שלושת השינויים המרכזיים בחיי

בפוסט הקודם שיתפתי אתכם בחלק מן השינויים שאני עוברת ובימים אלו  אני יכולה לשתף אתכם בעוד כמה מהשינויים הכי משמעותיים בחיים שלי.

1011199_10152108356117850_968767289_n (1)לפני כ 12 שנה התחלתי את לימודי האיפור שלי בבית הספר לאיפור ירין שחף מאז עברתי לא מעט וכולכם ליוויתם אותי בדרך הזו בצורה כזו או אחרת וכעת, אני שמחה לספר כי אני מצטרפת לצוות המורים המכובד של בית הספר לאיפור ירין שחף.

זהו כבוד גדול עבורי להצטרף לצוות מורים המורכב מאנשי מקצוע כגון מיכל שביט, גליה טורן חן, אנסטסיה מיילר ועוד רבים וטובים אשר חלמתי לעמוד לצידם. במהלך החודשים האחרונים בנינו יחד מגמת איפור באיירבראש שתעניק לתלמידיו את כל הכלים להתמחות בשיטת האיפור הזו. זהו קורס נרחב ומלא כפי שירין שחף ואנוכי מאמינים שצריך להיות ובו הרבה מידע, טיפים מהשטח ותרגול.

במידה והנכם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס, התקשרו כבר עכשיו ל 1700-50-60-80 שלוחה 3 ותקבלו תשובות על כל שאלותיכם.

עוד אירוע גדול ומשמעותי שאני לוקחת בו חלק יחד עם המאפרת ענבר גור אריה וחברת "לה נובל אסתטיק" הוא היעוץ האמנותי לאירוע האיפור הגדול של השנה. המאפר הבינלאומי Vadim Andreev מגיע לישראל ליום מרוכז אחד ומיוחד שכולו איפור,הדגמות, טכניקות חדשניות, איפור באיירברש ועוד. ואדים מאפר ומרצה פופולרי בכל העולם המתמחה בטכניקת האיפור המורפולוגי ומוכר לרבים בזכות יכולתו ליצור מהפכים של ממש בפניהן של לקוחותיו.

חובה לכל מאפר\ת או חובבת איפור רצינית לראות אותו עובד!
האירוע יערך ב 13.05.2014 בתל אביב למשך כ 7 שעות משעה 10:00- 17:00
מספר המשתתפים מוגבל*

vadim

מי שמעוניינ\ת להירשם מוזמנ\ת למלא פרטים בקישור הבא ונציג יחזור אליכם.
אשמח לראותכם שם.
https://docs.google.com/forms/d/1tIKzexqu_FeWkGM6aHSKn9lrANd02kCo6UqL7xx5kYg/viewform

ושינוי נוסף והפעם אישי, הוא מעבר דירה.
אשקלון עיר הולדתי שאני אוהבת כל כך, לצערי הנסיעות למרכז בגין העבודה מקשות עליי מאד ועל כן החלטתי לאחרונה להצפין מעט. אז לא, לא תמצאו אותי בתל אביב. אשת פריפרייה אנוכי אך התאהבתי לאחרונה בעיר רחובות ובין לבין כל העשייה אורזת, פורקת ומעמיסה את חיי לדירת גן קטנה בעיר רחובות.

אז אם ראיתם אותי מהלכת בקניון רחובות או סתם מטיילת ברחוב וזיהיתם אותי, דעו כי אני חדשה בעיר ואשמח להכיר בה אנשים חדשים, גשו ואל תתביישו להציג את עצמכם.

ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לאישה מיוחדת שנכנסה לחיי באופן אינטנסיבי בשלושת החודשים האחרונים וזו המאפרת ענבר גור אריה. ענבר מעבר להיותה קולגה, בוסית וחברה, תומכת בכל שינוי שאני עוברת בימים אלו ודוחפת אותי לעשות יותר ולהיות יותר.

זוהי תקופה מרגשת בחיי ואני מגשימה בה לא מעט חלומות והתמיכה שלה ושל כולכן (כן, גם של שתי הבנות ברכבת שהצחיקו אותי חצי שעה בזמן שהצביעו עליי מרחוק וניסו לאבחן אם אני, אני או מישהי אחרת) אז תודה לכן.

 

6 מחשבות על “שלושת השינויים המרכזיים בחיי

להשאיר תגובה

