שינויים

כבר שלושה חודשים שאני מכהנת גם כמנהלת השיווק של מותג תיקי האיפור IGA ונהנית מכל רגע, במהלך תקופה קצרה זו, IGA ואנוכי עברנו שינויים רבים, אחד מן השינויים הוא שינוי מיקום. העומס והלחץ שבמעבר גרמו להזנחה כמעט פושעת של העור, הציפורניים והשיער שלי ועל כן, כשנחתה בתיבת המייל שלי הזמנה לבקר במרלו"ג (מרכז לוגיסיטי) של חברת אידנדולה שמחתי מאד. סביר להניח שכבר נתקלתם באינספור פוסטים ומידע זהה לגבי סדרת מוצרי INNOVA ועל כן פוסט זה יהיה קצת שונה מאחרים.

זה לא סוד שאני מאד מתחברת לחברות שקשובות לקהל הצרכנים שלהן ובאינדולה עשו השנה משהו מאד נכון. יצאו לשטח, קיבלו השראה מאופנת הרחוב וממגוון הטרנדים שפאשניסטות שונות מכתיבות ואף שוחחו והתיעצו עם בלוגריות שונות באשר לקו המוצרים והמראות שהן תשמחנה לראות בשוק.

1609584_10202238999070838_943637365_n 1546142_10202238997390796_570139853_n

 

שיתוף הפעולה הזה הניב סדרות מוצרים מקצועיות לטיפול, טיפוח ועיצוב סוגי שיער שונים. בסדרה תוכלו למצוא סדרה יעודית לשיער יבש ודק, שיער צבוע ופגום, טיפול לשיער עם קשקשים ועוד…

920873_471906396215952_1507476383_o (1)

בדומה לכל מוצר מקצועי, תוכלו כאמור למצוא אותם אך ורק אצל אנשי מקצוע וכאן נכנס החלק המעניין ביותר מבחינתי.

אז מי אלו שעומדים מאחורי אינדולה בישראל? נא להכיר את גדעון קוסמטיקס בע"מ, היא למעשה היבואן והמשווק הבלעדי של חברת אינדולה. כיום היא אחת הקבוצות המובילות בישראל לשיווק, ייצור, ייבוא והפצה של תכשירים, כלים, ריהוט ואביזרים בתחום טיפוח השיער, הקוסמטיקה והיופי, עם למעלה מ-30 שנות פעילות בשוק המקומי בעולם השיער ומספקת את מוצריה ללמעלה מ-2500 מספרות ומכוני יופי וספא.

אז למה זה כל כך מעניין ? בדיוק כפי שאני מעדיפה לרכוש מוצרי איפור אשר נוצרו על ידי מאפרים עבור מאפרים, כך אני מעדיפה לרכוש את שאר המוצרים שלי. אין כמו מוצר אשר פותח על ידי איש מקצוע עבור איש מקצוע ואכן, בגדעון קוסמטיקס צוות הדרכה מכובד של מעצבי שיער המקפידים להכיר טכניקות שונות, טרנדים מובילים ועדכניים ולהעביר את המידע הזה הלאה למספר רב של מעצבי שיער בישראל ובעולם.

923390_477609442312314_1547177605_n

רק לאחרונה חזרו מהשתלמות ענקית בהולנד ואם זה טוב להולנדים אז….  😉

אחד מאנשי המקצוע האלו הוא בר דבוש, מעצב השיער עם הידיים הכי זריזות ועדינות שיצא לי לפגוש עד כה. עצם העובדה שלא התרגש מגודל הזוועה שעל הראש שלי כבר הוכיחה לי שיש לי פה עסק עם מקצוען. המספרה שלו ממוקמת במושב אמונים (לא רחוק מאשקלון – עיר הולדתי). בר כמעט מייד הצליח להבין את הראש שלי, הבין שצריך לעשות סדר בבלאגן אבל עדיין לשמור על טוויסט.

בחיי שלא לקחו יותר מעשרים דקות וכבר הייתי אחרי תספורת ולקראת סופו של פן. בלי כאב, בלי משיכות בשיער, בלי לשמוע את הרכילויות על הדודה והסבתא והכל בחיוך והאהבה ענקית למקצוע שלו.

בר הזכיר לי כי לפעמים כל מה שצריך זה חצי שעה, חצי שעה כדי לחזור לעצמי, לטפח את עצמי ורק אז לחזור אל הטירוף הזה שנקרא החיים שלי בשלושת החודשים האחרונים. התוצאה לפניכם ותודה ל Orna Malky Livne על הצילום עם בר דבוש:

857661_10152246935302850_133247006_o

1402450_10202236157719806_1565876477_o

אז אחרי השינוי המבורך הזה, מה נסגר עם השיער שלי ?
בר המליץ לי להתנסות בסדרת INNOVA לטיפול בשיער צבוע
1654277_616356388437618_1266081056_n
בסדרה 3 מוצרים, שמפו לשיער צבוע המסייע במניעת דהיית הצבע, קונדישינר ללא שטיפה ומסכה.

כבר בשימוש הראשוני אני יכולה להגיד לכם כי המוצרים נהדרים. האהוב מכל מבחינתי הוא הקונדישינר, מרססים בקטנה, מעבירים אצבעות והשיער רך, מריח נפלא, מבריק ופשוט נראה מצויין. לממהרות ועצלניות כמוני, זהו מוצר חובה.

השמפו הפתיע אותי שכן כמות קטנטנה בטירוף גרמה לקצף רב ותחושת נקיון השיער הייתה מלאה. פתאום הבנתי שלא באמת צריך בקבוקי ענק אם כי בקבוק אחד קטן של שמפו באמת טוב !

ובאשר למסיכה, עצם העובדה שניתן להשתמש בה גם ללא שטיפה לטיפול עמוק יותר מוכיחה כי יש פה חשיבה מעבר בפיתוח המוצר. לאחר השימוש, השיער רך ונעים למגע ואני מוכנה להתמכר לתחושה.

אם עד כה דיברתי כאן על איפור מקצועי וקוסמטיקה מקצועית מול קוסמטיקת מדף, נראה לי שהיום אני מבינה שגם בתחום השיער יש עיצוב וטיפוח מקצועי לשיער.

תודה לך בר על השינוי, לאינדולה וגדעון קוסמטיקס על התובנות וההקשבה לליבן של הלקוחות.

2 מחשבות על “שינויים

להשאיר תגובה

