טופ שופינג – חיים מתוקים

3 חודשים !!! 3 חודשים בהם עברתי דירה, התחלתי פרוייקט חדש ושיניתי את חיי מקצה אל קצה.
בשלושת החודשים האחרונים העשייה שלי הכפילה את עצמה ואני נהנית מכל רגע.
לומדת המון, עובדת קשה יותר, הרבה יותר, מאותגרת יותר.
כגודל האתגר גודל הסיפוק, לפחות כך אני מקווה ועל כן, רגעי פינוק ושופינג פה ושם גורמים לי הנאה גדולה יותר גם כן.

עם הפרוייקט החדש שסיפרתי לכם עליו בפוסט הקודם, שידרגתי שוב את התספורת שלי.
לצורך השינוי חזרתי אל ידי הזהב של לא אחר מאשר בר דבוש מצוות גדעון קוסמטיקס יבואנית אינדולה עליו כתבתי פה כבר בעבר. הפעם דאגתי ליישר קו עם קולקציית התסרוקות Street Style שהשיקה חברת אינדולה לקיץ 2015. הקולקצייה מתאפיינת בשדרוג מראות קלאסיים על ידי צביעה מיוחדת, גוונים או אסימטריה.
אינדולה מראה קיץ 2015 צילום יחצ (1)1
ממש בדומה לאופנת רחוב אשר עוסקת לא פעם בהשראה מהעבר ובהענקת טוויסט מודרני ייחודי, ראו את התסרוקת הנפלאה הזו:
אינדולה מראה קיץ 2015 צילום יחצ (3)
בר בחר עבורי את סגנון דולצ'ה ויטה (חיים מתוקים באיטלקית): חזון רומנטי בטוויסט ים-תיכוני המבוסס על מיזוג בין אלגנטיות ישנה, טובה ומוכרת לבין לבישות מודרנית ושדרג את תספורת הקארה הקלאסית והעניק לה טוויסט אסימטרי בגווני אדום. קצר יותר, נועז יותר, אני יותר !!!
11025195_10153048383202850_7487350938015076733_n
אני מודה שאני מתה על התספורת הזו ומצליחה לשחק איתה כל פעם כך שהיא מקבלת אופי שונה, מספיק להוציא את מכשיר הבייביליס ואני מקבלת מראה וינטג'י שנות ה 30 סטייל כפי שתראו בהמשך.

אני חייבת להודות שכל אחד מצוות מעצבי השיער מבית גדעון קוסמטיקס בהם נתקלתי בשנה האחרונה, הפגין מקצועיות נדירה שהפכה אותי למאמינה מאד גדולה בחברת אינדולה. בכל פעם שאני נדרשת להמליץ על מעצב שיער אני מפנה אל חברת גדעון קוסמטיקס מתוך אמונה שלמה כי שם התשובה !

באותה הזדמנות גם חידשתי את את מלאי מוצרי טיפוח השיער שלי והתחדשתי שוב בערכה הכה אהובה, סדרת INNOVA לטיפול בשיער צבוע. בסדרה 3 מוצרים, שמפו לשיער צבוע המסייע במניעת דהיית הצבע, קונדישינר ללא שטיפה ומסכה. מכל השלושה האהובים עליי ביותר הם השמפו והקונדישינר ללא שטיפה שהפך למוצר קבוע וחובה על המדף שלי בשנה האחרונה.
אינדולה טיפול בשיער צבוע

המראה הנפלא הזה כמובן שלא יכול להתקיים ללא שדרוג מלתחה ועל כן עפתי על שופינג היסטרי והפעם ברשת ONOT שלמזלי התאוששה פלאים מהקולקצייה הקודמת שהרגישה לי כמו כדור שינה אחד גדול וחזרה אל הקו הצעיר והנפלא שאני כה אוהבת מזה כעשרים שנה. אם יש משהו שאני אוהבת ברשת עונות הוא העובדה שכבר שנים קולקציות הבגדים ברשת חוגגות את גופה המלא של אשה ולא עסוקות בלהסתיר אותו בעזרת אפליקציות בד מטופשות או הדפסים פסיכוטים.

במהלך החודש האחרון ביקרתי בסניף עונות שבקניון עופר רחובות כ 4 פעמים ובכל פעם הצלחתי למצוא לפחות 3 פריטים אהובים. הנה חלק מהדגמים שרכשתי :

לאחרונה ערכה רשת עונות תצוגת אופנה תחת הכותרת "ברוך שעשני אישה " בה הציגה את קולקציית הבגדים הנוכחית שכבר מככבת בארון הבגדים שלי. הקולקצייה מתאפיינת בגזרות אווריריות, בדים קלילים ונעימים, מעט השראה משנות ה 70 וחלוקה לשתי קטגוריות עיקריות – קז'ואל וערב Premium ואם זו מעידה על הבאות, נראה לי שהולך להיות קיץ חם ונפלא ברשת עונות ואני מחכה בקוצר רוח לדגום עוד ועוד פריטים מחנויות הרשת.

רגע לפני שאני נפרדת מכם עד לפוסט הבא…
סביר להניח שהבחנתם בשמלה האדומה שבחרתי – אחת התהיות הגדולות לגבי ביגוד שמוצג על גבי אלילות כמו הדוגמנית מיכאלה ברקו היא התהייה כיצד יראה אותו פריט על מישהי כמוני – רגילה, ממוצעת ובמידה 48. אז במקרה של השמלה המופלאה הזו, לטעמי התמונה לא עושה עימה חסד. זו שמלה המיועדת לאשה בעלת קימורים אשר יכולה למלא אותה. השמלה האדומה הזו הייתה הבחירה שלי לערב ליל הסדר בליווי שרשרת פרחים לבנה שנרכשה ברשת TOP TEN ב 39.90 ש"ח יחד עם זוג עגילים תואמים.
קצת בייביליס לתסרוקת המרהיבה שיצר בר דבוש ואיפור בגווני דבש וזהב והשלמתי את מראה ה"דולצ'ה ויטה" הפרטי שלי.

חג שמח לכולם 🙂
ועד לפעם הבאה… Be Fashionable

2 מחשבות על “טופ שופינג – חיים מתוקים

  1. התסרוקת משוגעת ומשגעת! תתחדשי 🙂
    הסתכלתי על התמונות מהקטלוג של עונות וחשבתי לעצמי שחבל שהדוגמניות לא מייצגות באמת את קהל הלקוחות של הרשת [והדוגמניות מהממות ומצטלמות נפלא]. השמלה האדומה הזו פשוט מהממת, כל כך מחמיאה לך

    אהבתי

להשאיר תגובה

