כוכבת עולה

כבר חודשים שאני ממתינה עם הפוסט הזה, מחכה בשקט לאישור פרסום מצד כל הגורמים שהיו מעורבים באחת מהפקות הכי נהדרות בהן לקחתי חלק. יש מעט מאד הפקות בהן אתה מרגיש בבית, מרגיש שכל המעורבים עובדים יחד בסנכרון מושלם וכי כולם מדברים באותה השפה.

את יופיה של הזמרת נוי סוסובר כבר ראיתם כאן בעבר שכן דיגמנה עבורי מספר פעמים בהפקת "שכרון צבעים" ו "פרפרים" . נוי סוסובר היא זמרת ישראלית אמריקאית שבדיוק סיימה להקליט את תקליט הבכורה שלה בניו יורק. רגע לפני שהיא מתחילה סיבוב יח"צ מטורף היא ביקשה דווקא להפיק לעצמה תמונות בישראל,  אז התאגדנו נוי ואני לשני ימי צילום מיוחדים ויצרנו עבור התקליט  והאתר שלה מספר מראות איפור.

את יום הצילום הראשון הפקנו יחד עם הצלם המוכשר קובי שרביט ועוזרו הצלם ג'וני באהם. ניתן לתאר את ההפקה הזו כהפקה סופר בייתית, מעט מאד אנשים מעורבים, הכל בשושו, את הסטיילינג ערכנו בעצמנו מתוך התחשבות במה שנוי אוהבת. אכלנו צ'יפס מיקרוגל הכי מעפן שיש ועבדנו 6 שעות נון סטופ. לקובי היכרות של שנים עם נוי ואיכשהו הוא מצליח לתפוס אותה בעין המצלמה בדיוק כפי שהיא, יפה וחייכנית, מעט זוהרת אך עם רגליים על הקרקע.

נוי סוסובר איפור באייר בראש שחר גפני נוי סוסובר איפור והמאפרת שחר גפני נוי סוסובר איפור באייר בראש שחר גפני

אגלה לכם כי נוי היא בת דודתי מדרגה שמינית, מסתבר כי שתינו שייכות לשבט ריבלין הענק וכי יש בנינו קשרי דם, עובדה שאולי מצליחה להסביר את האהבה הענקית והכימיה הנפלאה שיש לי עם הבחורה המוכשרת הזו.
השבוע שוחרר סוף סוף הסינגל הראשון שלה LOVE  TRAP ותוכלו לשמוע אותו כאן

Noy Sossover Noy Sossover Noy Sossover Noy Sossover

Noy Sossover

ליום הצילום השני שערכנו כבר לקחנו איתנו סטייליסטית שכולכם מכירים היטב, מרים קלסון שבשנה האחרונה הפכה מחברת בלוגספירה שלי לחברה טובה ולאחראית על הסטיילינג האישי שלי הסתובבה איתי בכל חנות אפשרית באזור הדרום כדי למצוא עבור נוי את הבגדים שיצליחו לשקף את הכוכבת שהיא.

בוטיק שיק הגבורה 29 אשקלוןלבסוף הבגדים נמצאו להם בחנות קטנה ומטריפה באשקלון העונה לשם "בוטיק שיק" בה ניתן למצוא פריטי מעצבים יחודיים. שולה, הבעלים ומקימת החנות אף סייעה לנו באופן אישי בהתלבטויות לגבי פריט כזה או אחר. אז אם אתם מחפשים פריטי לבוש שלא תמצאו באף מקום אחר, שירות נדיר וחיוך רחב, גשו אל רחוב הגבורה 29 באשקלון (בניין העירייה) ותגידו ששחר שלחה אתכם 😉

הצלם רונן אקרמן כפי שצולם על ידי חברו גיא שגיא

הצלם רונן אקרמן, צילום: גיא שגיא

על מלאכת הצילום הופקד הצלם רונן אקרמן, איש נדיר בכשרונו. לרונן יכולת נדירה להוציא מהמצולמים שלו משהו אחר. הוא האיש שאחראי לעטיפות התקליטים של גדולי הזמרים בישראל בינהם, עברי לידר, שירי מיימון, אחינום ניני, משה פרץ ועוד.. את צילומיו תמצאו על שערי מגזינים כגון "פנאי פלוס" "לאישה" ו "דרך האוכל". מומלץ בחום לבדוק את האתר המחודש שלו.

יום הצילום החל בנסיעה של מירי (מרים קלסון) ושלי מאשקלון לתל אביב, חיפוש חניה, שמירת חניה לנוי שהגיעה מעיר הבירה וויכוח ארוך עם חבר ברית מועצות שיכור שניסה להתחיל עם מירי ברוסית עברית קלוקלת.

רונן שכבר צילם אינספור כוכבים ועבד עם אינספור מאפרות נתן לי להרגיש כמו בבית, כיוון אותי אל פינת האיפור המסודרת שבסטודיו שלו והתפנק עם עוגיות ממרח לוטוס הום מייד שהבאתי עימי.

בסוף יום הצילום, ריגש אותי כשהגיב לסטטוס שלי בפייסבוק
רונן אקרמן

זו דוגמה ממש פיצית שמדגימה עד כמה האיש הנפלא הזה נטול אגו לחלוטין, נחמד ומקצועי. העבודה איתו הזכירה לי עד כמה אני אוהבת את המקצוע שלי וכי עדיין ניתן למצוא בתעשייה אנשים טובים ונחמדים.

ההשראה לאיפור הבא של נוי הגיעה אליי מתוך קולקציית טבעות מבית ה.שטרן ונעשתה ברובה בטכניקת האיפור באייר בראש.

טבעות ה.שטרן

שילוב של זהב, תכלת וורוד יצרו יחד מראה יחודי וזוהר שלטעמי רק הדגיש את יופיה עוצר הנשימה של נוי.

שחר גפני מאפרת את הזמרת נוי סוסובר

בשלב הראשון לבשה נוי שמלת זהב מהממת שתחשף ברובה רק כאשר האלבום עצמו יושק (עדיין יש אי אילו דברים שאסור לי לפרסם כאן) ושרשרת שחורה ששולה מ"בוטיק שיק" התעקשה שניקח איתנו.
נוי סוסובר איפור שחר גפני צילום רונן אקרמן

נוי סוסובר איפור שחר גפני צילום רונן אקרמן

לאחר שצולמו מספר תמונות החלטנו יחד כי בא לנו לשדרג את המראה של נוי לכיוון קצת יותר אדג'י, רונן החליף את רקע הצילום, איפור העיניים טושטש וקיבל דגש מעט אפור ושפתיה נצבעו אדום. מרים קלסון הסטייליסטית הלבישה את נוי בג'ינס, גופייה לבנה וג'קט הורס שנלקח אף הוא מבוטיק שיק

הזמרת נוי סוסובר איפור שחר גפני צילום רונן אקרמן

הזמרת נוי סוסובר צילום רונן אקרמן איפור שחר גפני

הזמרת נוי סוסובר איפור שחר גפני צילום רונן אקרמן

הצצה נוספת אל מאחורי הקלעים תוכלו לראות כאן, בסרטון הוידאו שמירי ערכה עבור ערוץ היו טיוב שלה

אני רוצה לנצל את הפוסט הזה כדי להודות לכל מי שעזר ולקח חלק אפילו הכי קטן בהפקה הזו. רונן שצילם, מירי על הסטיילינג, תמי שעזרה עם עיצוב השיער, שולה על שהלוותה לנו בגדים מהממים, אלי איתן שעזרה עם התאורה וכמובן לנוי שהודות לה זכיתי לקחת חלק בהפקה מהסוג הזה.
נהנתי בה כל כך שהיא העניקה לי אנרגיה לחודשים רבים של עשייה.

כמו כן אני רוצה להזמין אתכם להאזין לסינגל החדש של נוי LOVE  TRAP ולצפות בתמונות השונות שבאתר הבית שלה, תמצאו שם בין השאר גם את עבודות האיפור שלי.

נוי שלי, את מוכשרת אש ואני גאה בך עולמות. מאחלת לך שנים של יצירה והצלחה, את אמנם בת דודה מדרגה שמינית אבל בשבילי את אחות לכל דבר, עלי והצליחי.

3 מחשבות על “כוכבת עולה

להשאיר תגובה

