משחק ילדים

אני מודה, כששטראוס דרך לידרס פנו אלי לפעילות שקשורה למעדני החלב החדשים שלהם הססתי, גם כשהבטיחו לי כי שטראוס מבינים מהי האהבה האמיתית שלי, ה joy שלי, לא הייתי בטוחה אך החלטתי לשמור על ראש פתוח ולנסות. לא ידעתי למה לצפות כשנחתה אצלי החבילה שלפניכם:
JOYISJOY
אך לאט לאט התמונה החלה להתבהר, חברת שטראוס השיקה לאחרונה סדרת מעדני חלב העונה לשם JOY שכל מטרתם להעניק ללקוחותיה הנאות קטנות ומפנקות. מודה כי חלק מן המעדנים הפכו כעת לקבע בבייתי כמו מעדן שוקלד לבן ופצפוצים או שוקולד מריר אך בחבילה שראיתם הוסיפו לי פינוק נפלא…

JOYISJOY 
את הספר MAKEUP IS ART חמדתי בעבר וזה כאילו שקראו את מחשבותי, האהבה הקטנה והגדולה שלי היא איפור והמשימה שקיבלתי הייתה לקחת השראה מסדרת המוצרים ולדבר על האהבות הקטנות שלי במראה איפור שאצור בעצמי.

לקחו לי שבועיים ולו בגלל שהראש התמלא באימג'ים, השראה באה והלכה וההתעסקות בדברים שאני אוהבת לאט לאט השתלטה על חיי.
כך למשל נזכרתי בשיר מתוך "צלילי המוסיקה" המפרט את כל הדברים האהובים והמשמחים והוא לחלוטין אחד האהובים עליי

השיר הזה החזיר אותי אל הילדות, אל משחקי הבובות, אל שידת האיפור של אימי. רציתי ליצור מראה איפור שמחזיר אותי אל כל אלו, אל בובת הכרוב המוזרה שכה אהבתי, אל הצללית הורודה בה טבלתי אצבעותי בגיל 4 ואל התמימות של שנות השמונים. פתאום כל כפית מעדן חלב מחזירה אותי אל הילדות ההיא בשכונת אפרידר באשקלון.

קצת קסם באצבעות והרבה תחושת נוסטלגיה ומראה האיפור שלפניכם נוצר:

איפור: שחר גפני, דוגמנית מרים קלסון

איפור וצילום: שחר גפני, דוגמנית: מרים קלסון

איפור וצילום: שחר גפני, דוגמנית: מרים קלסון

איפור וצילום: שחר גפני, דוגמנית: מרים קלסון

איפור וצילום: שחר גפני , דוגמנית: מרים קלסון

איפור וצילום: שחר גפני , דוגמנית: מרים קלסון

בהמשך יעלו עוד תמונות לאלבום מסודר בעמוד הפייסבוק שלי, כולכם מוזמנים להצטרף אליו ולעקוב אחרי התמונות שיעלו בו.

תודה מיוחדת למרים קלסון על שאיפשרה לי להפוך אותה רק לרגע לבובה.

3 מחשבות על “משחק ילדים

כתיבת תגובה

