טופ שופינג וינטג' מודרני

אומרים שהזמן טס כשנהנים ואני חייבת להודות ששלושת החודשים האחרונים טסו עבורי במהירות הבזק. כמי שמאד מחוברת לחורף, התאכזבתי קשות ממחסור הגשמים ותחילתה של עונת הקיץ ויחד עם זאת, אני תמיד טוענת כי שופינג ישמח לבב אנוש ועל כן, החודשים האלו היו מלאי שופינג וניצול מבצעי פסח.

הרכישה הראשונה שלי הייתה ברשת אופטיקנה, בכל שנה אני נוהגת להתחדש בזוג משקפי שמש חדשים והשנה נבחרו משקפי שמש שחורים בעלי עיטור זהב קטן ועדין.
אולי זו התספורת החדשה שלי אבל בזמן האחרון הסטיילינג שלי מקבל טוייסט פינאפי שנות ה 20 סטייל ואיכשהו המישקפיים האלה עוזרות לי להגיע לשם.

שחר גפני מאפרת

פולניה לבנה שכמותי חייבת לשמור על עורה הבהיר ועל כן אל משקפי השמש צורפו כובע לבן מעוטר בחגורה חומה מדוכן ברחוב שנקין בת"א שעלה 45 ש"ח וצעיף שעלה גרוש וחצי בדוכן סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. תוסיפו אודם אדום ואני רצה להחליף את אנג'לינה ג'ולי בסרט "ההחלפה" 😉

שחר גפני מאפרת
שחר גפני מאפרת
פריט נוסף שגרם לי "לאכול את הכובע" הוא זוג סנדלים/כפכפים מבית המותג הברזילאי איפנמה Ipanema. אני מודה כי לא הכרתי את המותג וכי הרעיון של להשקיע מעל ל 100 ש"ח על זוג כפכפים תמיד נשמע לי מופרח אבל אז קיבלתי את זוג הכפכפים/סדנלים הראשון שלי ואני מודה כי התחיל לו רומן מופלא. כבר שמתי עין על כמה דגמים שאני הולכת לרכוש.
קולקציית הקיץ לשנת 2014 מרהיבה, אופנתית, נשית ומקורית והכי חשובה מבחינתי, נוחה !!! המגוון רחב וכל אחת תמצא בו פריט שהיא מתחברת אליו. פתאום קלטתי שאנחנו מוכנות להשקיע 100 ש"ח על זוג נעליים בחנויות שקר כלשהו כי הן זולות ומוגדרות כנעליים אך ברגע שמשהו מוגדר לנו ככפכף, פה אנחנו מזלזלות.

אז תנו לי להגיד זאת אחת ולתמיד, כפכפים, לא חייבים להיות רק לחוף היום, הם יכולים להיות יפים ומהנים ונוחים לשימוש יומיומי כשבוחרים את הדגם הנכון. הנה הדגם שאני בחרתי ומלווה אותי על בסיס יומי לכל מקום.
איפנמה
הדגם הזה נקרא "אדורנוס" ומחירו אם אני זוכרת נכון כ 179 ש"ח.
מבחינתי הן לגמרי החזירו את ההשקעה, הן נוחות, אופנתיות, הרגל לא מזיעה ולא מחליקה בהן ואני נהנית מהן המון.

איפה להשיג? תנו קפיצה לשנקין 9 בתל אביב לחנות קטנה ומטריפה בשם "הוק"
לאחר הקנייה, שתו לכם כוס מיץ טרי בדוכן הסמוך ותהנו משארית הקיץ.
איפנמה, אופטיקנה וכובע משנקין
אמנם תכננתי רק לאבזר את עצמי בקטנה אך רוח החגים שנשבה בעורפי הובילה אותי לרכישה הבאה שלי ובה יש טוויסט קטן.
חצאית שחור לבן עונות
מה שאתם רואים לפניכם זו חצאית, כן כן !!! חצאית בהדפס שחור לבן שעם חגורה ושרוולון הפכה לשמלת סטרפלס אביבית וחגיגית. על ההברקה הזו חשבה מירים קלסון שכבר ידועה לכם משאר הפוסטים שלי והעובדה שאיני רוכשת בגדים בלי האישור שלה. לצערי הקולקצייה השנה בעונות מאכזבת ונדמה כי מישהו שם שכח מי קהל היעד של הרשת והכין קולקצייה עבור הגיל השלישי. זהו הפריט היחיד שהצלחתי למצוא בין ים הפריטים בחנות ואני לקוחה נאמנה של עונות מזה עשרים שנה. לרגע הרגשתי כמו בסניף עודפי ייצור של קרייזי ליין, וזו לא מחמאה 0_O
אך לפחות מצאתי את החצאית הזו שהיא שיחוק אמיתי וחתמתי את תחילתו של הקיץ בקפיצה לחוף הים הסמוך לביתי. מול הנוף הזה, כלום כבר לא משנה. קיץ נפלא לכולנו 🙂
unnamed (3)

מחשבה אחת על “טופ שופינג וינטג' מודרני

  1. איזה רכישות שוות, תתחדשי 🙂 התספורת החדשה ממש ממש מגניבה לך! והמשקפיים הולכים איתה נפלא 🙂
    גם לי יש אישיוז עם כפכפי אצבע שעולים 100 שקל כשאפשר למצוא כאלה ב-40, אבל ברגע שמדובר במשהו שהוא יותר סנדל כמו הדגם המקסים שהראית כאן- אז כבר אין לי בעיה לשלם את הסכומים האלה כי הם הגיוניים 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

