השראה, מאיפה זה מגיע ?

בסרטון שבפוסט הקודם ציינתי כי לא תמצאו אצלי פלטות צלליות עם מונוכרום גוונים אחד, אצלי הצלליות מסודרות לפי שילובים שאני אוהבת ולרבים בחירת הסדר נראית שרירותית ולא קשורה אך הכל נובע ממקורות ההשראה שלי.

DSC_7325

נתפסו תוך כדי עבודה ותודה לדניאל חנוך על הצילום

לא פעם תשמעו אותי אומרת כי ההבדל ביני לבין אנשים נורמלים הוא שאני תמיד רואה איפור. כשהם הולכים ברחוב בין השלוליות הם רואים בוץ ואילו אני רואה איפור, כשהם פותחים מקרר הם רואים בו מזון ואילו אני רואה בו איפור, אפילו בחנויות בגדים ובתכשיטים אני רואה רק איפור. משהו בחיבור המרקמים, שילובי הגוונים הבלתי צפויים מתורגמים אצלי בראש למראות איפור. לא פעם ההשראות שלי מגיעות מהמקום הכי לא צפוי.

20130924_183317

סנדוויץ, הדבר הכי טרוויאלי ולא קשור לאיפור היווה השראה עבורי לאחד ממראות האיפור הכי מפורסמים שלי ואני חייבת להודות שהוא גם אחד האהובים עליי. התמונה שלו רדפה אותי ימים ולילות עד שהפקתי את מראה האיפור שלפניכם:

איפור שחר גפני

צילום: קובי שרביט, דוגמנית:נוי סוסובר, איפור: שחר גפני

בדומה, זוג נעלי NIKE היוו עבורי השראה למראה איפור אחר
6rcny9-l-c680x680-shoes-nike-air-max-ombre

IMG_9951small

דוגמנית: נוי סוסובר, צילום ואיפור: שחר גפני

משחק הגוונים מצא חן בעיני במיוחד ואם זה עובד כך כך יפה בזוג נעליים אז למה לא גם באיפור ?

הנה 3 צבעוניים שהיוו השראה עבור לקוחה מיוחדת ליום חתונתה,
Orange-Red-Purple-Tulips

משהו באימג' הזה קפץ לי לראש בזמן שאיפרתי אותה וידעתי כי זה האיפור עבורה:

407767_345579152205656_1548196635_n

אנסטסיה ביום חתונתה. איפור: שחר גפני

אני בהחלט מאמינה כי השראה נמצאת בכל מקום והטיפ הראשון שלי לכל מאפרת היא לפתוח את העיניים, להתעורר ולהבין שכל שילובי הצבעים פתוחים בפנייה, צריך רק להעז ולא לפחד לנסות דברים חדשים. אם זה עובד שם בחוץ זה יעבוד גם כאן.

2 מחשבות על “השראה, מאיפה זה מגיע ?

כתיבת תגובה

