שדרוגים לערב האחרון בשנה

זהו…שנת 2013 מסתיימת לה ובכל מקום תמצאו מראות איפור ליום האחרון בשנה, האמת שבזמן האחרון אני די מתעצלת לאפר את עצמי, אולי זה הקור או האוירה החורפית אבל עדיין בא לי להיות נועזת. לפעמים דברים קטנים באיפור יכולים לעשות את העבודה בקלות יתרה ונראה לי שזה בדיוק מה שאני הולכת לדבר עליו בפוסט הזה.

דברים קטנים ונפלאים שמשדרגים כל הופעה ברגע, כאלה שנכנסו לשגרה שלי כשבא לי להיות נועזת ובלי כל מאמץ. לאחרונה נכחתי בכנס המאפרים של חברת האיפור מלו ווילז המוכרת לכם, שכן כתבתי עליה כאן בעבר. בכנס הציגו שני מאפרים מובילים אשר הגיעו היישר מגרמניה. אמנם מגבלות השפה היו לא קלות אך איפור הוא שפה בינלאומית. אחד ממראות האיפור שיותר אהבתי נוצר על ידי Patrick Maldinger שהזכיר לי איך לפעמים מוצר אחד עושה את כל העבודה.

כנס מאפרים מלו ווילזכנס מאפרים מלו ווילז

עפרון איילינר עמיד מלו ווילז

SOFT EYE STYLER הוא עפרון איילינר עמיד בו השתמש פטריק כצללית קרם.
בגדול כל שעלייך לעשות הוא "לקשקש" עם העפרון על גבי העפעף התחתון ולטשטש בעזרת האצבע או אפליקטור ספוג הכי פשוט כדי להגיע לתוצאה מרשימה ברגע. כמה רגעים לאחר מכן הפורמולה מתקבעת ולא זזה. למיטב הבנתי יש כ 3 או 4 גוונים לעפרון הזה ואני באופן אישי ממש אהבתי את הכחול והירוק שבסדרה הזו. 

פריימר עיניים מלו ווילז

אם אתם בכל זאת חוששים קצת לגבי העמידות אני ממליצה להכיר את פריימר העיניים מבית מלו וילז, אחד ממוצרי הדגל של החברה שלא יבייש  אף תיק איפור מקצועי. המרקם רך, דרושה כמות פיצית והתוצאות אכן מרשימות. אני חושבת שזהו אחד המוצרים הכי טובים של חברת מלו ווילז ואם הייתי צריכה לבחור בינו לבין פריימרים אחרים שניתן להשיג בעולם, הייתי בוחרת בו ללא כל היסוס.

את כל המראה הזה ,חתם פטריק בשפתון אדום עם תת גוון כתום כפי שניתן לראות בתמונה אך מכיוון שהפוסט הזה מדבר על המוצרים שאני אוהבת, הרשו לי להלל את גוון 07 מסדרת השפתונים של מלו ווילז שמזכיר לי את הגוון של "ויוה גלאם 1" רק ביותר לחותי ומבריק.

שפתונים הם דרך נהדרת לשדרג כל סגנון איפור, אישית אני בוחרת לתיק האיפור שלי גוונים מאד נועזים ולו בגלל שהם מאפשרים לי להקפיץ כל מראה איפור ברגע. לאחרונה רכשתי שני שפתונים חדשים לאוסף האודמים שלי מבית  BarryM . האחד, לא סתם נקרא "שוקינג פינק". אותו אני אוהבת לשלב עם סגנון איפור טבעי ונקי והשני Pale nude עבור אותם מראות איפור מעושנים ועמוסים.

מימין לשמאל: 07 מלו ווילז, שוקינג פינק בארי אם, פייל ניוד בארי אם

מימין לשמאל: שפתון 07 malu wilz , שוקינג פינק BarryM, פייל ניוד BarryM

אני חייבת להודות שחששתי בהתחלה מהורוד הורוד הזה אבל גדלתי לאהוב אותו וכל עוד הוא חלק ממראה איפור מאד נקי הוא דווקא מוצלח בעיני.

המאפרת שחר גפני

דרך נוספת לשדרג כל סגנון איפור הוא הדבקת ריסים מלאכותיים. אז נכון שזה לא משהו שאני אעשה כל יום אך באירועים מיוחדים או נניח בחגיגות סוף השנה האזרחית אני בהחלט אפרגן לעצמי בסט ריסים בובתיים נפלא, לא כולנו נולדנו מרילין מונרו אך אין זה אומר שלא נוכל ללילה אחד להתפנק ולדמיין שאנחנו נורמה ג'ין.

המאפרת שחר גפני

האיפור בשתי התמונות שלי זהה פרט לשני שינויים – השפתון והריסים. תראו איזה הבדל עושה משהו כה פעוט. במידה והחלטת להעז ולנסות להדביק ריסים מלאכותיים הייתי ממליצה לבחור ריסים משיער טבעי, המועדפים עליי הם אלו של חברת ארדייל ולו בגלל שהם מספקים מגוון רחב של סגנונות ריסים וכל אחת תוכל למצוא את אלו שיתאימו לה. מספרים אהובים עליי במיוחד הם: 105, 107 ו 120 Demi

רצועת ריסים 107 רצועת ריסים 120 רצועת ריסים 105

אני נעזרת בפינצטה כדי להדביק אותם נכון, מחזיקה את הריסים מהמרכז ומתחילה את ההדבקה ממרכז הריסים ואז מזיזה את הצדדים בהתאם לקו הריסים שלי. טיפ קטן הוא לא למהר, העזרו בקיסם אזניים על מנת למרוח פס דבק על גב הריסים המלאכותיים וחכו כעשרים שניות לפני ההדבקה. הדבק הופך לצמיגי ונדבק יותר בקלות מבלי לזוז ולהימרח. אם אינכן מנוסות בדבר, השתמשו בדבק הלבן ההופך לשקוף, כך שגם אם טיפה זזתן, לא ישאר סימן. אם אתן כבר אלופות, שווה שתעבדו עם הדבק האפור ההופך לשחור, הוא מעניק גימור יפה, מעין איילינר מובנה עם הריסים המודבקים.

דבק שקוף לרצועות ריסים 7 גרםפינצטה אלכסון ארוכה להדבקת ריסים

והשדרוג האחרון והחביב שלי הוא דווקא מוצר שנשלח אליי ולא הכרתי וכעת משמש אותי על בסיס יומיומי והוא קצף לניקוי עדין שמסיר את כל האיפור הזה בסופו של יום. על דוקטור אינס ורנר כתבתי כאן בעבר בפוסט "להרוס כדי לבנות" בו סיפרתי לכם על היחוד של קוסמטיקה מקצועית. כעת הצטרף לסדרת המוצרים מסדרת DERM  INNOVATION קצף לניקוי עדין שהאמת לא ציפיתי ממנו להרבה ולא בגלל ההגדרה " ניקוי עדין"  אבל כמה שאני טעיתי !!!

קצף ניקוי אינס ורנר- 145 שח. צילום שחר פליישמן

הקצף הזה הוא הדבר הכי כייפי שהשתמשתי בו בשנתיים האחרונות. יש לו ריח של מסטיק בזוקה שאוטומטית משכיח ממני את כל מעמסות היום, הוא הצליח להסיר אפילו איילינר ג'ל עקשן מבלי לשרוף לי את העיניים, העור מרגיש רך ונעים לאחר השימוש והסבוריאה שלי אומרת לו תודה ונרגעת לה. העור שלי, דווקא בימים אלו בהם הסבוריאה אמורה להיות בשיאה בשל שינויי מזג האויר, מעולם לא נראה טוב כל כך. תשמעו לא יעזור, קוסמטיקה מקצועית בהשוואה לקוסמטיקת מדף היא אחרת לחלוטין. לאט לאט אני מגלה שאני עוברת יותר ויותר למוצרים מחברות קוסמטיקה מקצועיות שלא ניתן למצוא בפארמים. אין זה אומר שאין מוצרים טובים על המדף, פשוט המקצועיים עבורי קצת יותר יעילים.

אז זהו, אני כבר מוכנה לקראת ערב סוף השנה האזרחית, ריסים, שפתונים נועזים וקצף ניקוי לרגע שאחליט לחזור להיות אני. האם כבר התארגן לקראת אותו ערב ? כיצד אתן מתכננות להתאפר והאם כבר נרשמתן להגרלה שפרסמתי לא מזמן על תיק סודות היופי מבית IGA?

לכל הפרטים על ההגרלה, לחצו כאן

3 מחשבות על “שדרוגים לערב האחרון בשנה

  1. האודם הוורוד של BarryM הורס עלייך! את לגמרי חייבת לאמץ 🙂 ולגמרי מסכימה איתך על פריימר העיניים של מאלו וייז, משתמשת בו בקביעות… שתהיה שנה אזרחית נפלאה

    אהבתי

  2. אם יש משהו שאני פשוט לא מצליחה לעשות זה להדביק ריסים :/ אני חוטפת התמוטטות עצבים ולא מגיעה לשום תוצאה הגיונית [מסתבר שריסים במצח זה לא סקסי]
    לא ידעתי שאפשר להשתמש בסבון פנים של ד"ר ורנר גם באזור העיניים… האמממ, מעניין

    אהבתי

להשאיר תגובה

