מטוקיו לישראל

סביר להניח כי ניתקלתן כבר בשלל תמונות ופוסטים אודות מתחם ה"ביוטי סיטי" אשר הוקם בגני התערוכה ויהיה פעיל עד ליום שישי 4 ביולי 2014. למי שטרם שמעה אודות המתחם, מדובר ביריד מכירה מעוצב שמפיקה רשת סופר-פארם כבר מזה 8 שנים שמטרתו להעניק חוויית לייף סטייל יחודית. ניסיתי לחשוב מה כבר אני יכולה לרשום כדי לחדש לכן, והאמת היא שהשנה הלכתי לאירוע הגאלה אשר פתח את המתחם בדיוק כפי שהלכתי בשנה שעברה אלא שהפער בין החוויות היה עצום ודווקא על זה אני רוצה לדבר.

למי שזוכר, בשנה שעברה עוצב מתחם ביוטי סיטי בהשראת רחובות פריז אלא שהארגון היה לוקה בחסר, אמנם המתחם היה מפואר אך ההתנהלות של צוות ההפקה הייתה איך לומר….לא משהו. לתזכורת לחצו כאן

אני חייבת להודות שהגעתי השנה עם אפס ציפיות עקב שנה שעברה, תכננתי לפגוש את חברותי, להציץ בקטנה ולברוח אלא שהשנה נדמה כי הופקו כמעט כל הלקחים מטעויות שנה שעברה. הצוות היה אדיב (לפחות אליי) מתחם חלוקת הכרטיסים למי שהוזמן לערב הגאלה הוקם הפעם בחוץ כך שלא נדחסנו כמו סרדינים אחת על השניה, נדמה כי אפילו המאבטחים היו ידידותיים יותר. בזוית העין הצלחתי להבחין בבעל חברת היח"צ מתרוצץ ממקום למקום בטי שירט שחורה ופשוטה ודואג שהכל יתוקתק, שינוי משמעותי משנה שעברה.
המתחם הפעם היה אוורירי יותר, נקי וכולו עוצב בהשראת רחובות טוקיו, אהבתי במיוחד את פינות המסתור הקטנות בין דוכן לדוכן שממש נראו כמו סמטאות יפניות לכל דבר ואפשרו לך לקחת הפוגה מהכל ולהרגיש רגע בחו"ל. ואני, אני דאגתי להצטלם על הגשר ולחנוך את הרכש האחרון שלי ב ASOS , שמלה כחולה מהממת שגורמת לי לתהות למה אין עוד אירועים זוהרים בשביל ללבוש אותה.

שחר גפני

אל השמלה צרפתי תיק זהב וטבעת קוקטייל מטורפת, שניהם גם נרכשו באסוס, לק מבית ג'ייד מסדרת הסוכר וזוג נעליים מ TO GO שקיבלתי לפני כשנתיים מתנה מחברה. ותודה למרים קלסון שצילמה והאמת שחינכה אותי להבין שניתן להתלבש בצבע גם כשאת במידה 48.

IMG_7296

life nail polish set with uv lampונחזור לאירוע המרכזי:  כ-50 מותגי הקוסמטיקה, טיפוח ולייף סטייל מציעים בדוכנים מיוחדים ומעוצבים מבצעים, הטבות והנחות מיוחדות לבאי ביוטי סיטי. בין מגוון המבצעים וההטבות ניצפו ברונזר ענק מבית PUPA ב 40 ש"ח בלבד, סט מסקרה ועפרון של PUPA גם כן ב 40 ש"ח, רביעיית צלליות מבית קרליין ב 50 ש"ח, מוצרים חדשים מבית לייף, מותג הבית של סופר פארם, בינהם ערכת לק הג'ל החדשה אשר מגיעה עם מנורת UV ב 120 ש"ח  ועוד ועוד…

המלצות מיוחדות מבחינתי הן קפיצה לדוכן של רבלון, שכן פוטורדי וקולרסטיי בעיני הם מייקאפים מהטובים שיש,  גם שפתוני קולורסטיי נהדרים ואני משתמשת בהם כבר שנים.
תוכלו גם למצוא מגוון לקים, ובסמוך אליו דוכן המציג את בושם איסימיאקי החדש או יותר נכון, שלוש הניחוחות החדשים והנהדרים.

שסטוביץ בביוטי סיטי 2014 - צילום לם-וליץ סטודיו 124 שסטוביץ בביוטי סיטי 2014 - צילום לם-וליץ סטודיו 096

בדוכן לנקום תמצוא את קולקציית האיילנרים החדשה שלא יכולתי להתאפק ורכשתי גם ממנה, התנחשו באיזה גוון בחרתי ?

Lancome-Artliner-24-Hour-Precision-Point-Eyeliner-Fall-2013

אז אמנם ההנחה עליו לא הייתה מאד גדולה אבל ריכוז הפיגמנט, העמידות ואיכות המוצר הם כאלה שהרגשתי שאני חייבת אחד מהם לתיק האיפור שלי, אולי אשתמש בו בהפקת האיפור הבאה שלי 😉 המחיר אגב היה  139 ש"ח במקום  166 אם אני זוכרת נכון.

בלנקום אף רכשתי מייקאפ שבמקום 255 ש"ח עלה לי 159 ש"ח. שזה בערך כמו לקנות כל מייקאפ אחר מהמותגים הפחות יוקרתיים במחיר רגיל, נו מילא…

נו…..
כבר ניחשם איזה גוון הלך היישר אל תיק האיפור שלי ?
אז כן, Turquoise היה הבחירה שלי ולא יכולתי לוותר עליו, אגב אפילו מגבון התקשה להוריד אותו, מה שמעיד על עמידותו הרבה.

אז מה עוד באירוע ?
תצוגות, הרצאות ומה לא…
780x690_Main_stage

האם שווה ?
וואלה, נהניתי מכל רגע. אולי זו האוירה הכללית והמוסיקה הטובה, אולי המבצעים והמפגש עם החברות. הפעם ללא כל ספק היה לי כיף וגם מצאתי בלי שום בעיה מה לקנות ולהרגיש שיצאתי ברווח.
אז אם יורשה לי רק עוד משפט על חברת היח"צ שהפיקה את האירוע. לא ציפיתי שאוזמן אחרי הביקורת שרשמתי כאן על אירוע ביוטי סיטי בשנה שעברה אך הוכחתם לי כי יש גם התנהלות אחרת וכי הפקת לקחים אינה מילה גסה. יישר כח לכם, הפתעתם אותי מאד לטובה ואם אפשר… אני מקווה להגיע גם בשנה הבאה.

כתיבת תגובה

