סיפור הצלחה ישראלי

רוב סיפורי ההצלחה בעולם החלו מאדם במרתף עם רעיון והנה לפני כ 20 שנה, בתקופה בה באמת רקחו תמרוקים בכל בית מרקחת מקומי, זוג רוקחים, הרמן וייס ואמנון בכר  פיתחו במרתף בית המרקחת שלהם קרם עבור לקוחות הסובלים מאדמומיות ותחושת גרד בעור הפנים. עד מהרה גילו כי הקרם מתאים לרוב סוגי העור והשמועה על הקרם הפלאי עברה מפה לאוזן.

קרם הלחות הנפלא הזה, הוא היום מוצר הדגל של מותג הקוסמטיקה "סבוקלם" מבית טטרה-פארם וממנו הכל החל. תופתעו לשמוע כי פורמולת הקרם לא השתנתה ב 20 שנים האחרונות וזאת הודות לגישה המיוחדת של הרמן ואמנון כבר בימים ההם אשר עסקה בבחירת חומרי גלם איכותיים והימנעות ממשמרים כגון פארבנים.

כמי שכותבת רבות על עור סבוראי ומכירה כמעט כל מוצר המנסה להתמודד עם תסמיני הסבוריאה, שמחתי מאד כשהוזמנתי לשיחה אחד על אחד עם מר הרמן וייס ולו בשביל לנסות לגלות עבורכם את הסוד מאחורי סדרת מוצרי "סבוקלם".

למי מכם שזקוק לתזכורת מהי סבוריאה:
סבוריאה או דלקת עור סבוראית היא למעשה הפרשת יתר של בלוטות החלב בעור ומתאפיינת באדמומיות, גרד ולעיתים אף במצבור של תאים מתים, מי אמר קשקשים ולא קיבל 😦 .
מדובר בתופעה מאד שכיחה, לרוב גנטית המחריפה במעבר עונות ובמצבי לחץ.

מאחר וסבוריאה היא נטייה של העור לא ניתן להעלימה אלא רק להפחית במידה ניכרת את תופעות הלוואי המעצבנות הקשורות בה.

כיום, מגוון המוצרים מבית סבוקלם נחלק לשלוש סדרות עיקריות
SEBOCALM טיפול בעור רגיש – הסדרה הלבה עם פס כחול/ירוק/ צהוב וסגול
סדרת סבוקלם

SEBOCALM Innovation – לטיפול אנטי אייג'ינג

סבוקלם אנטי אייג'ינג

SEBOCALM Young – לטיפול בעור צעיר

סבוקלם לעור צעיר

היחוד במוצרי סבוקלם הוא דווקא בגישת הטיפול. חברות שונות ומוצרים שונים מנסים להיאבק בסימפטומים המעיקים של הסבוריאה על ידי נסיון לחסל אותה לגמרי ואילו על פי הרמן וייס הסוד הוא לעבוד איתה.

מכיוון שתופעות הסבוריאה מתרחשות עקב התפתחותו של חיידק על גבי הפרשת היתר של בלוטות החלב, הרמן ואמנון פשוט החליטו לשנות את סביבת הגידול של החיידק ועל ידי כך לגרום לו לעזוב מרצונו החופשי.

על פניו זה נשמע קצת מוזר אך אם תחשבו על זה, יש פה משהו שיכול אפילו לפתור את הסכסוך הישראלי פלשתינאי. הרמן טוען כי כשתוקפים כל יצור חי בטבע, הוא מגיב ומתגונן ותוקף בחזרה. הנזקים מתגובה זו יכולים להיות גדולים וחמורים בהרבה. אז מה עושים ?
משנים את סביבת הגידול של היצור, הופכים אותה לבלתי נסבלת עבורו עד שהוא מבין שאין לו מה לחפש בה.

זהו שילוב של גישת רפואה מסורתית מן המזרח עם רפואה מערבית מודרנית שהפיקה ליין מוצרים שבאמת עובד.

מכיוון שמגוון המוצרים מאד רחב, בחרתי עבורכם את אלו שאני הכי אוהבת וחושבת ששווה שיהיו חלק משגרת הטיפוח היומית של כל סובל/ת מסבוריאה.sebocalm

אי אפשר לדבר על סבוקלם בלי לציין את קרם הלחות שבזכותו הכל החל, קרם הלחות הזה פשוט עובד. הוא נספג במהירות ואינו שומני, משפר כמעט מיידית את מצב העור ואני איתו כבר מעל לעשור כפי שכבר ציינתי כאן בעבר בפוסטים שונים בנושא.
* הערה קטנטונת – אני אמנם אוהבת מאד את המוצר הזה אך יש שהעידו שהריח שלו מפריע להן ועל כן מומלץ בחנות להריח אותו טרם הקניה.767e89f3-ac9e-4971-975e-595a62b7d0dc

במידה ונתקלתן במארז מתנה של הקרם ובו דוגמית של סרום הטיפוח להרגעת העור, אל תוותרו עליו. הסרום קליל ודל שומן. מרגיע את העור והוא מסייע להגברת הפעילות של רקם הלחות.

גיליתי אותו רק לאחרונה ואני מאד מרוצה ממנו, בימי עצלות בהן לא הספקתי למרוח את קרם הלחות עצמו הוא בהחלט עשה את העבודה אפילו כפריימר לאיפור.

בדומה לקרם הלחות הוא נספג במהירות, עדין למגע. אינו דביק או שומני ומעניק לעור תחושה נעימה.

71137729-057f-4067-9010-4bc6301b8ee7את שני המוצרים הבאים גיליתי ממש לפני מספר שבועות, אחת מן הבעיות הגדולות שלי כמי שסובלת מסבוריאה היא הרגישות לתכשירי ניקוי פנים למינהם וכשאני מגלה תכשיר ניקוי שאני אוהבת, אני נצמדת אליו. עד כה, היה זה תרחיץ הפנים מבית ד"ר
אינס ורנר אך כעת העור שלי התרגל והתכשיר כבר פחות מתאים לי. לשמחתי הרבה גיליתי את סבון הפנים לעור רגיש. הוא נטול משמרים מסוג פארבנים ונטול SLS ועל כן ממומלץ מאד למי שסובל מסבוריאה (נסו למצוא גם שמפו ללא SLS ותגלו הקלה משמעותית בהיווצרות קשקשים וגרד באזור הקרקפת). תוכלו למצוא ברשימת הרכיבים שלו תמצית קמומיל מרוכזת ואצות ים ורכיבי ניקוי המופקים מדגני תירס. זהו סבון עדין במיוחד ומתאים לכל אחד אחד.

7290003108312fאם אתם מעדיפים מוצר שאינו מכיל סבון, שווה שתכירו את קרם הניקוי סבוקלם שכן הוא נטול סבון, מצויין להסרת איפור ולניקוי יסודי של העור. אישית גיליתי שאני יכולה להשתמש בו גם באזור העיניים מבלי לסבול מצריבה או תחושת אי נוחות. בעיני, עוד מוצר מנצח !

זכרו כי לא צריך כמות גדול ממנו על מנת לנקות את העור, והכמות שבשפורפרת תספיק לכם להרבה זמן.

את המוצר הבא כבר ציינתי כאן כל כך הרבה פעמים שאני לא מצליחה להבין איך  הוא לא נמצא בכל תיק איפור של מאפרת ובכל מדף מקלחת.

48568זהו כמובן ג'ל ההרגעה שמשמש אותי כמוצר חירום להתפרצויות סבוריאה קיצוניות. זהו לחלוטין סוד מקצועי שמלווה אותי מזה שנים כמאפרת.
אמהות של כלות וחתנים מגיעות ביום האירוע אל המאפרת כשהן לחוצות ומתרגשות ולמי שסובלת מסבוריאה הדבר ניכר על עורה ובא לידי ביטוי בהתפרצות סבוריאה חריפה. כמאפרת ג'ל ההרגעה סבוקלם הוא נשק סודי כנגד התופעה. את הג'ל השקוף מורחים בעדינות על כל הפנים ומחכים משהו כמו רבע שעה , לאחר מכן יש לשטוף את הפנים היטב. הג'ל מרגיע , מקרר ומשפר את מראה העור. לאחר מכן קרם לחות יעודי לסבוריאה ואז ממשיכים בתהליך האיפור.
הרמן אף רמז לי כי ניתן להשתמש בו להרגעת עקיצות ועכשיו בשיא עונת היתושים, אני צמודה אליו.

מוצר חדש נוסף שהושק ממש לא מזמן והצטרף אל תיק האיפור המקצועי שלי הוא קרם השפתיים מסדרת האנטי אייג'ינג.
20140510_185106
אני מודה כי לרוב אני די ספקנית לגבי מוצרי אנטי איג'ינג ואחד האזורים שהכי קשה לי למצוא להם מוצרים טובים הוא אזור השפתיים וכבר אחרי שני שימושים בתכשיר הזה הבחנתי בהבדל משמעותי. אני סובלת מאד מתופעת עור יבש באזור השפתיים, צמודה כל הזמן לשפתוני לחות לבלו סטייל והנה בא התכשיר הזה ובשנייה וחצי שינה עבורי את חוקי המשחק ונכנס היישר אל התיק המקצועי שלי עבור כל אותן לקוחות ששפתותיהן יבשות, מריחה קלה לפני תחילת האיפור ובסיומו רגע לפני הנחת השפתון והשפתיים רכות ונעימות. הוא חסר טעם וריח, אינו דביק או שומני, נספג בשניה וחצי והוא פריימר השפתיים המושלם בעיני.

download (4)ורק כדי לא לקפח את הגברים שבינכם,  מוצר שאני דואגת להמליץ עליו לכל בן זוג שאי פעם היה לי והוא קרם האפטר שייב מבית סבוקלם. זו טעות נפוצה בקרב גברים להשתמש באפטר שייב המכיל אלכוהות ותמציות ריח ושונות לחיטוי העור לאחר הגילוח. התוצאה היא לרוב עור אדמומי ושורף ועל כן הם שונאים את תהליך הגילוח ודוחים אותו ככל האפשר. המוצר הזה לדעתי ישנה את התפיסה שלכם.

היום בעולם כבר יודעים לעבור למוצרי גילוח נטולי אלכוהול ועשירים בתמציות צמחים, נסו לאחר הגילוח להשתמש בו במקום האפטר שייב שלכם ותגלו כי הקרם העדין נטול שומן, מרגיע ונספג במהירות.

למי מכם שמגלח גם את ראשו או סתם מטפח קרחת, שווה שתבדקו את קרם ההגנה לקרקפת המכיל SPF28 אשר יגן עליכם מקרניה הרעות של השמש וישמור על עורכם לאורך היום.

ורגע לפני סיום אגלה לכם כי הרמן חשף בפניי מוצרים שנמצאים בימים אלו בפיתוח והפך אותי לנסיינית על הדרך, אם חשבתי שכבר לא ניתן להפתיע אותי כשזה נוגע למוצרי טיפוח לעור סבוראי, טעיתי ובגדול. אז ברגע שאוכל לספר לכם יותר, אני מבטיחה לעדכן. עד אז… דעו כי יש למה לצפות.

3 מחשבות על “סיפור הצלחה ישראלי

    • ענת, אין מה להצטער. כל טחד ומה שמתאים לו. את הביבי שלהם לדוגמא אני לא אוהבת ורבות אחרות מהללות. זה מאד אינדיוודואלי ואני כותבת מתוך ההתנסות האישית שלי.

      אהבתי

  1. מאוד אוהבת את המוצרים שלהם.
    הקרם הבסיסי תמיד בארון אצלי כעזרה ראשונה לימים של רגישות, כי לשימוש קבוע הוא לא מספיק לי. אני אוהבת אותו בקיץ בימים לחים במיוחד, כשכל שאר הקרמים כבדים מידי.
    מאז שבעלי ניסה את האפטר שייב הוא לא מוכן לנסות שום דבר אחר

    אהבתי

להשאיר תגובה

