והזוכה היא…

זהו, החלה שנת 2014 ועימה הרבה הפתעות והתחלות חדשות
בהמשך אני מבטיחה לשתף אתכם בכל המתרחש בחיי בימים אלו, הם מלאים בשינויים והרפתקאות ואני רק מחכה לרגע הנכון כדי לחלוק עימכם את הכל.

אני רוצה לנצל הזדמנות זו ולהודות לכולכם על שאתם עוקבים, קוראים ומגיבים. על פי מערכת וורדפרדס (מערכת הבלוג שלי) "אולם האופרה בסידני יכול להכיל 2,700 איש. בבלוג שלי ביקרו בערך 28,000 פעמים בשנת 2013. אם הבלוג היה אולם האופרה בסידני, הוא היה מוכר את כל הכרטיסים לבערך 10 הצגות כדי שיצפו בו אותה כמות אנשים."

אז תודה לכם אנשים על כך שאתם לוקחים חלק בהצגה שלי.
שניה לפני שאני מכריזה על הזוכה אני רוצה לשתף מסר קטן שמנכ"לית IGA, המאפרת ענבר גור אריה ביקשה שאעביר הלאה לקראת השנה החדשה
שנה אזרחית טובה  מ IGA

וזה גם הרגע הנכון להכריז על הזוכה בתחרות "תיק סודות היופי" הגיע:

הגרלה תיק סודות היופי שחר גפני

ברכות ל…
לורן שיין הזוכה בהגרלת תיק סודות היופי שחר גפני

לורן שיין, אנא צרי עימי קשר דרך עמוד הפייסבוק שלי ושלחי לי פרטים למשלוח על מנת שתוכלי להינות מהתיק הנפלא הזה. תודה לכל המשתתפות ובהצלחה בהגרלה הבאה

 

להשאיר תגובה

