מדריך מוצרי איפור באייר בראש

בהמשך לפוסט הקודם שעסק באיפור באייר בראש נשאלתי בנוגע למוצרי האיפור עצמם שכן ציינתי כי לא ניתן להשתמש במוצרי איפור רגילים לאיפור באייר בראש. הסיבה לכך שלא ניתן להשתמש במייקאפ הרגיל שלכן הוא העובדה שמולקולות המייקאפ גדולות מידי מכדי לעבור במכשיר.

מוצרי איפור יעודיים לאייר בראש בעלי מולקולות קטנות יותר והם דלילים במרקם אך אל תטעו לחשוב כי אין להם יכולת כיסוי. העבודה באייר בראש מבוססת על בניית שכבות דקות אשר יחד יוצרות כיסוי מלא. שכבות אלו נצמדות אל העור ונראות ממש כמו עור שני כך שאת נראית במיטבך מבלי להיראות "מאופרת".

יתרון נוסף של מוצרי איפור באייר בראש הוא העובדה שהם רב תכליתיים. הסמקים והשימרים משמשים גם כמוצרי איפור עיניים ושפתיים בניגוד למוצרי האיפור הרגילים שאנו מכירים ועל כן אין צורך לרכוש כהתחלה כמות גדולה של מוצרים. רק לבנות ערכה בסיסית ונכונה.

ערכת הבסיס איתה התחלתי הכילה  2 גוונים בהירים, גוון ביניים, גוון כהה להצללות,  סומק אחד ושימר אחד.
אישית, אני עובדת עם מוצרי האיפור מבית TEMPTU. לחברה סדרת מוצרים על בסיס מים וסדרה מבוססת סיליקון הנקראת S/B והיא עמידה ונהדרת ואני מעדיפה אותה.

גווני הבסיס שבתיק איפור באייר בראש שלי הם:

משמאל לימין, המוצרים איתם התחלתי וממשיכים להוות שלד לכל עבודת האיפור שלי באייר בראש.
1382064_10151872242937850_901481490_n
בבקבוק הלבן: פריימר מבית TEMPTU, בגדול לכל חברה יש את הפריימר שלה, טרם ניסיתי אחרים אז קשה לי לתת פה חוות דעת מיוחדת. המוצרים של טמפטו פשוט יושבים על העור יותר טוב איתו.
בבקבוק הורוד: סומק בגוון SB-045-PEONY אני אוהבת אותו מכיוון שהוא מצליח איכשהו לשבת טוב על כולן, אבל רוב הלקוחות שלי בעלות גוון עור בהיר. בחרו לכן גוון סומק בהתאם לכלל הלקוחות שלכן וכולנו כבר יודעות מה יותר יוצא לנו לאפר.

לאחר מכן שני גוונים בהירים בעלי גוון יותר צהבהב (בהמשך הוספתי גוון טיפה ורוד מבית OCC ) הגוונים המועדפים עליי הם 1 ו 4 וגוון הביניים שלי (הימני ביותר בתמונה) הוא מס' 7. גיליתי כי ניתן בעזרת 3 אלו להגיע כמעט לכל הגוונים הבהירים והבניים האפשריים. בשביל הצללות והגעה לגוונים היותר כהים הוספתי לי את גוון 12.

מוצר נוסף שבעיני כדאי להשקיע בו הוא גלגל הקונסילרים מבית TEMPTU.

גלגל קונסילרים טמפטו
לקונסילרים מרקם רך כמעט כמו של פריימר וצריך לדעת לעבוד איתם אבל הם שווים קניה, אני נוהגת לטפטף על הקונסילר טיפה מהמייקאפ והוא למעשה מאמץ את תכונות המייקאפ ומשלים את עבודתו. בנוסף ניתן להשתמש בהם גם בעבודה הרגילה והמסורתית והם יתאימו לכל איפור.

בתחום הסמקים והשימרים זה באמת עניין של טעם אישי, הייתי ממליצה לרכוש את הערכות המוקטנות ולו בשביל ההתנסות עם הגוונים השונים עד שתמצאו את האהובים עליכם. אישית אני אוהבת את הגוונים הקרים יותר כמו הורוד שציינתי לעיל. (התמונה שמתחת נלקחה מעמוד הפייסבוק של טמפטו)
טמפטו

סט מוקנים נוסף שכדאי בעיני לרכוש הוא סט 7 צבעי יסוד מוקטנים.

סט צבעי יסוד לאייר בראש

היעוד הראשוני שלהם הוא ערבוב עם גווני המייקאפ השונים ליצירת הגוון התואם ביותר לגון עור המאופר, אך אני משתמשת בסט הזה לעוד דברים. הסט על פניו נראה קטן אך הכמות בהחלט מספיקה שכן העבודה באייר בראש חסכונית מאד, מספיקה טיפה אחת על מנת ליצור מראה מעושן משגע בשניה וחיכיתי הרבה זמן עד שפירגנתי לי בסט הזה. הצבעים עמידים בטירוף והם מתאימים לכל חלקי הפנים. כבר השתמשתי בהם כסומק, צללית ואפילו כמכתים שפתיים. הם מתקבעים במהירות ולא זזים ואני מאד אוהבת אותם.

נשאלתי בנוגע לפודרה של טמפטו ותשובתי היא שאין טעם להשקיע דווקא בה. יש אחלה פודרות היום בשוק שהן גרוסות מספיק דק כדי להיראות טוב. בחרו אחת שאתם אוהבים וזהו.

מעבר למוצרי האיפור חשוב לזכור כי בדומה למברשות האיפור שלכם, גם פה עניין הניקיון חשוב ואפילו קצת יותר. ניקיון המכשיר הכרחי לתפעולו.

רכשו ערכת ניקיון המכילה: מברשות קטנות לניקיון, חומר שימון, תמיסת ניקוי – קנו בקבוק גדול ממנו !

ערכת ניקוי טמפטו תמיסת ניקוי טמפטו

זיכרו לנקות את המכשיר היטב והוא ישרת אתכם נאמנה, הנה המכשיר שלי בתום תהליך הניקיון:
1237146_10151812828787850_1758031371_n

פרט נוסף ששווה להשקיע בו הוא מעמד לאייר בראש, אז נכון שבקומפרסורים מסויימים המעמד הוא חלק מהם אך אני לא מחזיקה את הקומפרסור לי על השולחן ויותר מזה, לפעמים מוגבלים במקום. דאגו לרכוש מעמד לאקדח אייר בראש המתברג לכל שולחן. אין פה העדפה לסוגים, בתמונה מימין תוכלו לראות את המעמד שלי בעת העבודה.

מעמד לאייר בראש שחר גפנימעמד לאייר בראש

בהמשך אשתדל לכתוב על חברות איפור נוספות שניסיתי, רק לאחרונה התחלתי לנסות כל מיני מוצרים חדשים ואני מאמינה שתובנות תגענה בהמשך.

מעוניינים לדעת עוד על איפור באייר בראש ? צרו קשר ואשמח לענות על כל שאלה שאוכל.

להשאיר תגובה

