יפות שבא לבכות – סדרת הטיפוח LYCOMEGA מבית לייף

מי מכם שעוקבת כבר יודעת כי אני נוהגת לפקוד את סניף הסופר-פארם המקומי שלי לפחות 3 פעמים בשבוע. לרוב הוא משמש אותי כנקודת הפוגה במהלך סיבוב ההליכה היומי שלי וכמעט תמיד שאני יוצאת משם עם איזה בקבוק לק או קרם ידיים כתגמול להליכה או סתם על כתגמול על שבוע העבודה המטורף שלי.

וכך במשך שנתיים אני נחשפת על בסיס קבוע לשינוי המתרחש במותג הבית LIFE שלאט לאט הופך למותג טיפוח ואיפור לגיטימי בעיני כולם. פה ושם משיקים איזו צללית או מסקרה ובאופן מפתיע הם לגמרי מוצלחים. לאחורנה השיקה לייף סדרת טיפוח לעור הפנים. זו הסדרה הראשונה שלהם בתחום זה והאמת שלא ידעתי למה לצפות.

הסדרה מכילה בתוכה קרם לילה, קרם יום, קרם עיניים וסרום. לא יכולתי שלא להתפעל מעבודת העיצוב של אריזות המוצרים. מישהו לגמרי חשב יוקרתי במקרה הזה. האריזה המינימליסטית והלבנה רק מהווה פתיח קטן למה שחיכה לי בפנים.

סדרת טיפוח פנים לייף בלוג שחר גפני

בפנים נגלו לעיניי צנצנות זכוכית אדומות מרהיבות שקשה לעמוד בפניהן. כל כך יפות שאפילו אני שאני צלמת גרועה מאד הייתי חייבת לנסות לצלם אותן.

סדרת טיפוח פנים לייף בלוג שחר גפני

 

על פי לייף, סדרת טיפוח הפנים LYCOMEGA מכילה קומפלקס יחודי המכיל בין השאר, זרעי חמוציות ועגבניות אשר עברו כבישה קרה כך שלמעשה הסדרה מכילה ליקופן עליו כתבתי כאן בעבר משום שידוע בתכונותיו הטובות כנוגדן חימצון, כמגן מקרני השמש וכמקשר בין תאים. כמו כן מצויין כי תכשירי הטיפוח מכילים  חומצות שומן אומגה 3 ו 6 הידועות אף הן כהכרחיות לגופנו וכי הדרך היחידה לצרוך אותן היא באופן חיצוני שכן גופנו לא מייצר אותן.

ועדיין… על אף האריזות הסופר יפות השאלה האמיתית היא איך המוצרים עצמם. אם אתן קוראות את מילים אלו בעמידה, אולי שווה שתשבו כי האמת שאני נפלתי. נפלתי פה בכמה מובנים. אני כל הזמן מדברת על ההבדל שבין קוסמטיקת מדף לקוסמטיקה מקצועית אך אחת לתקופה אני נתקלת במוצרים שמבחינתי הם שווי ערך והדבר מפתיע אותי מאד.

ברור שאני לא מצפה שתכשירים אלו יעלימו את סימני הזמן אך כמשמרים הם לא נופלים באיכותם ממותגי יוקרה למינהם ואפילו ממותגי קוסמטיקה מקצועית.

הסרום ממנו ציפיתי להכי פחות שכן טרם מצאתי סרום שאני באמת מתמידה איתו, היה הפתעת החודש והשנה לדעתי. מי מכן שמכירה את פרפקטציוניסט מבית GADE תגלה העתק של המוצר בתחושה ובתוצאה והבדל במרקם הראשוני. בניגוד לפרפקטציוניסט, הסרום של לייף נוזלי וכמעט מזכיר טיפות סיליקון במרקמו אך כמות קטנה הופכת ברגע את העור לקטיפתי ונעים למגע. אישית הוא הולך לשמש אותי בשנה הקרובה ללא כל ספק.

קרם הלחות לעומת זאת הפיל אותי מסיבה אחרת, גם הוא אינו מה שהוא נראה. על פניו הקרם סמיך מאד, כמעט עבה כמו קרם הגנה מהשמש. ציפיתי להרגיש איתו כאילו שמתי שכבת שמן על העור אך ההיפך מזה קרה. שמתי שכבה עדינה שכן פחדתי מהמרקם הכבד אך הוא נספג בשניה וחצי וגרם לי לרצות להניח עוד שכבה, אני נתקלת בתופעה הזו עם קרמים שמתאימים לעור סבוראי, זה כאילו שהעור שלי מבקש לצרוך ממנו עוד.

לאחר מספר שימושים החלטתי לנסות להניח שכבה עבה יותר, הלכתי על זה ! התיחסתי לקרם כמסכה ושמתי שכבה מכובדת ועדיין, הקרם נספג במהירות, מותיר את עורי רח ונעים וללא כל תחושה שומניות או דביקות ועל כן אימצתי גם אותו לחיקי ואני מאמינה שכל עוד הסבוריאה שלי רגועה, אמשיך להשתמש בו.

מבחינת עלות תועלת, ליין המוצרים מתומחר בדומה למוצרי טיפוח עממיים יותר ( 100 – 150 ש"ח למוצר ) והתועלת פה מפתיעה אפילו אותי ועל כן אני חושבת שהמוצרים בהחלט שווים את העלות שלהם. כמו כן ייתכן כי אחרות יחשבו שונה ממני ואני משתדלת לא להיכנס לארנקם של אנשים.  באופן אישי אם הייתי צריכה לדרג את רמת שביעות הרצון שלי מהמוצרים מאחד לעשר אז הדירוג היה ללא כל ספק 10.

ורק בגלל שהן יפות כל כך… קבלו אימג' יח"צ של  סדרת  LYCOMEGA

סדרת טיפוח פנים לייף

 

 

 

2 מחשבות על “יפות שבא לבכות – סדרת הטיפוח LYCOMEGA מבית לייף

  1. תודה על הסקירה. בהחלט מעניין אבל לא זול בכללל. 150 ש"ח לקרם? אולי במבצע…במחיר כזה יש מלא אחרים כמו לוריאל וכו.

    האריזה אכן מפתה. הגודל רגיל או מוקטן?

    אהבתי

    • אני חושבת שצריך להסתכל על דברים באופן יחסי. מותגים עממיים מוכרים במחיר הזה קרמים וסרומים פחות טובים בעיני ויותר גרוע מזה, מותגי יוקרה מוכרים במאות שקלים מוצרים שאיכותם לא משתווה אז… עלות מול תועלת….

      ושוב, זו רק הדעה האישית שלי.
      נ.ב
      הגודל מלא (סרום: 30מל והקרם: 50מל)

      אהבתי

להשאיר תגובה

