איפור באייר בראש – סקירה OCC

אני מודה, כעת כשאני עובדת על פרוייקטים חדשים אני מגלה שאני יותר ויותר נרגשת לגבי מוצרי איפור חדשים שאיני מכירה. לאחרונה התחלתי להגדיל את תיק מוצרי האיפור באייר בראש שלי. והחברה האחרונה שהזמנתי ממנה הפתיעה אותי מאד. OCC או בשמה המלא Obsessive Compulsive Cosmetics מפורסמת דווקא בזכות מוצר השפתיים LIP TAR שעשה לעצמו שם בכל העולם.

occ-lip-tar

למרבה הפתעתי יש להם ליין מצומצם של מוצרי אייר בראש וכהתחלה החלטתי לרכוש לי 2 מוצרים כדי להתנסות. חייבת להודות שהפיגמנט יותר אטום וחזק ממוצרי איפור באייר בראש של TEMPTU ואני עוד לומדת איך לעבוד איתם נכון בדיוק בגלל העובדה הזו, אני מגלה כי כמות קטנה יותר משיגה עבורי תוצאות מאד יפות ועל כן נראה לי שהם חסכוניים יותר אבל מגוון המוצרים כאמור מצומצם. כהתחלה לקחתי שני גוונים, האחד בהיר לבסיס ואת גוון הסומק שלהם שנקרא CORAL. בהמשך אדאג לרכוש לי עוד כמה גוונים שכרגע חסרים במלאי.

occ air brush make up

היתרון של מוצרים אלו נעוץ בעובדה שהם טבעוניים ומעניקים אלטרנטיבה נהדרת לאלו המבקשות להתאפר במוצרים נטולי אכזריות. הם עמידים באותה מידה כמו מוצרי אייר בראש אחרים והוכיחו את עצמם היטב. הסומק CORAL דווקא מועדף אליי כשפתון, לא בגלל המרקם כמו הגוון הקורלי הנפלא שלו. 

הייתי ממליצה לכן לפני שאתן מזמינות באתר OCC מוצר, לחפש ברשת סווטשים ודוגמאות לגוונים שכן לצערי הגוונים שבאתר מאד שונים בצורה משמעותית מן המציאות.

האם אזמין מ OCC שוב ?
התשובה היא בהחלט כן, המוצרים הגיעו ארוזים היטב בקופסא קטנה מלאת קלקר לשמירה על הבקבוקים, המשלוח היה יחסית מהיר (כשבועיים) בהתחשב בזה שהזמנתי בתקופה של חג המולד. וכל שאלה שהייתה לי לשירות הלקוחות שלהם זכתה לתשובה תוך יממה.

מחשבה אחת על “איפור באייר בראש – סקירה OCC

  1. אשמח ללינק להזמין לי גם.
    ואשמח גם אם ץוכלי לכוון אותי לגוון שתואם את ה004 של טמפטו

    שבוע מדהים שחר את אלופה

    אהבתי

להשאיר תגובה

