשה באיזו שיטה שכן הן שלובות אצלי זו בזו. אפילו השפתיים נעשו באייר בראש ורק קיבלו לבסוף נגיעה עם גלוס שקוף וסמיך שהונח במברשת.

7small

איפור: שחר גפני, דומגנית: נוי סוסובר, ע.הפקה:מרים קלסון, צילום:דניאל חנוך

אפילו כלבה הנאמן של נוי התרגש מן הפרפרים שלנו וניסה אף הוא לקחת חלק בהפקה

DSC_0161

איפור: שחר גפני, דומגנית: נוי סוסובר, ע.הפקה:מרים קלסון, צילום:דניאל חנוך

12 מחשבות על “פרפרים

  1. זה בין הדברים היפים ביותר שראיתי עד כה בקבוצה. אני לא מפסיקה להיכנס ולהסתכל. בבקשה תעשי על השפתיים טוטוריאל. אני הולכת לרכוש את כל החומרים ולא להפסיק לנסות עד שיצא לי. פשוט מושלם

    אהבתי

  2. איפור השפתיים פשוט מעורר השתאות, ומאוד אהבתי את החיבור לפרפרים, כמשהו עדין שמתחיל בבטן אך מושך לכיוונים חדשים ומרתקים. בהחלט פוסט מקסים.

    אהבתי

  3. שחר זה מקסים וכל כך אמנותי. את מוכשרת בטירוף!
    כל כך התחברתי למה שאמרת על ההשראה שמתגנבת, לתשוקה ולפרפרים והצלחת להביא הכל לביטוי כל כך יפה. האיפור והאימאג'ים הורסים!! וכמובן כל הכבוד גם למרים על העזרה!
    נשיקות וחג שמח יקירתי. מאחלת לך שנה טובה ופורייה והרבה הצלחה ♥

    אהבתי

להשאיר תגובה

