נס האייר בראש שלי – המייקאפ המושלם מהפארם

מזה 12 שנה שאני עוסקת באיפור ונגזרותיו, בין אם זה הדרכה, סיוע בפיתוח מוצרים, מיתוג וכדומה. 12 שנים בהן התנסיתי במגוון רחב של מוצרים, עבדתי עם מוצרי חברות שונות מהארץ ומחו"ל ואני בכנות יכולה להגיד שהיום כבר קשה להפתיע אותי.

אין זה סוד כי בשש השנים האחרונות אני מתמקדת בעיקר בטכניקת האיפור באייר בראש ועל כן מצאתי את עצמי מחפשת מייקאפים שונים ומשונים שאוכל לשלב בשיטה שכן מייקאפ רגיל בעל מולקולות גדולות מידי מכדי לעבור את דיזת האייר בראש.

אחד ממותגי האיפור החזקים בתחום האייר בראש הוא TEMPTU אלא שעם הזמן גיליתי כי מגוון הצבעים ורמת הכיסוי פחות מספקת אותי, אל תטעו, המוצרים עדיין טובים בעיני אך חיפשתי עוד אלטרנטיבות. כך גיליתי את OCC ואת KETT ו DINAIR
אלא שלא תמיד ניתן לחכות למשלוח בדואר, לפעמים זקוקים לפתרון כאן ועכשיו.

ארוחת צהריים משותפת, המאפרת ענבר גור אריה ואנוכי מקשקשות והיא מראה לי מייקאפ חדש שקיבלה מחברה להתנסות. הלסת שלי צונחת !!! המרקם שלו מזכיר לי  את הפריימר האהוב עליי Instant Smooth Perfecting Touch של חברת קלרינס רק בנוזל.
Clarins-Instant-Smooth-Perfecting-Touch
הוא דק אך בעל יכולת כיסוי מרשימה. הריח נהדר והעבודה איתו נפלאה.
מי כמוני יודעת כי התלהבות ראשונית לרוב היא בדיוק זה ועל כן ניצלתי מבצע ורכשתי לי בקבוק אחד של Miracle Air De Teint מבית לנקום להתנסות וניצלתי כל הזדמנות לבחון אותו. עד מהרה הבנתי כי משהו פה שונה מהרגיל.
Miracle Air De Teint
Miracle Air De Teint מוגדר כמייקאפ רגיל וסטנדרטי על פי חברת לנקום ועל כן תחילה ניסיתי להשתמש בו בדרכים הקונבנציונאליות: ספוגית, מברשת ואצבעות. התוצאה הייתה זהה תמיד, כיסוי מושלם אך לא כבד, נראה כמעט כמו עור שני, המריחה קלה, הריח נעים וגם העמידות טובה.

בדרך כלל כשאני מגלה מוצר שאני מתלהבת ממנו, אני מתחילה לחפש את הקאץ'
נוברת ברשימת המרכיבים, מחפשת סקירות נוספות ברשת ולא פעם פונה גם אל החברה המייצרת עם שאלות.

אז התחלתי לאסוף נתונים ולעשות שיעורי בית. תחילה ניסיתי להבין מדוע הוא מזכיר לי את הפריימר הקבוע שלי, התשובה התגלתה די מהר כשהשוותי בין רשימת המרכיבים. Cyclopentasiloxane הוא הרכיב העיקרי בשניהם ועל כן המרקם הקטיפתי שהם מעניקים לעור באופן מיידי לאחר השימוש. לאחר מכן קראתי סקירות שונות, בכל מקום בו קראתי פרטים על המייקאפ הזה, הציגו אותו כמייקאפ שמעניק מראה של איפור באייר בראש ללא אייר בראש. כולם היללו ושיבחו אותו עד אינסוף.

במשך שבועיים השתמשתי בו באופן רגיל ואז נפל לי האסימון, אם הוא הוא נותן אפקט של איפור באייר בראש, למה לא לנסות אותו באייר בראש ? אז חזרתי אל הרשימות ושיעורי הבית שלי וגיליתי כי לא סתם בחרו בלנקום בבקבוק המיוחד עבורו, מה שנראה לנו כלא יותר מגימיק הוא למעשה פתרון פרקטי. למייקאפ Miracle Air De Teint מולקולות קטנות מאד ועל כן הוא מגיע בבקבוק עם טפטפת, ממש כמו במייקאפים המיועדים לאיפור באייר בראש.

Miracle Air De Teint

כעת חזרתי להשוות בין הפורומולות השונות וגיליתי כי יש דמיון בינו לבין רכיבי מייקאפ טמפטו מסדרת ה S/B כמו : CYCLOPENTASILOXANE , DIMETHICONE , SILICA וכו'

בניגוד לטמפטו, מייקאפ זה בעל מקדם הגנה SPF 15 ותמצית ריח עדינה, יתרון ענק מבחינתי שכן לטמפטו ריח סיליקוני ואילו ל Miracle Air De Teint ריח ורדים עדין ומתקתק. אז אם יש דמיון בין הפורמולות ושניהם מבוססי סיליקון ובעלי מולקולות קטנות, למה שלא ננסה חשבתי לעצמי.

אז ערכתי ניסוי, כמה טיפות אל תוך מכשיר האייר בראש שלי וגיליתי שהוא עובר נפלא !

לאחר שהעליתי את הסרטון הזה לפייסבוק, נסעתי שעתיים ברכב ללא מיזוג, המייקאפ החזיק מעמד ללא כל פידור, רק באזור המצח נראה כאילו ירד מעט ואני מניחה שאם הייתי מפדרת בקטנה באזור ה T גם זה לא היה קורה.

הרמתי טלפון לענבר גור אריה, מסתבר שגם היא מתלהבת ממנו, כמאפרת שמתמחה באיפור לצילומי HD וכמי שכבר שנים מתפקדת כמאפרת האישית של ארז טל יש לה לא מעט ניסיון.

"תבדקי אותו על עוד אנשים" היא דורשת ממני, גם היא אוהבת להיות יסודית בכל דבר שהיא עושה.

ענבר מתקשרת למאפרת וחברה משותפת מיכל ארן. "תנסי" היא אומרת לה, מיכל עובדת אף היא בטכניקת האייר בראש בערוץ הספורט ומגלה התלהבות זהה לשלנו, מבלה בטיול בפולין ומשתמשת רק בו ולא מפסיקה לשבח.

אני פונה אל המאפרת אלונה בל, מאפרת עם רפרטואר רחב, מזמינה אותה אליי לבייתי ומציגה בפניה את המייקאפ ואת העבודה איתו באייר בראש. אלונה מחזקת את מחשבותי, המייקאפ הזה מושלם !

יפעת יצחקי, קולגה ומאפרת, אף היא מאפרת באייר בראש, רואה ולא מאמינה, מתחקרת אותי איך זה יכול להיות שלא גילינו אותו קודם והנה…

זה לא מספיק לי! אני שולחת מייל אל לנקום העולמית ושואלת אם מישהו ניסה לעבוד איתו באייר בראש, מה מגוון הצבעים, האם ניתן לערבב אותם ועוד ועוד שאלות והם מפנים אותי אל לנקום ישראל. שם הופנתי אל מנהלת השיווק של החברה שבחיוך גדול אמרה לי, בואי ותנסי בעצמך. יומיים לאחר מכן מגיע אליי שליח עם מעטפה, לנקום שלחו לי את מגוון הצבעים הקיימים כרגע בארץ, שבעה במספר, עם הבטחה כי בהמשך יגיעו שאר הגוונים, סך הכל 12 גוונים. אחת הבעיות של עם טמפטו היא העובדה שהגוונים מאד צהובים או מאד כתומים ואני נדרשת כל פעם לערבב ולשחק איתם כדי להגיע להתאמה מושלמת, חסרון נוסף הוא העובדה שיש להם נטייה להתכהות לאחר שהם מתייבשים. אל תופעת ההתכהות והחמצון פחות נחשפתי במייקאפים של לנקום פרט לגוון אחד או שניים ושמתי לב כי רוב הגוונים מתאימים לגוון העור הישראלי, רובם עם תת גוון צהוב אך גם לבהירות עם תת גוון אפור כמוני יש התאמה מושלמת : מס' 10
AIR_DE_TEINT_NM_GAMME_NETTE_PLVGF_DP_291113-8

גם בעניין ערבובים לא תיתקלו בבעיה ומוצרים של חברות אחרות עובדים איתו מעולה, שילבתי עם המייקאפ את הסמקים של OCC ואת השימרים של טמפטו ולא נתקלתי בשום בעיה, זה כאילו שמישהו ייצר את המייקאפ הזה לאייר בראש אבל שכח לעדכן את הציבור.

כל המידע הזה עדיין לא סיפק אותי וניצלתי את אירוע הגאלה שפתח את שבוע ביוטי סיטי של חברת סופר פארם כדי לשוחח עם המאפר הראשי של חברת לנקום.
ניגשתי בשקט כדי לרכוש לי עוד מייקאפ אחד מהסדרה וגם איילינר מהקולקצייה החדשה ושאלתי אותו על הדרך אם הוא אי פעם ניסה את המייקאפ באייר בראש. החיוך שלו אמר הכל !!!

אז למרות שאני חושבת שהוא מושלם הנה כמה דגשים לאלו מכן שבטח כבר רוצים לרוץ ולרכוש אותו. על אף שמולקולות המייקאפ קטנות, הן עדיין מעט יותר גדולות מאלו של טמפטו ועל כן חשוב להקפיד על ניקיון מכשיר האייר בראש שלכן. עבדתי איתו בשני מכשירים שונים בעלי קוטר דיזה שונים. האחד 0.30 מ"מ והשני 0.35 מ"מ (כמו באייר בראש טמפטו) והמייקאפ עבר היטב, חלק ובלי בעיות ועדיין הייתי ממליצה להקפיד על ניקיון המכשיר לאחר כל שימוש.

1237146_10151812828787850_1758031371_n
מחיר, המחיר המצויין על גבי המייקאפ שרכשתי בסניף הפארם הקרוב אליי היה 255 ש"ח, יקר לכל הדעות !! יחד עם זאת אנו חיים במדינת המבצעים ועל כן הוא נרכש בסכום של 140 ש"ח. מיצאו אותו במבצעים והוא יחזיר תמורה הוגנת למחיר.
נוחות, בקבוקי Miracle Air De Teint עשויים זכוכית ובעלי טפטפת נשלפת, המראה אמנם יוקרתי אך הבקבוקים כבדים בתיק האיפור שלי לעומת בקבוקי הפלסטיק של מוצרי איפור באייר בראש והעבודה עם הטפטפת דורשת ממני להניח את מכשיר האייר בראש לרגע כדי להשתמש בו. אני חושבת שזהו החסרון הכי גדול של המייקאפ הזה מה שאומר שאין לו יותר מידי חסרונות, עבור המגזר הפרטי הוא מייקאפ מעולה ועבור המקצועי לא פחות, גם אם קצת פחות נוח.

12 מחשבות על “נס האייר בראש שלי – המייקאפ המושלם מהפארם

    • שלום לך,

      אותי דווקא מעניין מהיכן אפשר להשיג את האייר-בראש בישראל + מה מחירו. עד כה מצאתי רק דרך חו"ל בלא מעט כסך (בגלל המשלוח..)

      אשמח לתגובה,
      דנה.

      אהבתי

      • הי דנה, לצערי בארץ עוד יותר יקר לרכוש מכשיר אייר בראש איכותי.
        אני בהחלט ממליצה אם יש לך מכר בחו"ל או בעזרת חברת שילוח להזמין מכשיר טוב מחו"ל
        אני בזמנו רכשתי את המכשיר של iweta – eclipce sc 30 שנחשב לאחד הטובים והוא עלה לי פחות מלרכוש מכשיר פחות איכותי פה בארץ.
        את הקומפרסור רכשתי כאן בארץ. בתל אביב יש שני יבואנים באותו הרחוב. חפשי את פאוור קומפרסורים או פאר קומפרסורים
        ושם תוכלי לרכוש קומפרסור טוב עם כל הציוד הנלווה (צינור אויר, מחברים, וסת לחץ ולוכד לחות)

        לגבי הזמנה מחול שווה לבדוק את האתר הבא:http://www.chicagoairbrushsupply.com/
        הם מעניקים משלוח חינם בקנייה מעל ל 99 דולר.

        אהבתי

    • לעור קצת יותר כהה הייתי בודקת את מס' 3 הוא יותר לצהובות, 4 טיפה יותר כתום וגם 45
      מבחינת רמת הכיסוי, עבורי הוא החליף את הקולורסטיי שהשתמשתי בו ברגיל, יש לו כיסוי יפה אך מבלי להיות מורגש כלומר שהתחושה על העור היא כאילו מרחת פריימר וזהו ועם האיירבראש ניתן לבנות איתו שכבות למי שרוצה.

      אהבתי

  1. וואו.. בהחלט נראה מבטיח ופורץ גבולות..
    השאלה היחידה שעולה בדעתי היא כמה הוא עולה?
    אחרי הכל זה ברור שלנקום מדהימים ולפי התאורים שלך הייתי שמחה להתנסות בעצמי..
    אבל אני לא בטוחה שהוא יכול להתחרות במחיר של חברות האייר בראש המובילות שציינת לעיל 😉

    אהבתי

    • יקירתי, המחיר יקר, רשמתי גם בפוסט והוא עומד על 255 ש"ח אלא שתמיד יש בסופר פארם מבצעים ואני רכשתי אותו ב 140 שזה כמו לקנות כל מייקאפ אחר סטייל דאבל וור.
      עכשיו בביוטי סיטי הם מוכרים אותו ב 159 ואני בטוחה שיהיו אתרים סטייל סטרוברי שדרכם יצא יותר משתלם.

      אהבתי

    • על פניו אין סיבה שלא שכן מבחינת הפורמולה נדמה שהוא יכול להתאים, באופן כללי שווה תמיד לנסות לפני שרצים וקונים. על בעלות עור שמן שאני ניסיתי דאגתי להשתמש בפריימר טוב שמנטרל את עודפי השומן וגם פידרתי בקטנה בעזרת מברשת. כאמור, לנסות בפארם.. לראות מה קורה ורק אז להחליט אם לרכוש או לא

      אהבתי

  2. איזה פוסט מעולה! אני אוהבת שאת חוקרת את הדברים ולא מקבלת אותם כפשוטם.

    שאלתי היא כזו- איך הוא ביחס למייקאפים של חברות האיירבראש האחרות שציינת ושמהם כן היית מרוצה?!

    תודה

    אהבתי

    • אז שמחה לדווח כי מאז הפוסט עבר כמה חודשים ואני עדיין משתמשת בו ומרוצה מאד, הוא החליף את החברות האחרות מבחינתי והפך למייקאפ העיקרי בתיק האיפור שלי.

      אהבתי

להשאיר תגובה

