טופ שופינג – שלל חורפי

צמודה לערמת ממחטות נייר ומחייכת
הבוקר החל בגשם ואני הרי אישה של חורף. סוף סוף הזדמנות לחלוק עימכם את שלל החורף שלי.
שלל קניות לחורף 2013 שחר גפני

חורף הוא הזדמנות נהדרת לבדי קטיפה וצמר, שכבות ומראות מעושנים ואני נמסה רק מהמחשבה על כובעי צמר וכפפות, אוסף הצעיפים שלי קרוב היום לכ 100 צעיפים ואם אתם עוקבים אחרי האינסטגרם שלי אז בטח נתקלתם בתמונה הזו:
חלק מאוסף הצעיפים של שחר גפני

אלו רק חלק מן הצעיפים שלי, צבעוניים ומחממים. הם הדרך האולטימטיבית לשדרג את המראה שלי, לשמור על חום הגוף ולהרגיש אופנתית מבלי להתעסק במידות ושטויות. לרוב אני גם לא משקיעה בהם הרבה כסף. את הצעיפים שלי אני בדרך כלל רוכשת במקרה, סתם ככה על הדרך בדוכן או בקפיצה לפארם הקרוב לבייתי וכך קרה לי גם השבוע בעת קפיצה לסופר-פארם המקומי.

מותג הבית LIFE בכל שנה מרחיב את קו המוצרים שלו עוד ועוד ופתאום נתקלתי במחלקת האביזרים בפרטי חורף שלא יביישו את חנות הבגדים הקרובה. תוכלו למצוא שם מטריות, כפפות, גרביים וגרביונים וצעיפים, שם נרכשו הצעיף המהמם הזה (56.99 ש"ח), רך וצבעוני ולגמרי אני בסגנון. כשראיתי אותו חשבתי על שמלת הגולגלות שלי ועד כמה הוא ישתלב יפה עם הגוונים שלה. עוד נרכשו זוג גרבי ברך צבעוניים ורכים שאני מתה עליהם (21.99 ש"ח) וזוג גרביונים לערב עם דוגמת כוורת מעויינים (59.99 ש"ח).
20131205_091029צעיף מבית LIFE סופר-פארם

האמת שאני מתה על רשת הסופר-פארם בכלל ועל מותג LIFE בפרט. אם אתם עוקבים, אתם גם מכירים את אוסף הלקים שלי מבית לייף ועוד שלל מוצרי טיפוח כאלה ואחרים. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה דרכה כף רגלי בפארם המתחרה ויחד עם זאת הערה קטנטונת.
מה הקטע של ה 99 אג' ?!!! למה לא תמחר מוצר במחיר אותו את גובים ?! שהרי מאז שהוציאו את מטבע האגורה משימוש אף אחד לא מקבל אותו בחזרה כעודף ועל כן המקום היחיד שבו היא נחשבת היא בסיכום הטוטאלי בחשבון העסק. אגורה ועוד אגורה על מיליון ומשהו לקוחות ביום מצטבר להרבה כסף שהולך לאן בדיוק ? הוא בטוח לא מוחזר לציבור הקונים של הרשת.

אני אמשיך לרכוש ברשת סופר-פארם, המוצרים מבית LIFE איכותיים, השירות בפארם הקרוב לבייתי נפלא ואדיב ועוד לא קרה שיצאתי משם בלי לקנות משהו ובמחיר הוגן אני חייבת לציין.

את שני הלקים שבתמונה לעיל קיבלתי מהורי כשחזרו מאיטליה לא מזמן, LYALA ceramic effect הם חברת לקים שגיליתי במקרה ולה מגוון לקים מיוחדים, דואו כרומיים, גליטרים פסטליים ועוד… משהו בלקים מהסוג הזה (דואו כרומיים) מכניס אותי לאוירה חורפית אך גיליתי שניתן לגרום להם להיראות עוד יותר מיוחדים.
20131205_091023
TOP COAT MATTE מבית OPI הופך במשיכת מכחול כל לק ממבריק למאט, התוצאה הסופית היא לק המזכיר במראהו בד קטיפה עשיר ומפנק. ניתן להשתמש בו על כל לק, רק חשוב להמתין היטב לייבוש לק הבסיס בו השתמשתם. אין לי ספק שהוא הולך להיות הכוכב שלי לחורף הזה שכן כל לק בזכותו מקבל טוויסט אחר ומעניין.

matte top coat by opi
הנה כך הפכו להם לק דואו כרומי סגול כחלחל ולק שחור הכי פשוט ללקים יוקרתיים ומרשימים.
using opi matte top coat using opi matte top coat

את כיסוי המאט מבית OPI תוכלו למצוא ברשת אפריל ב 65 ש"ח, בהתחשב בזה שאני הולכת לחרוש עליו כל החורף, אין לי שום בעיה עם המחיר שלו ועל כן אפילו לא ניסיתי לבדוק אלטרנטיבות ברשת שכן רק הטרחה עולה לי יותר. מה שכן, הבנתי שיש גם לק מאט שמתאים לעבודה עם סדרת הג'לים המקצועית של OPI וזו בשורה נהדרת בפני עצמה לכל המקצועיות שבנינו.

ונעבור לרכש האחרון ושאולי הכי מרגש אותי לאחרונה.
סט 7 צבעי יסוד טמפטו AIR BRUSH ADJUSTERS 7 PACK
סט 7 צבעי יסוד מוקטנים מבית TEMPTU
היעוד הראשוני שלהם הוא ערבוב עם גווני המייקאפ השונים ליצירת הגוון התואם ביותר לגון עור המאופר, תוכלו לראות הסבר כאן:

אך אני משתמשת בסט הזה לעוד דברים. הסט על פניו נראה קטן אך הכמות בהחלט מספיקה שכן העבודה באייר בראש חסכונית מאד, מספיקה טיפה אחת על מנת ליצור מראה מעושן משגע בשניה וחיכיתי הרבה זמן עד שפירגנתי לי בסט הזה. אפשר לעבוד איתו עם מברשת או בעזרת מכשיר אייר בראש, הצבעים עמידים בטירוף והם מתאימים לכל חלקי הפנים. כבר השתמשתי בהם כסומק, צללית ואפילו כמכתים שפתיים. הם מתקבעים במהירות ולא זזים ואני מאד אוהבת אותם. ורק כדי שתבינו איך כל זה עובד, מצאתי לכם סרטון שמדגים עבודת איפור עיניים איתם ועם מכשיר אייר בראש, אני אמנם עובדת קצת אחרת אבל אין ספק שהסרטון נותן הצצה למה שניתן לעשות איתם.

להשאיר תגובה

