טופ שופינג – יום האהבה ביהלומים כסף וזהב

יום האהבה הבינלאומי ומי אמר שלרווקות לא מגיע ליהנות גם כן. אז כן, אני רווקה ואני מאמינה כי כשיגיע הגבר שיעמוד בקצב שלי כבר לא אהיה 🙂 אבל עד אז, אני מרשה לעצמי לפנק את עצמי כי גם לי מגיע, אחרי הכל אני עובדת קשה ואפילו מאד.

פינוקים ליום האהבה לא צריכים להיות יקרים וגדולים, הם יכולים להיות די קטנים וכייפים שכן כל המטרה של היום הזה היא לחגוג קצת. סתם עוד תירוץ להזכיר לעצמי אהבה עצמית.

אז ההתחדשות הראשונה שלי נעשתה באתר ASOS
שמלה שחורה קלאסית וקלאץ מוזהב שלא יכולתי לוותר עליו.
image1xxl

השמלה עלתה לי 24$ שזה בכל מידה נחשב לכלום כסף, במיוחד בהתחשב בזה ששמלות במידות 44+ עולות בארץ קרוב ל 400 שקל. את מחיר הקלאץ איני זוכרת אך נרכש במבצע ובמחיר זעום על פי מה שאני זוכרת.
gold

השלב הבא היה שדרוג אוסף הלקים שלי כי אפשר רשמית כבר לומר שאני לא כוססת ציפורניים יותר. כבר שנתיים של גמילה ואני מתמידה בעניין. אז היו לאחרונה רכישות רבות בנושא והנה הן לפניכן.

הראשונים הם זוג לקים הורסים מבית OPI
Ski slope sweetie הוא שמו של לק חלבי לבן שקוף עם תת גוון זהוב. הוא מזכיר לי אור נרות ואווירת חורף כריסטמס סטייל הוא נפלא לבד או על גבי לק אחר.
Ski slope sweetie
הלק השני מבית OPI נקרא  Push and shove ואין לי שום דבר שדומה לו. אני מתה על איך שהוא נראה על אף שהוא מתקלף לי ממש מהר ועל כן לא ממש אכפת לי. התקשיתי לתפוס את היופי שלו בצילום אך מדובר בלק כסוף בעל גימור כרומי נדיר המזכיר כמעט אפקט מראה.Push and shove

את OPI תוכלו למצוא ברשת נייל סטודיו ורשת אפריל, לצערי בכל פעם שאני באפריל אף אחת מהעובדות שם לא באמת מסוגלת לעזור כשאני מחפשת גוון מסויים, עושה רושם שהעובדות שם בעיקר מוטרדות מזה שאני מפריעה להפסקת הקפה שלהן והיחס שלהן אל הלקוחות נוראי. חווית שירות שלא ברורה לי מזה שנים בסניפים שונים של הרשת ועל כן הייתי ממליצה להתעלם מה"נחמדות" ופשוט לחפש בעצמכן את מה שאתן רוצות.

הרכש הבא נעשה ברשת סופר-פארם כחלק מהביקור הקבוע שלי
לאחרונה חברת GADE השיקה ליין גליטרים משגע ועל כן רכשתי את שלושתם, כמובן אך ורק במחיר מבצע (ושלא תעיזו לשלם עליהם יותר מ 15 ש"ח)
GADE

על הדרך ניצלתי את 40% ההנחה ורכשתי לק משגע מבית PUPA אך לצערי לא הצלחתי לצלם אותו טוב וגם לא מצאתי שום תמונה ברשת כדי להגיד לכם את השם או המספר שלו, שלי נרכש ללא כל מדבקה עליו.

pupa

כחלק מחגיגות יום האהבה, הוצעו לי מגוון מבצעים גם בקופה ועל כן נוספו לרכישה סט מסקרה ועפרון שחור מבית PUPA ב 40 ומשהו שקלים (במקור אמור לעלות 149 ) וגם תמצאו שם את סבון הנצנצים מבית לייף ( מותג הבית של סופר פארם) במחיר של כלום וחצי 😉 (בקניית 5 פריטים מהחנות תוכלו לרכוש את הסבון ב 5.90 ש"ח)
סבון נצנצים לייף
בגדול סבון סטנדרטי לחלוטין, הנצנים נשטפים ולא נשארים על העור, גימיק חמוד ונחמד אך לא יותר מזה, באופן אישי אני מכירה גם את היצרן של המוצר הזה והוא ישראלי ודרומי אז ככה שאני יותר משמחה לעודד רכישה של מוצר כחול לבן לחלוטין ועד של יצרן שנמצא באזור הדרום כמוני.
 

אז אם בא לכן להתפנק, זיכרו כי אין צורך לעשות זאת בענק. ניתן בהחלט להינות מדברים קטנים וזולים יחסית ועדיין להרגיש נאהבת.

כתיבת תגובה

