עוברת ל 33 ומגרילה מתנה

לא מצליחה לקלוט שעברה לה עוד שנה והנה, אני בת 33
בשנה האחרונה כפי שכבר שמתן לב החלפתי מאה אחוזים מן המלתחה שלי, אוסף האביזרים שודרג וכך גם ארון מוצרי האיפור והקוסמטיקה שלי. זה לא שהזדקנתי כמו שאני סוף סוף מבינה שאני אישה ולא ילדה בת 16.
פתאום אני עונדת תכשיטי זהב, מוצרי האיפור האהובים עליי נדחקו לטובת חדשים ומלהיבים יותר, מתוחכמים יותר, הביגוד מחבק כל קימור וחוגג את היותי אישה ואפילו הניחוח שליווה אותי שנים, נזנח לטובת אחד חדש.
אז רגע לפני יום ההולדת שלי המתקיים בתשעה בנובמבר, ממש כמו בשיר, פוסט על הדברים שהעבירו אותי לשנה החדשה בחיי.

אם יש מוצר שמפתיע אותי לכתוב עליו זה בושם, מודה שאף פעם לא הייתי טובה בלדבר על בשמים שהרי, איך מסבירים ריח ?
אבל במשך שנים ליוו אותי ניחוחות מתוקים וכבדים מאד סטייל ג'אדור של דיור או הלואין שהיה בושם הצבא שלי, מתוק ועדין. אך לאחרונה משהו בהם הרגיש לי מתוק מידי, פשוט מידי ורציתי להוסיף משהו מעט מסתורי.
את הפתרון מצאתי במקום הכי לא צפוי.

ICON JEWEL מבית היוצר של GADE משלב בתוכו תווים של פלפל ורוד, פרחי יסמין, טוברוזה ופריחת תפוז המעניקים לי את הצורך בבושם מתקתק, יחד עם זאת שילבו לתוכו בחכמה רבה אמבר וסנדלווד עשיר שמעניקים לו לריח המתקתק מעט תחכום ומסתוריות. לכל מקום שאני מגיעה אני זוכה לתגובות ומחמאות על הריח שעוטף אותי ובעיקר מגברים שבנינו, לרווקה כמוני זה די חשוב 😉
בושם-של-גייד
הבקבוק, בדיוק כמו שאני אוהבת, נקי ויוקרתי בגוון סגול עמוק כמעט שחור עם כיתוב מוזהב אך אלגנטי. שוב מתחכמים פה איתי ואני מודה שאני אוהבת את זה. מבחינת עמידות הריח הוא לגמרי מעניק תמורה הולמת למחירו (249 ש"ח ל 50 מ"ל) , טיפה בבוקר והוא מלווה אותי כל היום. ICON JEWEL הפך להיות הניחוח שילווה אותי בשנת ה 33 לחיי והאמת שמשהו בו לגמרי מרגיע אותי כי אני בשלה לחגוג את ימי כאשה.

על פודרה מון מבית B COSMIC כתבתי כאן בעבר והיא מלווה אותי כבר שנתיים אך כאמור, ממש בדומה לניחוח החדש שלי, גם פה רציתי לשדרג את העניין. אז ניצלתי את יריד היופי שהתקיים לאחרונה ורכשתי לי פודרה מון חדשה. אוטו אפקט שימרי משגע אך בגוון אפרסקי ושונה מהורוד הקבוע שלי ואני חייבת לציין שאני סופר סופר מרוצה. האמת שגם כמאפרת וגם כמאופרת אני חושבת ששני השימרים האלו סופר מוצלחים ולא ברור לי איך עוד לא חיסלו את המלאים שלהם.
תוכלו בתמונה לראות את שניהם בליווי סטודיו פיקס של מאק שרכשתי לחידוש המלאי בתיק האיפור המקצועי שלי.
15800_10152729127352850_7711315155563358537_n

ואם אנחנו כבר בתחכומים וכילידת נובמבר זה ברור שאני אוהבת את כל הגוונים החורפיים, כך אימצתי לי לק חדש מבית לייף – מספר 314 שפשוט קרץ לי מן המדף. על פניו סתם עוד אפור אך יש בו משהו מעט כחול או כסוף שמעניק לו מראה יותר בוגר ומסתורי. ממש הטעם שלי. העמידות אחלה וגם המריחה, יש לי לא מעט לקים של לייף ואני מאד מרוצה.

10415662_10152740589172850_3576219317671201009_n

ואם אנחנו כבר בלקים חורפיים, תמיד אפשר לשדרג לקים אפורים סתמיים ומשעממים בעזרת לקים זולים ונפלאים מבית ביוטיקייר. ,קולקציית מונטאג' החדשה היא הפתעה ענקית מבחינתית, רק תראו את זה:

10154917_10152713065307850_2417855581329788836_n 1958193_10152706486722850_5236721626840786062_n

ואת הפוסט נחתום בקנייה אחת אימפולסיבית ונפלאה, זוג כובעים בסגנון וינטג' שנות ה 20 מבית Golbary שעלו לי יחד 190 ש"ח הודות למבצע אחד והשני בחצי מחיר – מחיר כובע בודד 130 ש"ח

10482195_10152732509237850_1828969919741772437_n

ומה אתכן ? האם גם אתן שדרגתן סגנון או גוונים רגע לפני יום הולדתכן ? במידה וכן, אשמח לשמוע מכן. אחת מיוחדת מכל המגיבות תזכה ממני למתנה שווה. למה ? כי אני מרגישה שבורכתי השנה ובמקום לקבל מתנות יום הולדת, הייתי רוצה דווקא רוצה להעניק ולשמח עוד אישה.

Young Silver Lionhead rabbit in a gold gift bag
אז ארנבת לא תהיה בחבילה (תמונה מכאן) אך יהיו מגוון מוצרים והפתעות שאני אוהבת וזה כל מה שאני מוכנה לחשוף. לאחר יום ההולדת שלי אערוך את ההגרלה ואפרסם את שם הזוכה אז השארו מעודכנות.

17 מחשבות על “עוברת ל 33 ומגרילה מתנה

  1. ראשית שחר, מזל טוב! כיף לשמוע כמה טובה יותר השנה הזאת היתה. כמה נתת לעצמך להיות וליהנות:) מאחלת לך שהשנה הבאה תהיה טובה כמו החולפת!
    אצלי זה לא היה לפני יום ההולדת, אבל לפני שנה החלטתי לא ללבוש יותר שחור. זה היה קשה כי זה אמר לזרוק 90% מהבגדים שלי אבל זה היה כ"כ משחרר וגיליתי במשך השנה האחרונה צבעים נהדרים. אני היום הולכת על הלבוש הקלאסי, עדין ומרגישה יותר 'אני' מאי-פעם. גם באיפור הפסקתי לשים אייליינר וצללית שחורה, וזה מעדן את כל המראה. למדתי כמה חשוב לדעת מה את אוהבת יותר מאשר מה אופנתי. ככה תמיד תרגישי בנוח 🙂

    Liked by 1 person

  2. מזל טוב שחר! גם לי יש יום הולדת החודש (אם כי אני קצת יותר מבוגרת), ואני בדיוק בהתלבטות אם לעשות שינוי תסרוקת. עברו על השיער שלי כמה חודשים קשים ולכן הסתפרתי לא מזמן, אבל אני לא דלוקה על התוצאה… התלבטות. לא קל. 🙂
    השינוי המשמעותי שעשיתי מבחינת סגנון בשנה האחרונה, הוא להיפתח לאקססוריז מגוונים יותר. לא רק שרשראות קלאסיות מכסף או זהב, אלא שרשראות עם נוכחות! חלקן חיכו חודשים במגירה עד שהעזתי לצאת איתן מהבית, אבל כמות המחמאות המדהימה שאני מקבלת, מדרבנת אותי להמשיך ולהתנסות בסגנונות נוספים.
    שיהיה לנו מזל טוב ועוד המון שינויים חיוביים!

    Liked by 1 person

  3. מזל טוב!
    לי יש יום הולדת חודש אחרייך, אני כרגע במגמת שינוי, מלבישת בגדים כהים עד שחורים לעבודה ולפגישות כי זה רשמי יותר לבגדים צבעוניים שישדרו מי אני באמת.
    חוץ מזה שהתחלתי יותר להתאפר גם לא לעבודה וזה ממש כיף לי!

    Liked by 1 person

  4. אז קודם כל המון מזל טוב! אני חגגתי יום הולדת במאי והשנה החלטתי ללכת עד הסוף עם החלומות ולעסוק סוף סוף בתחום המדהים של האיפור! למדתי בצעירותי אצל ירין שחף והשנה החלטתי ביום הולדתי שזהו הילדים גדלו ואני חייבת לעשות משהו עם האש הזו שבוערת בי מצעירותי.. אש שנזנחה לטובת הקמת משפחה וטיפוח ילדיי המהממים! חזרתי ללימודי איפור בבית חדש- איל מקיאג' ואני מאושרת! לאט לאט מתכוננת לכבוש את עולם האיפור ולהגשים את חלומי! עם השנים היו המון שינויים כמו החלפת מלתחה ואיפור- כפי שביצעת אצלך, אבל השנה הרגשתי שאני משנה תפיסה אצלי ונענית לצרכים הפנימיים שלי.. בעיני זה חשוב לא פחות! מאחלת לכולנו להגשים חלומות ותמיד לשאוף רחוק- השמיים הם הגבול!

    Liked by 1 person

  5. מזל טוב 🙂
    לי יש יום הולדת בעוד כמה ימים…
    לא עשיתי איזה שינוי מיוחד אבל קניתי עגילים וטבעת שמאוד אהבתי מ-etsy וקופסאת תכשיטים עם 9 תאים שנוח לסדר בה לפי סטים.

    Liked by 1 person

  6. ממש כיף לי לשמוע כזה דבר כמו שכתבת.. החלום שלי זה להכין עצמי מבעוד מועד לגיל שלי… לצערי לא ממש יוצא לי לקנות הרבה כי אין לי אפשרות.. אבל תמיד יש לי מקום והערצה לבנות ששמות לב לעצמם.. שמחה שהגשמת את חלומך ומאחלת לכל הבנות להיות עם שאפתנות ודבקות במטרה כמוך 🙂 איחולי מזל טוב והמון הצלחה…. 💜

    Liked by 1 person

  7. מזל טוב ! יום הולדת זה תמיד סיבה לחגיגה 🙂 33 זה גיל מגניב . עדיין לא הגעתי אליו אבל לפי התמונות שלך את עדיין צעירה!!! מאד.
    אני תמיד אוהבת סגול בכל מיני ביגוד, תכשיטים ואפילו איפור. לפני יום הולדתי החלטתי לפנק עצמי בעוד סט סגלגל ממגנוליה ושדרגתי עצמי לקראת החורף בג'קט גם סגול!!!
    חחחח בקיצור יום הולדת זו תמיד סיבה לעשות משהו מיוחד ואפילו להשתדרג, גם לנו מגיע!

    Liked by 1 person

  8. מזל טוב יום הולדת שמחח , ב24.11 יש לי יום הולדת 19 בע'ה מאוד אשמח להתפנק באיזה משהו ומקווה שגם את מקבלת מתנות לכבוד יום הולדתך . אוהבת צבע אדום , ורוד . ומכורה לאיפור 🙂
    הכיי חשוב שיהיה לך המון מזזל טוב . תחגגי כמו שצרייך (:
    באהבה רבה פנינה ♥

    Liked by 1 person

  9. הי שחר!
    מזל טוב!
    אז אני חוגגת ב 28/11 השנה ואהיה בת 34 והחלטתי שהפעם לא בגדים / נעליים / תכשיטים אלא אני הולכת להשקיע בעצמי!
    הולכת לעעשות גבות באיפור קבוע (מתה מפחד אבל מלאאאאא זמן בא לי) והולכת לספרית חדשה לשנות את השיער
    רוצה להיות שונה!!!!

    אז שוב מזל טוב והמון אושר!

    אהבתי

  10. אומנם מוקדם עדיין אבל בכל זאת שיהיה המון המון מזל טוב.. כייף לקרוא ממש נהנתי לקרוא את התהליך שעברת כאישה זה מדהים איך הדברים הקטנים עושים את כל ההבדל ומאחלת לך להיות הכי אישה שאפשר בכל דרך שתבחרי והמשיכי עם העשייה המבורכת והכייפית
    🙂

    אהבתי

  11. שחר מזל טוב ליום הולדתך. 🎈🎈🎈
    הרבה אושר ושמחה.וכל שתבקשי לו יהי 🌹
    הכרתי אותך שקניתי מזוודה. (מרוצה מאוד!!)
    ממש נהנת לקורא את יומנך. יש מה ללמוד ממך 💕תודה לך.
    ותהני מהיום שלך….😉

    אהבתי

  12. שותפתי לנובמבר! עוד 3 ימים יש לך 33 חח נחמד 🙂 יש יש ב25 😛
    השנה הזאתי מה לא השתנה אצלי? כל החיים התהפכו אז שינוי אחד ספציפי אין לי מושג ולגבי בשמים יש לי הכל מהכל חח מכל סוגי הספקטרום הריחני אם זה מתוק עד חמוץ אז עכשיו עשית לי חשק לנסות את שלך!

    אני כמובן אגיד לך עוד מזל טוב גם לא פה אז לפחות אומר שנהנתי מהפוסט ושירבו :*

    אהבתי

כתיבת תגובה