טופ שופינג – אחד בשביל הנשמה…

מאז שאני זוכרת את עצמי אני תמיד עושה עבור אחרים, אהיה מוכנה להוציא מאות ואלפי שקלים למען אחרים אך על עצמי שתמיד ויתרתי, הסתפקתי במועט. הקניות שלי מאד מדוייקות, כמעט תמיד בסיילים ובהוזלות. כבר שנים שאני משתדלת לבצע את רוב הרכישות און ליין שכן קנייה ברשת היא זולה יותר.

השנה האחרונה הייתה מלווה בעשייה רבה ומשהו בי פרח לתובנה שגם אני ראויה לפריטים יקרים ואיכותיים. מודה שלא חשבתי שאתאהב בתכשיט זהב שכן זהב מעולם לא דיבר עליי, תמיד אני מרגישה מזוייפת לידו שכן בתוך תוכי הרגשתי ילדה ולא אישה וזהב… תכשיטי זהב זה של אמהות או סבתות, כאלה שכבר עשו כמה דברים בחייהן והנה… פתאום טבעת 14K תפסה את עיני וסרבה לעזוב.

10520601_10152617436752850_4171057555961806380_n

את הטבעת הזו, הלקוחה מסדרת תכשיטים הנקראת "התחממות גלובלית" עיצב מעצב תכשיטים איטלקי בשם ROBERTO BRAVO שמצליח ליצור תכשיטי יוקרה מרהיבים ויחודיים שטרם זכיתי לראות פה בארץ.
מומלץ לצפות באתר שלו בגרסת הפלאש (ניתן לבחור במסך הראשי) ולו בשביל האוירה הקסומה שלו, כל האתר בנוי כגן לילי קסום ומלא פיות המציעות לכם מגוון אוצרות.
אחת מסדרות התכשיטים הכי מרהיבה בעיניי משלבת זהב עם אמייל צבעוני, לבן, שחור ואדום ויוצרת פריטים שקשה לעמוד בפניהם.

ראו לדוגמא את הפריטים האלו:

קדן תכשיטי יוקרה- קולקציית אמייל. צילום עומר דורון. להשיגה בקונים ישיר (25)OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAקדן תכשיטי יוקרה- קולקציית רוברטו בראבו צילום עומר דורון (40)

באשר למחירים, תכשיטי יוקרה לרוב יקרים ולא אספר לכם סיפורים מיותרים ויחד עם זאת, גם אני שרחוקה מלהוציא 10,000 ש"ח על תכשיט, הצלחתי למצוא פריט במחיר הוגן ושפוי. המחירים מתחילים ב 3000 ש"ח ומגיעים עד 44,000 ש"ח
מדוע המחיר נראה לי הוגן ? מאד פשוט, לאן שלא הלכתי בחודש האחרון הטבעת הזו הרויחה מחמאות, שימשה כנושא שיחה על השראה, אומנות, עיצוב. היא מזכירה לי שלפעמים צריך לעשות משהו עבור הנשמה שלך גם אם זה עולה קצת יותר כסף ורק בשביל זה היא כבר החזירה את ההשקעה מבחינתי. זו מתנת יום ההולדת המוקדמת שלי לעצמי ואני נהנית ממנה בכל רגע נתון.

את התכשיטים המרהיבים האלו תוכלו להשיג בקונים ישיר – קדן תכשיטים, שווה ליצור קשר בטלפון 0722215705 ולתאם הגעה אליהם. מעבר לליין תכשיטי האמייל תוכלו למצוא אצלם קולקציית תכשיטי פנינים מרהיבה, תכשיטי זהב ויהלומים ועוד ועוד…
אז כן, מומלץ בחום ולו בגלל שאת הפריט שתרכשו אצלם, לא תמצאו בשום מקום !!!

כתיבת תגובה

