MAKE OVER

חודש יום ההולדת שלי הסתיים ואני חייבת לציין שלא עבר יום בלי פינוק או חגיגה. אני מרגישה כל כך אהובה בשנה האחרונה, כל כך מלאת מזל שקשה לי לעכל את כל הטוב הזה. בקרוב אני מסיימת את הפרוייקט הנוכחי שלי ומתחילה פרוייקט חדש ולקראתו ערכתי גם שינויי מלתחה, גם שינויי מגורים וגם שינוי במראה הכללי שלי.

אחד הדברים הכי קשים כשעוברים דירה, הוא עניין מציאת אנשי מקצוע טובים ואמינים. פתאום החלפתי רופא, קוסמטיקאית, ירקן ואפילו את המאפייה האהובה עליי וכעת, כעת חיפשתי מעצב שיער. אז למי פונים ? את מי שואלים ?

פניתי ישירות לגדעון קוסמטיקס הלא הם היבואן הרשמי של אינדולה, דרכם הכרתי בזמנו את בר דבוש שהפך במהרה להיות מעצב השיער שלי, אלא שעכשיו כשאני גרה ברחובות, קצת קשה לי להגיע עד אליו ועל כן המליצו לי על מעצב השיער שמואל מיכלסון שהמספרה שלו, תאמינו או לא, נמצאת 2 רחובות ממני. אז ברחוב אייזנברג 31 ברחובות תמצאו מספרה קטנה ומתוקה השייכת לשמואל מיכלסון שכבר מעל 40 שנה מעצב שיער והוא צנוע כאילו החל את דרכו אתמול.

IMG-20141104-WA0024

IMG-20141104-WA0029
שמואל ישר קלט עם מי ומה יש לו עסק וישר אמר "צבע משוגע" כאילו קרא את מחשבותי. בתוך שניות ושיחה די קצרה בחרנו יחד את הצבעים החדשים שיתקנו את הזוועה שנקראה השיער שלי.

IMG-20141104-WA0007
במקביל נכנסו אינספור לקוחות מכל הגילאים, כולן מחבקות, כולן מדברות עליו שלל מחמאות ואם זה לא משרה בטחון אז לא יודעת מה כן. אז התחלנו בתהליך שבמהלכו שמואל הקפיד להסביר לי בדיוק מה הולך לקרות כדי שאהיה רגועה ושקטה. מודה שקיבלתי יחס VIP אבל עושה רושם שכולן כאן מקבלות יחס שכזה. שמואל מקפיד לבדוק מה קורה אצל כל לקוחה וכל איש צוות, מנחה ומסביר בשקט ובנועם את מה שצריך להיעשות.
IMG-20141104-WA0020

יש אנשי מקצוע שעושים מלא רעש ולא תמיד יש לרעש הזה כיסוי ואצל שמואל ושאר צוות מעצבי השיער של אינדולה (גדעון קוסמטיקס) ההפך הוא הנכון. כך לאט לאט החל המהפך שלי…
IMG-20141104-WA0038

רוב השיער נצבע בסגול עמוק, גוון שנראה הרבה יותר רך מהשחור שהיה בהתחלה, בשכבות השיער העליונות שמואל יצר עבורי גוונים בורוד אדום (תלוי לגמרי בתאורה) שלגמרי הצליחו להביע את האהבה שלי לצבע.
IMG-20141104-WA0034
אני חייבת להודות שאני בדרך כלל שונאת ביקורים במספרה, ההמתנה והרעש לא מטיבים עימי ויחד עם זאת הרגשתי שם לגמרי בבית, אין ריכולים ודיבורים מיותרים, אין רעש בלתי נסבל של ערוץ האופנה שאיכשהו תמיד משודר בכל מספרה. הכל באוירה נעימה ושקטה עם אנשי מקצוע מצויינים, אדיבים ותחת עינו הבוחנת של המאסטר שמואל מיכלסון.

אחרי השינוי התפנקתי בקפה עם חברה ולא הפסקתי לקבל מחמאות על התסרוקת החדשה. אז אם אתם מחפשים איש מקצוע מצויין ונפלא בתחום עיצוב השיער, חפשו את שמואל בטלפון 08-9471863 או פנו לגדעון קוסמטיקס ובקשו הפניה לאחד מאנשי המקצוע שלהם שבאזור מגוריכם ואני בטוחה שתהיו מרוצים כפי שאני הייתי.

ולתוצאה הסופית וגם ההכרזה על הזוכה בהגרלת יום ההולדת שלי….

560148_10152742662077850_1970980754832554581_n

IMG-20141104-WA0049

והזוכה בחבילת יום ההולדת שלי היא : בוחניק רויטל 

שהחליטה להגשים חלום וללכת ללמוד איפור כחלק מהשינויים שערכה בחייה לאחרונה.
צרי עימי קשר בפייסבוק shahar gafny ומסרי לי את הכתובת שלך ואדאג לשלוח הפתעה ממני.

כתיבת תגובה

