טופ שופינג – יום הולדת 32

הולי מולי… כבר טסה לה עוד שנה והנה אני כבר בת 32
את הפוסט הנוכחי אני רוצה להקדיש לדברים שכיף לקבל במתנה ואני בהחלט זכיתי למתנות קטנות וסופר שוות השנה.

לפעמים אלו הדברים הקטנים בחיים, מירים קלסון, סטייליסטית וחברה עליה כבר כתבתי כאן בעבר טוענת כי לא צריך להוציא מאות שקלים כדי לשדרג את ההופעה שלנו, לפעמים תיק קלאצ' בסיסי עושה את כל ההבדל בין מראה יום למראה ערב ועל כן רכשה עבורי לרגל יום הולדתי קלאצ' בשחור לבן שבאופן מוזר ודי מגניב, מזכיר לי את הלוגו של GMAIL
1184852_10151799624222850_1161802542_n
חייבת להודות כי אני מאוהבת בתיק הקטן, הוא לחלוטין גורם לי להרגיש אישה, כל כך התרגלתי לתיקים הגדולים עוד מימי התיכון, אלו התלויים באלכסון לאורך גופי ששכחתי שתיק הוא לא רק עניין פרקטי אם כי אופנתי. מירי תודה על שינוי התדמית, הסבלנות האין סופית בכל פעם שאני מתלבטת אם ומה ולקנות, התיק הזה משמח אותי בטירוף ולמעוניינות הבנתי כי מירי עושה ליווי סטיילינג וסדנאות רכישת בגדים נכונה ברשת. התיק הזה נקנה ברשת TOP10 בה אנחנו תמיד מצליחות למצוא מציאות שוות.

בפריט הבא זכיתי במקרה בפעילות בלוגית של בלוגרית האפנה דיאנה סוסנר, אל הסגנון של דיאנה אני ממש מתחברת, לדיאנה ולי פטיש משותף למנעולים ומפתחות ועוד כל מיני, היא לחלוטין אחת מבלוגריות האופנה שאני יותר ויותר עוקבת אחריהן לאחרונה. היא החזירה לי את הלגיטימציה להיות קצת יותר רוקיסטית בבחירות שלי, ללבוש פריטים עם קריצה שהם טיפה יותר אדג'ים. את הצמיד/שרשרת שלפניכם יצרה מעצבת התכשיטים המוכשרת רייצ'ל אביב והוא הגיע אליי בקופסא מפוארת ומעוצבת שגורמת לי לחייך בכל פעם שאני רואה אותה על שידת התכשיטים שלי.
1185048_10151796768362850_1741697627_n

מהרגע שזכיתי בו הוא רק מעלה חיוך על שפתיי ואין אחד/אחת שלא מביע עניין בצמיד הזה כשאני עונדת אותו. את רייצל אתם יכולים לתפוס בטלפון שלה: 053-2811359 , במייל: By.rachela@gmail.com או בעמוד הפייסבוק שלה רייצ'ל ודיאנה, תודה לכן על מתנה שסופר משמחת אותי בכל יום.

את כסוף תכשיטים אני מכירה מזה כשנתיים, סיגל מעצבת תכשיטים מנוסה שעובדת כמעט עם כל חומר גלם אפשרי דאגה לי בזמנו לטבעת המהממת הזו
IMG_2618 (800x598)
סיגל היא מהנשים האלו שלא מסוגלות לסבול את זה שתכשיט שהוא חלק מסט יורחק מבני משפחתו ועל כן לרגל יום הולדתי פינקה אותי לגמרי לגמרי בהפתעה בזוג העגילים הזה שגורם לי לרצות לעמוד ולו לרגע על השטיח האדום באיזשהו טקס חשוב.1379864_10151841998502850_2135061555_n
הבטחתי לסיגל תמונה שלי עם העגילים והטבעת אך טרם הספקתי לצלם, יחד עם זאת אני רוצה להודת לך על המתנה הנפלאה ולהמליץ לכל הקוראות שלי על רכישה בחנות התכשיטים הנפלאה שלך. אם אתן מחפשות מעצבת שתכין לכן תכשיט לפי הזמנה בכסף או זהב, סיגל היא לגמרי הכתובת הנכונה.

פריט נוסף שקניתי לעצמי כמתנה נקנה כרגיל בחנות המקוונת ASOS ואם ציינתי את ההשפעה הרבה שיש לדיאנה סוסנר עלי, אז כאן ניתן לראות אותה במלא הדרה. את הקישור לשמלת הגולגלות הזו שלחתי למירי (מרים קלסון) וכשהיא אישרה כי תתאים לי בגזרה, רכשתי ומאז שהיא כאן אני חורשת עליה כאילו הייתה הפריט היחיד בארון שלי.
9787
היא עלתה משהו כמו 150 שקלים, יש לה מעין קריצה והיא ההוכחה לכך שגם אישה במידה גדולה יכולה להינות מבגדים אופנתיים מבלי שתצטרך להסתיר את עצמה ומבלי לפשוט את הרגל ועל כן בעיני זו מתנה נפלאה, אז מה אם קניתי אותה לעצמי במתנה 🙂

ולפעמים בימי הולדת צריך לא רק לקבל אם כי לתת, ועל כן כששמעתי כי רשת מגנוליה והמרכז לנפגעות תקיפה מינית עושים שיתוף פעולה, מיהרתי לקחת בו חלק ורכשתי לי את צמיד התרומה.
16268_595780403812452_968594236_n

ולסיום החלטתי גם אני לפנק את עוקבות הפייסבוק שלי במתנה ובמהלך שבוע זה אני מריצה פעילות נחמדה שבסופה תוגרל סדנת איפור אישית או סדנת רענון למאפרת. הפעילות מורכבת מ 7 חידות אשר יועלו בכל ערב (אחת כבר עלתה) בין המשתתפות אשר יענו על החידות תוגרל הסדנה, לכל הפרטים והאותיות הגדולות והקטנות הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי " שחר גפני איפור אמנותי"

2 מחשבות על “טופ שופינג – יום הולדת 32

להשאיר תגובה

