חורף בפתח בייתי

אני אישה של חורף, מאד מתחברת למזג האויר, אוהבת לשבת במרפסת החצי סגורה ולצפות בגשם. אוהבת את האביזרים השונים, צעיפים כפפות וכובעים ויחד עם זאת, כל חורף אני תמיד חולה איזה חודשיים, העור שלי יבש, הסבוריאה בשיאה והראש מגרד. למעשה פרט לאופי העקרבי שלי (ילידת נובמבר) אין באמת סיבה שאוהב חורף. וכך כל שנה אני עורכת מסע קניות "הכן גופך לחורף" וחשבתי לשתף אתכם במציאות שגיליתי השנה.

מרפקים סדוקים וידיים יבשות, שזה אולי הדבר הכי מעצבן ביקום גורמים לי כל שנה להחזיק ארסנל של קרם ידיים, כבר סיפרתי לכם בעבר על  קרם הידיים מבית LIFE  ועל קרם הידיים האהוב עליי מבית ד"ר פישר ועל כן כששמעתי על 2 סוגי קרם ידיים חדשים מבית ד"ר פישר, מיהרתי לבדוק אותם והם נוספו לארסנל שלי.

קרם ידיים וציפורניים לעור יבש - יבש במיוחד ד"ר פישר

קרם ידיים וציפורניים לעור יבש – יבש במיוחד ד"ר פישר

קרם ידיים וציפורניים לעור יבש במיוחד הוא אחד מסדרת effective care . בסדר יש 3 מוצרים ואני בחרתי בסגול המועשר בחמאת מנגו אך אל תטעו לחשוב כי יש לו ריח כזה, הוא מריח כמו כל קרם ידיים רגיל. הוא סמיך אך נספג יחסית במהירות, נפלא לאזורים יבשים כמו מרפקים או ברכיים. בעיני הוא מושלם כקרם ידיים ללילה שכן בבוקר לאחר מכן מורגש ההבדל. לא הייתי ממליצה עליו לשימוש במהלך היום בגלל שהוא סמיך ועשיר וגם בד"ר פישר ממליצים עליו דווקא ללילה או לאחר שימוש בחומרי ניקוי הידועים ביכולת שלהם לייבש את עור הידיים. הוא לא קרם הידיים היומיומי או המרכזי שלי אם כי תוספת משלימה לשגרת טיפוח הלילה שלי בסוף כל יום או במידת הצורך.

ג'נסיס ווייט קרם ידיים מבהיר SPF30

ג'נסיס ווייט קרם ידיים מבהיר SPF30

ליום יום נהגתי עד כה בחורף להשתמש בקרם ידיים טיפולי  מסדרת u-lactin אך כעת עשיתי הסבה לקרם ידיים מבהיר Age control מסדרת ג'נסיס מכמה סיבות:

  • כמי שנוהגת ברכבה עם חלון פתוח כשידה נשענת על עדן החלון, אני מקפידה להשתמש בספרי הגנה מהשמש בכל עונה או בקרם הגנה וזאת משום שחשיפה ממושכת לשמש יכולה לגרום לסרטן העור ואנחנו באמת לא רוצים שזה יקרה 😉 קרם הידיים המבהיר מכיל SPF 30 ומעניק הגנה גבוהה מקרינת UVB וחסימה של מעל 90% מקרינת UVA לפי התקן האוסטרלי המחמיר.
  •  אני פולניה מנומשת ולבנה, מעט שמש וכולי כתמי היפר-פיגמנטציה (כתמים הנוצרים מחשיפה לשמש), על פי ד"ר פישר קרם ידיים זה לא רק מעניק לחות לעור הידיים אם כי מבהיר ומטשטש כתמים מסוג זה.
  • אחד הרכיבים המצויים בקרם זה, הוא AQUAXYL שהוא למעשה פוליסכריד ( רב סוכר) השומר על על מאגר המים בעור ופועל בשטח העור. על רכיב זה כתבתי בעבר בהקשר לסדרת מוצרים מתחום הקוסמטיקה המקצועית. רכיב זה ממזער משמעותית את איבוד מאגר המים של העור ובכך מסייע בשמירה על לחות העור וגמישותו.
  • רכיבים נוספים ואהובים במיוחד שכבר גיליתי שעושים לי טוב ונמצאים בקרם זה הם: חמאת שיאה, שמן שקדים, ליקורציה ותה ירוק.
  • הקרם במרקם קליל הנספג במהירות, מבושם קלות ומצויין לשימוש רב פעמים לאורך כל היום והוא מתאים לכל סוגי העור, גם גברים יחיו איתו בשלום לדעתי.

בחורף אני מגלה כי אני מתאפרת באופן אישי פחות עם מברשות איפור ויותר עם האצבעות ולו בגלל שניקיון מברשות האיפור שלי לוקח זמן, מברשת שבקיץ מתייבשת תוך שעה, כעת לוקח לה שעות ולפעמים אפילו ימים ועל כן אני עוברת ליותר מוצרים קרמים שאותם אני אוהבת להניח עם האצבעות.

pupa-cosmic-beauty-fall-2013-02בקולקציית האיפור החדשה מבית PUPA העונה לשם cosmic beauty מצאתי צללית/איליינר בצורת עפרון שלאחר ההנחה פשוט לא זזה. גם לאחר ששטפתי את פני במים, האיפור לא זז. רק לאחר מסיר איפור הוסרה הצללית כולה.  תוכלו למצוא 5 גוונים וההנחה ההתחלתית קלה ונעימה, יש להמתין מספר שניות לייבוש מלא. אישית אני אוהבת מכל הגוונים את מס' 2. גוון Space Violet הוא מעין סגול טאופי קלאסי ורומנטי. שימו לב כי בקצה האחורי של העפרון ממוקם לו מחדד נסתר שיקל עליכם את מלאכת הדיוק עם העפרון. אני חושבת שבשנים האחרונות PUPA מצליחה לחדש ואף להוביל בתחומים מסויימים בעולם האיפור, כזכור לכם, PUPA הייתה מהראשונות בעולם שהציגו את הצלליות והסמקים האפויים שאנו כל כך אוהבים.
בנוסף לPUPA קולקציות נהדרות של פריימרים ולקים, בנגזרת הפריימרים אני אוהבת מאד את הירוק שכן סבוריאה לרוב מתאפיינת גם באדמומיות והוא עוזר בנטרול הגוון האדום והלא מחמיא, משאיר את העור נעים ורך למגע.
PRIMER_PUPA
בנגזרת הלקים לצערי המחירים לרוב מוגזמים ועל כן אני משתדלת לרכוש אותם  אך ורק כשהם במבצעים (עד 20 שקלים) בקולקצייה הנוכחית תוכלו למצוא 4 גווני לק חדשים ואני כמובן חמדתי לעצמי את הגוונים הדו=כרומיים, משמאל בתמונה 002 Iridescent Blue וגוון 001 Iridescent Silver

Cosmic-Beauty-Pupa

Cosmic-Beauty nail polish by Pupa

גם בGade מצאתי לי מגוון לקים שהכניסו אותי לאוירה חורפית, ממליצה לכם להציץ באוסף בקבוקי הלק שלי מבית ג'ייד בפוסט "Twist n Shout" שפרסמתי בזמנו ולו בשביל להבין למה לא כדאי להשקיע בהם יותר מ 15 ש"ח לבקבוק. סדרת הסוכר החדשה בעיני מרגשת ומיוחדת ולו בגלל שהיא נותנת אלטרנטיבה מכובדת למותגי הלק המקצועיים (צ'יינה גלייז, קולור קלאב וכו') הם נמרחים בקלות, עמידים יחסית בניגוד לשאר הלקים הרגילים שלהם, מחוספסים לאחר הייבוש אך זה צפוי והאמת שהם פשוט נראים נפלא. כיצד תזהי את הסדרה ? הפקק עצמו שחור מחוספס בניגוד לשאר פקקי הזהב הרגילים.

gade ga-de Crystallic Matter Nail Color collection

gade Crystallic Matter Nail Color collection

philips-hairdryer-hp8103

philips-hairdryer-hp8103

אני תמיד מספרת לכם שאני כל הזמן בנסיעות והולכת מכאן לשם בגלל אופי העבודה שלי ובגלל שהמערכת החיסונית שלי חלשה יחסית אני משתדלת לא לצאת אל הקור עם שיער רטוב ועל כן מלווה אותי בתקופה האחרונה פן קטנטן לנסיעות מבית פיליפס שפשוט הפך את החיים שלי לקלים יותר.
הוא נקנה בסופר-פארם במחיר מבצע של 137 שקלים ומבחינתי כבר מזמן החזיר את ההשקעה שלו. יש לו שתי דרגות חום שונות, הוא מצליח לעמוד בייבוש שיער ארוך בלי כל בעיה והוא אמנם לא לשימוש מקצועי אבל כבר הצליח להציל אותי כשכלה החליטה בדקה ה-90 שהיא לא מרוצה מעיצוב השיער שעשו לה בסלון והתחננה שאעזור לה. כמו כן הוא הציל אותי בהפקת אפקטים בה חומרי האיפור היו זקוקים לעזרה בייבוש.

ולסיום משהו שלא תמצאו באף חנות אבל כן תמצאו בכל בית, שהרי בסופו של דבר התרופה הכי טובה לכל מחלה, שברון לב, עייפות או סתם מצב רוח רע בחורף הוא צלחת מרק עוף חמה של אמא

מרק עוף של אמא

מרק עוף של אמא

כתיבת תגובה

