טופ שופינג – השמלה שהשיגה 200 לייקים בפייסבוק

אז הגיע הזמן להגיד את זה.
כבר שנים שלא עליתי על משקל והאמת שבעשור האחרון אפילו לא ידעתי מה המידה שלי. הייתי נכנסת לחנות, בוחרת את השחור הגדול שיעלה עליי, משלמת ויוצאת. אני לא אישה חסרת בטחון והשגתי לא מעט בחיי הודות לבטחון העצמי והאמביציה שלי אבל עדיין אם היו שואלים אותי מה המידה שלי הייתי מתחמקת בעדינות.

כולכן הרגשתן כאן את השיח שלי עם עצמי בנוגע לבגדים, מידות, משקל וכו' בשנה האחרונה ועדיין אם תערכו חיפוש בבלוג לא תמצאו תמונת גוף אחת מלאה שלי וגם לא את המידה שלי. היו הרבה סיבות לבחירה הזו.
הראשונה והעיקרית היא כי שכנעתי את עצמי שאין צורך, הבלוג מקדם אותי כמאפרת ואין צורך לחשוף את עצמי. השניה והיותר חשובה היא כי חששתי מהתגובות.

אני רואה איך חברותי הבלוגריות זוכות למגוון תגובות שמבקר אותן על גוון השיניים שלהן, עיצוב השיער או בחירת הלק היומית והאמת שלא רציתי לחשוף את עצמי לדבר הזה ויחד עם זאת אני מבינה היום שהבמה הזו…
הבלוג שלי שחוגג עשייה נשית הוא הפלטפורמה הכי ראוייה שיש להציג לעולם אישה ששלמה עם עצמה.

השינוי היה איטי ולקח כשנה, הוא החל ביום צילום שערכתי עם הצלם אופיר קפון והמשיך עם ליווי סטיילינג אישי עם מרים קלסון שלאט לאט קילפה את שכבות הבצל ולימדה אותי שניתן להיראות טוב בכל מידה.

את שמלת הפרחים שמדדתי ברשת עונות מדדתי לפחות 5 פעמים. מורידה ומנסה שוב, מודדת שמלה שחורה במקומה ושוב מחליפה, מרים יושבת מולי ומחייכת.
היא יודעת שבחיים לא הייתי מנסה את השמלה הזו לפני חצי שנה והנה, פריצת דרך ראשונה, אני לא חושבת שהיא האמינה שאקח אותה, אני לא חושבת שאני האמנתי שאקח אותה.

שמלת הפרחים אוטומטית מדליקה אצלי נורות אדומות, רואה בראשי את הורי מסובבים ראשם בשלילה שכן השמלה, שמלת מיני קצרה, מעוטרת פרחים גדולים והדבר האחרון שניתן לומר עליה היא שהיא סולידת ופשוטה.

אני אוהבת את ההורים שלי אך התפיסה בה גדלתי הייתה שאם את לא רזה, את צריכה להסתיר את גופך היטב ואני… אני מעולם לא הייתי רזה, גם לא בגיל 5.

ערב חג החנוכה והוזמנתי עם הורי לארוחת חג אצל בני משפחה. הגיע הזמן חשבתי לעצמי ושלפתי את השמלה. יאמר לזכותם של הורי שלא אמרו דבר, רק הסתכלו במבט המוכר שמשדר לי "לכי תחליפי בגדים ועכשיו.."
ואני אישה בת 32, מידה 48, מחליטה להשאר בשמלה.

מצלמת בחשש את עצמי בנייד דרך ראי ומחליטה לקפוץ אל המים ולשתף את העולם.
סטטוס פייסבוק תמים ובו מפורסמת המידה שלי לכל העולם, רק אני ושמלת הפרחים מוצגים שם.

התגובות החלו לזרום וכמות הלייקים עלתה ועלתה וכל מה שרציתי לכתוב לכולכם בפוסט הזה, הוא תודה !

85258

6 מחשבות על “טופ שופינג – השמלה שהשיגה 200 לייקים בפייסבוק

להשאיר תגובה

