עובדת בשביל לחיות

לחץ לחץ לחץ….
החודשים האחרונים היו מלווים בלא מעט ממנו. שוב עוברת דירה, שוב מתחילה פרוייקט חדש.
מעולם העשייה שלי לא הייתה כל כך מרובה והגוף…
פתאום כל רגע קטנטן של רגיעה מתגלה להיות נכס חשוב, אז לקחתי יום חופש. תפסתי את עצמי וקפצתי למתחם שרונה בת"א. כל הסיפור הוא לקחת רכבת לעזריאלי וללכת חמש דקות ברגל לכיוון הקריה ומולה תמצאו עולם חדש ונפלא. לרגע אתה מרגיש שם כמו בחו"ל, מדשאות ושבילים, הבתים ההיסטוריים, האנשים והחנויות. פתאום שכחתי מהכל, וכך התיישבתי אל מול ספא לאוקסיטן ופינטזתי על תפריט הטיפולים שהמקום מציע.
4-682x10245-682x10243-682x1024

משהו בחברת לאוקסיטן תמיד גורם לי להרגיש בחו"ל, השירות האדיב, התפיסה הירוקה, העיצוב וקולקציות המוצרים המדוייקות. לא חסר חברות ישראליות טובות אבל משהו בלאוקסיטן מריח אחרת לחלוטין ואני מתה על זה. כבר כתבתי כאן בעבר על לאוקסיטן ועל מדיניות פיתוח המוצרים המיוחדת שלהם. לשמחתי הרבה אין היום מלון בוטיק שמכבד את עצמו או ספא שלא ניתן למצוא בו את מוצרי החברה ועל כן הפינוק מבחינתי הוא כפול. אך מה קורה אם את עסוקה כמוני ויש לך בערך עשר דקות ביום לקפה ולמקלחת כדי קצת להרגע ?לאוקסיטן- שמן גוף חמאת שיאה 149 שקלים צילום יחצ

מאד פשוט ! מביאים את הספא הבייתה.
כמי ששונאת את ההתעסקות עם קרם לחות שכן אין לי ממש זמן ועצבים לחכות שייספג עד הסוף נהגתי עד היום להשתמש בשמנים כגון שמן תינוקות רגיל שיש היום כמעט בכל בית, יחד עם זאת, מדובר במוצר די בסיסי שהריח שלו די רגיל וזה לא בדיוק נחשב לכזה פינוק כמו הכרח המציאות ועל כן, כשגיליתי את שמן הגוף המועשר בחמאת שיאה של לאוקסיטן שמחתי עד מאד. הריח משכר, הוא נספג במהירות, מלטף את עורי לאורך היום ומזכיר לי פה ושם לעצום את העיניים ולדמיין את החופשה הבאה בחו"ל.

שמן Fabulous משלב שמן המופק מאגוז השיאה יחד עם שני שמנים צמחיים נדירים מאפריקה, באובב ותמר המדבר. על פי לאוקסיטן ניתף אף להשתמש בו כשמן מטפח לשיער המעניק לו ברק ורכות וניחוח נפלא. מודה שלא ניסיתי את העניין, אף פעם לא אהבתי לשים שמן על השיער שלי אך על הגוף… זהו שמן נפלא הנספג במהירות הבזק. אני באופן אישי ממליצה להתיז מעט על העור מיד לאחר המקלחת כשהעור עוד מעט רטוב והוא יעניק לעור מגע קטיפתי ורך.

המחיר 149 ש"ח ל 100 מ"ל ובהתחשב בזה שאני משתמשת בו לפחות 3 פעמים בשבוע ונהנית ממנו מאד, הוא לגמרי מחזיר את ההשקעה ושווה בעיני כל אגורה.

לאוקסיטן צילום  יחצ

אם בכל זאת חשקה נפשכם בקרם גוף איכותי וטוב, תשמחו לדעת כי לאוקסיטן השיקה לאחרונה 3 מוצרים המועשרים בחמאת שיאה בניחוחות עדינים ונפלאים: לימון, וניל וורדים. אפילו אני שמאד רגישה לריחות ולרוב מפחדת להריח כמו הפולניה שאני 😉 גיליתי שהריחות מאד נעימים לי. הלימון (בקופסת הפח הירוקה) מרענן בטירוף, הוניל (בקופסת הפח הצהובה) מתקתק אך לא יותר מידי ויש בו משהו יותר רומנטי בעיני, אישית אני מעדיפה אותו. ולא נשכח את קרם הגוף בניחוח הורדים בקופסת הפח הורודה) שהפתיע אותי מאד כי הוא קליל ונפלא ורחוק מאד ממה שדמיינתי שכן ריח ורדים תמיד הרגיש לי כבד נורא. הקרם סמיך אך נספג די במהירות והריח נשאר אית לכמה שעות אך רק ברקע ולא באופן משתלט.

המחיר של כל קופסת פח מעוצבת שכזו הוא 100 ש"ח ל 100 מ"ל והאמת שהן כל כך יפות שלמרות שאני לא מאד תחברת לקרם גוף בא לי על כולן.

אגוז שיאה

לחמאת שיאה סגולות רבות, חמאת שיאה כשמה כן היא, מופקת מאגוז שיאה. מקור השיאה הוא בערבות המדבר הסודני שבאפריקה. עץ השיאה מתמר לגובה של 2 מטרים ופירותיו גדולים מעט יותר מכף יד. כאשר מפצחים את האגוז מתגלה בתוכו נוזל קרמי עשיר בחומצות שומן וויטמינים A ו-E, שהוא הבסיס לחמאה.

גם בעבר כתבתי על האהבה שלי לחמאת שיאה, זהו אחד מאוצרות הטבע הגדולים והשווים ביותר שאני מכירה, כבר שנים שאני מחזיקה קופסת פח של חמאת שיאה טהורה בתיק האיפור שלי שכן היא טובה לסדקים בעור ובשפתיים, כקרם הרגעה במקרה של עקיצות ושריפה מהשמש וכקרם לחות לכל חלקי הגוף.

נראה לי שרבות מכן כבר מכירות את קרם הידיים המפורסם של לאוקסיטן, אני מחזיקה אחד כזה בתיק כל הזמן והרי ידוע על האהבתי למוצרי קרם ידיים. יש לי שפורפרות של איזה 6 חברות במקביל, בכל תיק , על כל שולחן ובמשרד. אז לא פלא שכשראיתי את מארז 4 קרם הידיים שלפניכם חטפתי אותו מיד. המארז מכיל: קרם ידיים חמאת שיאה 10 מ"ל, קרם ידיים חמאת שיאה בניחוח וורדים 10 מ"ל, קרם ידיים חמאת שיאה בניחוח וניל 10 מ"ל וקרם ידיים שקד 10 מ"ל בקופסת מתכת מתוקה שכבר מזמן עשתה אצלי הספה כקופסת הכל מהכל בתיק ואני מחזיקה בה אופטלגין, כלי תפירה, טיפות עינייים וגם שפורפרת אחת של קרם ידייים. על התענוג תשלמו 59 ש"ח.

OCC_112717

אז אין לכם זמן לתת קפיצה לקניון או למתחם שרונה בת"א ? עזבו אתכם, לא צריך !
היופי בחברה כמו לאוקסיטן הוא העובדה שהיא דואגת להתעדכן כל הזמן ויש לה חנות און ליין נפלאה וידידותית בה הכל מפורט כמו שצריך. אז קחו לכם ערב מפנק אחד, שבו אל מול המסך עם כוס תה וכמה נרות ריחניים ועשו כמוני, הזמינו לכם כמה מוצרים. והנה רק כדי להקל עליכם, פשוט לחצו כאן
נכון, אין לי זמן ללכת לספא, ועד שאצא לחופשה בחו"ל… אבל להתפנק אני בהחלט יכולה ורוצה. כי בסופו של יום, עם כל האהבה לעבודה, אני עובדת בשביל לחיות ולא חיה בשביל העבודה.

מחשבה אחת על “עובדת בשביל לחיות

כתיבת תגובה

