יומנה של כוססת – אומברה

האמת שהפוסט הזה לא תוכנן אך ריבוי התגובות שלכם בעמוד הפייסבוק שלי עודד אותי לכתוב אותו.
אני מאמינה שלאט לאט כולכם מרגישים את השינוי שחל בי ובבלוג, יותר תכנים אישיים, יותר אופנה ויותר ממני ופחות מוצרים.

מודה שהגעתי לרווייה כלשהי ואני מחפשת כל פעם את הדבר הבא והחדש לדבר עליו. אשמח לשמוע מכם בתגובות, אילו נושאים מעניינים אותכם ותרצו לשמוע עליהם יותר. אז הנה, בעקבות הבקשות שלכם נולד הפוסט הנוכחי. האמת שאם הייתם אומרים לי לפני שנה וחצי שאכתוב מדריך שקשור איכשהו לציפורניים, סביר להניח שהייתי צוחקת עליכם אבל כנראה שאסור אף פעם להגיד אף פעם.

אז  אחד מהטרנדים הכי חזקים כרגע וגם האהובים עליי ביותר הוא אפקט האומברה (מעבר גוונים מכהה לבהיר), הטרנד מאד חזק עכשיו בתחומים שונים. התחום הראשון בו ניתן היה לצפות בו בכל מקום הוא תחום הביגוד, שלל שמלות אומברה נצפו על מסלולי התצוגות ועל גבי השטיח האדום.

6a00e54ef9f45688330168eaf2a01e970c-500wi ombre-dress

התחום השני בו אימצו את אפקט האומברה היה תחום השיער ולאחר שראיתי את האימג' הבא ידעתי שגם אני רוצה לנסות.

Ombre_hair_02

מכיוון שאני קצת מאותגרת בכל הנוגע לשיער שלי פחדתי מאד מהעבודה עם אבקת הבהרה ועל כן שמחתי לגלות את ערכות האומברה החדשות מבית לוריאל. בערכה כל מה שצריך כדי ליצור את אפקט האומברה וחברה ששוחחתי איתה והשתמשה בהן המליצה בחום.

654 three-lOreal-ombre-kits

אני מודה שהתוצאה אצלי הייתה פחות מורגשת ולו בגלל שנכון לעכשיו שיערי צבוע לשחור מזה כ 4 שנים, יחד עם זאת בהחלט ניתן היה לראות הבדל קטן בגוונים, למי ששיערה חום, הערכה הזו תעשה פלאים. היא קלה לשימוש והייתי ממליצה למי שאין לה חברה שיכולה לעזור בצביעה, פשוט לאסוף את השיער לשני חלקים (קוקיות) ולצבוע אותן באופן אחיד, כמו כן הייתי ממליצה לאחר הצביעה לעטוף את השיער בנייר כסף לקבלת תוצאה טובה יותר. סך הכל, אחלה מוצר שמגיע לתוצאות טובות. מומלץ למי ששיערה לא שחור אם תשאלו אותי.

ונגיע לתחום הבא והמרכזי שבפוסט הזה, ציפורניים. משהו בטרנד הזה ממש תפס אותי, פתאום אני מגלה את בקבוקי הלק שלי מחדש. במקום לחפש גוונים חדשים אני פתאום מבינה שיש לי אוסף מכובד וניתן לערבב ולשחק איתו, משהו שלפני כן פשוט לא היה בראש שלי.
אז מה צריך כדי ליצור את האפקט

2 גווני לק משלימים (ניתן גם יותר אך מומלץ כהתחלה לשחק עם שניים עד לשליטה בטכניקה)
לק שקוף או TOP COAT
חתיכת ספוג קטנה (מומלץ ספוג אוורירי כמו של מקלחת ולא כמו ספוגית מייקאפ שהיא צפופה ודחוסה)
פינצטה לאחיזה נוחה של הספוג
צלחת או מגש פלסטיק קטן (יכול אפילו להיות מכסה של קוטג')
קיסמי אזניים
אציטון

אני בחרתי בגוון ורוד עתיק של קרליין מספר 385 ובורגונדי של OPI מקולקציית סן פרנסיסקו הנקרא "In the cable car pool lane"
כהתחלה השתמשתי בגוון הבהיר יותר כבסיס, שתי שכבות על כל הציפורניים וממתינים לייבוש מלא.

2

כעת, לאחר שהבסיס שלי מוכן מרחתי על צלוחית פסטיק שני פסים צמודים, האחד מגוון הבסיס שלי ומתחתיו הגוון הכהה יותר. את חתיכת הספוג הקטנה מיקמתי בין צבתות הפינצטה לאחיזה נוחה.
1

כעת טבלתי את הספוגית בשני הפסים שיצרתי על גבי הצלוחית, הקפידו לא לערבב בין שני הגוונים, חצי מהספוגית אמור להיות בגוון אחד והשני בגוון הנוסף.

20131014_183949 20131014_184356

כעת בטפיחות קלות נעביר מהספוגית את הגוונים אל הציפורן, המשיכו לטבול את הספוגית בפסי הלק שעל הצלוחית לפי הצורך ואם צריך לחדש אותם, עשו זאת. עשו זאת בכל הציפורניים, התעלמו לעת עתה מן הלכלוך הנוצר מסביב לציפורן.

20131014_183158

לאחר שסיימתם את כל הציפורניים, טבלו קיסמי אזניים במעט אציטון או מסיר לק ונקו מסביב לכל ציפורן. מירחו לק שקוף מעל או שכבת TOP COAT, אישית אני מאד אוהבת את "סש ויט", הוא מתייבש מהר ונותן תוצאה מבריקה ויפה.וזהו, אתם מוכנים !!!

 

1375013_10151863037037850_2130697355_n

ניתן להוסיף גוונים נוספים או גליטרים ולבצע מגוון רחב של שילובים, אל תפחדו להתנסות, במקרה הכי גרוע מסירים ומתחילים מהתחלה.

7 מחשבות על “יומנה של כוססת – אומברה

  1. יפה שלי, התוצאה לא פחות ממושלמת!
    כשאת מראה איך עושים את זה, זה נראה קלי קלות אבל אני בספק אם למאותגרת כמוני זה יצא כל כך יפה…. בכל מקרה המדריך המקסים שלך והתוצאות המהממות בהחלט עשו לי חשק לנסות 🙂
    נשיקות בובה ❤

    אהבתי

  2. אני תמיד מעדיפה את האומברה עם צבעים יותר נועזים מחום ובלונד, אבל אני כנראה במיעוט. בנוגע לציפורניים- אחלה מניקור, אוהבת מאוד לעשות אותו והוא סופר קל וכיפי.

    אהבתי

להשאיר תגובה

