סקירת בזק כי למי יש זמן לנשום בכלל ?

מודה, בחודש האחרון לא רק שלא היה לי זמן לכתוב, לא היה לי זמן לנשום.
אני עובדת על מגוון רחב של הפתעות ומקווה כי בקרוב אוכל סוף סוף לשתף את כולכם במתרחש.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולהודות לאלו מכם ששאלו לשלומי, התעניינו במצבי ותמכו ברגעים שהרגשתי שהעייפות משתלטת.
אחד הדברים שאני מקפידה לעשות בתקופות כמו התקופה הזו זה להתפנק בקטנות בדברים קטנים, רצה הגורל או אלוהי היח"צ והגיעו לשלוחני כמה פריטים חביבים ששימחו את לבבי.

נHR_224 IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW צללית מספר 224 – ROYAL PURPLE – סגול מלכותי מחיר 89.90 ₪  יוסי סליסתחיל בזוג צלליות של GADE עליה כבר כתבתי כאן בעבר. לאחרונה השיקה החברה את קולקציית IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW MONO ושמישהו יסביר לי למה השם כל ארוך ולמה זה טוב 0_O אבל מילא…

את צללית מספר 224 – ROYAL PURPLE התרגשתי לנסות והיא לא אכזבה, להגיד לכן שהיא ברמתה של צללית מקצועית, לא ממש אך מכיוון שמוצרי מותג ג'ייד כמעט תמיד נמכרים בהנחה ובמבצע אז אני חושבת שהיא מעניקה תמורה הוגנת למי שתרכוש אותה. כמי שלא מצפה רבות ממותגים עממיים אני מודה כי GADE עוברת שינוי עיצובי ותדמיתי מעניין. מרקם הצלליות רך ונעים והן בעלות ברק עדין שמתאים גם לאיפור ביום ולא רק בערב. גם את צללית מספר 195 – NUDE ניסיתי והאמת שלחובבת צבעים משוגעים שכמותי היא פחות דיברה אליי אך היא צללית בסיס קלאסית ששווה שתהיה לכל אישה, גוון ניוד שמתאים לכל אחת ולכל סגנון. סך הכל קולקצייה לא רעה בכלל.

טיפ קטן, חכו ונצלו מבצעים. בימים טרופים אלו כל שקל נחשב !

אל זוג הצלליות נוספו באורח די משעשע 2 בקבוקי לק מקולקציה חדשה של מותג הבית של סופרפארם LIFE. מדוע משעשע אתם תוהים ?
זה די פשוט, מוצרי האיפור והלק של LIFE מיוצרים בדיוק באותו המקום בו מיוצרים מוצרי GADE וההבדל במחיר בעיקרו קשור למיתוג ועל כן אני נוטה להעדיף את לייף. ונחזור אל המוצרים עצמם:

72901069543667290106954359סדרת הלקים Diamond Dust מבית לייף אם תשאלו אותי אינה הסדרה הכי מוצלחת שלהם אך מעניקה אלטרנטיבה חביבה וזולה יותר לכל אותם לקים יוקרתיים וטרנדים במרקם ה"סוכר" – גימור מט עם חלקיקים מחזירי אור. אם תשאלו אותי אז יש פה תחושת דה זה וו לקולקצייה זהה כמעט לחלוטין שציינתי כאן בעבר ואני חושבת שגם לגביה אמרתי את אותם הדברים. כאמור, אלטרנטיבה חביבה, ובאופן כללי אני מאד אוהבת את מותג לייף ומקפידה להתעדכן לגבי כל החדש בה על בסיס קבוע.

1618661_663374323708810_1562502172_n

התחדשות נוספת וקצת מפתיעה נערכה בסמוך לחג הפורים שחלף, מעט מכם יודעים כי במהלך השנים סייעתי לחברותת שונות בפיתוח ובחירת מוצריהן, תמיד משמח אותי כשחברה פונה אל אנשי מקצוע מהתחום ומבקשת לשמוע את דעתם ועל כן כשהחברת ביוטיקייר פנתה אליי לייעוץ קטן בעניין צבעי גוף, עפתי על ההזדמנו
ת ואני חייבת להודות שהם לגמרי הפתיעו אותי בתוצאה. ליין צבעי הגוף איכותי ברמה שלא תבייש תיק איפור מקצועי, הצבעים אטומים וניתנים להסרה בקלות וקל מאד לעבוד איתם. אם יש משהו שמשמח בכל הסיפור הזה הוא העובדה שעם הזמן יש אלטרנטיבות זולות למוצרים שאנו המאפרים רגילים לרכוש במחירים לא הגיוניים. במקרה הזה לגמרי ממליצה ולו בגלל שאני באמת יודעת מה טיבו של המוצר.634352f9f7d198357555c38e89239675

ואחרונה חביבה להיום כי הזמן קצר והמלאכה מרובה…
מברשת האיילינר המכופפת מבית INGLOT ששינתה לי את החיים. באופן כללי כשאני מאפרת אחרות אני תמיד נצמדת למברשת האיילינר הקלאסית אך כשאני מתאפרת בעצמי איכשהו זה הופך לטרחה ואני לרוב פשוט מוותרת אלא שאז נכנסה המברשת הזו אל חיי ומלאכת האיפור העצמי הפכה לקלה ופשוטה.
מודה כי הזדקקתי לכמה תרגולים איתה אך מהר מאד התאהבתי והיא צמודה אל תיק האיפור האישי שלי ותישאר שם לנצח נצחים. אז אם יוצא לכם למצוא אותה פה ושם… ממליצה בחום לרכוש אותה.

עד כאן מסקירת הבזק שלי… רצה וממשיכה לעבוד, בתכנון עוד כמה פוסטים והפתעות אז יש למה לחכות 3>

להשאיר תגובה

