תיק האיפור שלי

כשרק התחלתי את דרכי עניין אותי להציץ אל תוך תיק האיפור של גדולים ממני, תמיד חיפשתי את טיפ הארגון האולטימטיבי לסידור ואחסון כל מוצרי האיפור שאני זקוקה להם, הייתי הראשונה לקרוא את כתבות "מה בתיק שלך" בהם ראיינו את ירין שחף או עדה לזורגן ולקחו לא מעט שנים עד שמצאתי את הנחלה שלי ואת הדרך האולטימטיבית עבורי.

תיק האיפור שלי הוא תיק הנקרא ZUCA ויש לו לא מעט גרסאות, צרות יותר או רחבות, עם תא יותר או תא פחות בחלקו הקדמי אך העקרון אותו עקרון. תא אחד גדול ובו 4 מגשי בד שאמורים להכיל את כל ציוד האיפור שלי.

img_0076 (1)

zuca artist case

מהר מאד נטשתי את המגשים שמגיעים עם התיק הזה ולו בגלל שלא הצלחתי להכניס לתוכם את כל מה שרציתי. במקומם העדפתי את נרתיקי האיפור שמייצרת המאפרת ענבר גור אריה והם ממלאים את כל חלל התיק
1045001_453891318041105_483868466_n
לפני מספר שבועות מירי, בלוגרית הידועה בכינוי "פאשן קיטי" ואפשר כבר להגיד חברה, ביקשה שאאפר אותה לחתונת אחיה. במהלך תהליך האיפור מירי הופתעה מתיק האיפור שלי, הוא מצומצם להפליא מוקפד ומסודר והיא שאלה אותי לגביו לא מעט שאלות, דרכה נזכרתי בשחר של תחילת הדרך, זו שכל יומיים ארגנה את תיק האיפור שלה מחדש ואילו היום, מזה כמה שנים שהתיק שלי מסודר באותה צורה על בסיס קבוע. יחד, הגענו למסקנה ששווה לשתף אתכן באופן בו מסודר תיק האיפור שלי ובנרתיקים שעושים עבורי את כל ההבדל בסרטון משותף עבור הערוץ שלה. אז אם אינכם מכירים את הערוץ, זוהי הזדמנות מצויינת להכיר ולהרשם אליו.

מעוניינת לרכוש לעצמך חלק מנרתיקי האיפור של ענבר, תוכלי להשיג אותם כאן

2 מחשבות על “תיק האיפור שלי

להשאיר תגובה

