חדש על השולחן האיפור שלי

ימים קשים עוברים על כולנו, בצל איום הטילים והמנהרות משתדלת לשמור על שגרה, חברי ובני משפחתי, כולם באשקלון ועוטף עזה וההרגשה לא מדהימה. אפשר לומר שהבלוג הוא סוג של בריחה מהכל ודווקא בימים אלו אני מנסה לכתוב יותר ויותר.

לאחרונה הצטרפו אל שולחן האיפור והטיפוח שלי מספר מוצרים חדשים וחשבתי שזו הזדמנות מצויינת לכתוב עליהם.

המוצר הראשון הוא פלטת צלליות כל כך מדוברת שהייתי חייבת לבדוק על מה כל המהומה.נראה לי שההתרשמות שלי הולכת להפתיע פה כמה אנשים.

604214919006_naked3

604214919006_naked3_alt2

על פלטות NAKED למינהן נרשמו אינסוף ביקורות וסקירות, כולן מהללות ומשבחות ובאמת שניסיתי להבין למה. כיום לחברת urbandecay יש כ 4 פלטות תחת הכותרת NAKED ואני רכשתי את NAKED3

כל הפלטות מאופיינות בגוונים טבעיים במרקם מאט ומשי ואיתם ניתן ליצור מראות טבעיים שונים. האמת שהפיגמנט איכותי, הצלליות רכות ונוחות לטשטוש ובאופן כללי הן מוצלחות אלא שכאן נכנס ה"אבל" וזה "אבל" גדול בצורה משמעותית. כמאפרת שנחשפה ב 12 שנות נסיונה לאינספור מוצרים בכלל וצלליות בפרט, בעיני אין בהן שום דבר יוצא דופן שמצדיק מחיר של 54$ לפלטה של 12 צלליות קטנות שכולן באותה משפחת גוונים. ככל ששיחקתי עם הפלטה הגעתי למסקנה שלא משנה איזה שילוב מתוכן אבחר, עם כולן התוצאה בסופו של דבר תראה אותו דבר.
604214919006_naked3_alt3

על פניו הגוונים נראים שונים זה מזה אלא שבתהליך איפור אנו מטשטשים ומערבבים גוונים יחד ועל כן הקונטרסט בין גוון אחד למשנהו לא מספיק ברור במקרה של הפלטה הספציפית הזו וכל סגנונות האיפור שעשיתי איתה נראו בסופו של דבר זהים. אם לא הייתי מאפרת והייתי מחפשת פלטת צלליות טבעית ליום יום, יכולתי בהחלט להסתפק ברביעיית צלליות של קרליין או כל חברה אחרת אם להיות כנה. אז כן, היא איכותית ונוחה אבל יקרה באופן לא פורפורציונאלי לתמורה שהיא מעניקה. אם הייתי קונה אותה שוב ?  לא בטוח.

המוצר הבא הגיע אליי בול בזמן. מלחמה וטילים אומרים לחץ, לחץ ועצבים אומרים סבוריאה באטרף והדבר בהחלט ניכר על פניי. את מי הפנים של סבוקלם לא הכרתי על אף שאני מכירה הרבה מן מוצרי החברה בתור סובלת סבוריאה מצוייה ועל כן שמחתי לקבל את הבקבוק היפיפה הזה.

מי פנים סבוקלם
מי פנים הוא אחד המוצרים הכי מוזנחים בשוק, הבקבוקים תמיד פשוטים ולא מושכים ותמיד בא לך לוותר עליהם, משהו בבקבוק הזה כל כך אלגנטי בעיני שפשוט כיף לי שהוא על המדף במקלחת של ולראשונה בחיי אני לא מתעצלת להשתמש בו. הנוזל עצמו שקוף ואינו מכיל חומרים משמרים מסוג פראבנים, יש להשתמש בו לאחר ההסרה הראשונית של האיפור בין אם הסרתם את האיפור בעזרת סבון פנים או תכשיר ניקוי יעודי, מי הפנים יסעו לכם בהשלמת התהליך ויאזנו את חומציות העור מבלי להשאיר תחושת שומניות או תחושה לא נעימה על העור, אני בשביל ההרגשה האישית שלי, שוטפת את הפנים במים נקיים לאחר מכן ומורחת את הסרום וקרם הלחות שלי.

בשימוש ראשון הנוזל מעט שרף לי ופחדתי שאולי אני אלרגית אך זו הייתה הסבוריאה העקשנית שלי שכנראה הגיבה בחריפות לתכשיר החדש, אם אתם זוכרים בפוסט המורחב שכתבתי על סבוקלם דיברתי על הגישה של החברה, לא להילחם בסבוריאה אם כי לגרום לה להרגיש אי נוחות כדי לעודד אותה לרצות להניח לך לבדה. ועל כן התופעה שחוויתי הייתה בדיוק ריאקציה לשינוי סביבת המחייה שלה. כעת לאחר של שימוש יומי של מספר שבועות, הסבוריאה שוב רדומה והעור מרגיש ונראה נפלא. אני בהחלט מרוצה מן המוצר. וממליצה למי שסובלת מסבוריאה לנסות אותו כחלק משלים לסדרת הטיפוח שלה.

המוצר הבא הפך להיות כמעט קבוע בתיק האיפור האישי שלי והוא האיילינר החדש בגוון Turquoise מבית לנקום.
16.3-ARTLINER-24H-TURQUOISE-OuvertHD-CMJN
הוא מבריק, עמיד, קל למריחה ונראה מעולה, משדרג כל סגנון איפור, מטבעי ועד מעושן ודרמטי והאמת שאני ממש אוהבת אותו.

ואחרון חביב, מוצר שלא חשבתי שאתחבר אליו בכלל ולו בגלל שכל מתחריו בשוק פשוט לא הרשימו אותי והוא Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain
07-revlon-just-bitten

אני מודה, כנראה שעד כה פשוט לא התחברתי לטרנד הזה, היו לי מספר עפרונות דומים מבית קליניק והם חביבים אך לא מעבר ועל כן נתרמו לאחת מהתלמידות שלי שהתלהבה מהם. בעיני שפתון צריך להיות שפתון ולא בכאילו ולא ליד ולא ברמיזה ואם מדובר בשפתון לחות סטייל לבלו אז בטח שהוא לא צריך לעלות כמו שהעפרונות מהסוג הזה עולים ואז ברגע של חולשה צורף לתיק האיפור שלי עפרון Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain בגוון 035 CHARM CHARME ומאז מזה שבועות שאיני מוותרת עליו. מדובר בגוון אפרסקי חי, הפורמולה בעלת פיגמנט משמעותי בניגוד למתחרים שניסיתי והוא משאיר את השפתיים רכות ונעימות, יש לו מעט ניחוח מנטה אז מי שלא אוהבת שתימנע אבל לי לא הפריע. סך הכל אחלה שפתון,כיפי, באריזה נוחה, זרוק בתיק ללא כל מאמץ ומשיג מחמאות בכל פעם. אני בהחלט מתכוונת לבדוק עוד גוונים מהסדרה הזו.

להשאיר תגובה

