חדשים ומרגשים – האמנם ?

לא ניתן להתעלם מהרעש בחודש האחרון שנעשה סביב מס' מוצרים מבית מייבלין. אם אתן בפייסבוק וקצת מתעניינות לגבי איפור, סביר להניח שנתקלתן בקמפיין הקיץ של חברת מייבלין. בקמפיין פנו למיטב הבלוגריות בבקשה לבחור שני מוצרים – סומק/ברונזר ומייקאפ מוס בעזרתה של דיילת מייבלין בפארם ולציין כי הן מתכננות ליצור איפור בהשראת 5 השלבים של מייבלין המוצגים כאן לפניכם:

liders soon

האמת שמבחינתי, אין כאן בשורה חדשנית. חמשת השלבים המוצגים כאן על ידי מייבלין הם שלבי איפור בסיסיים שכל מאופרת לייט מבצעת על בסיס קבוע, בין אם זה במוצרי מייבלין או לא. ועל כן יסלחו לי אלוהי היח"צ וחברת מייבלין אך פחות אתיחס לשלבים אלו כפי שאתיחס למוצרים שבחרתי, ותאמינו לי יש בהחלט למה להתיחס !
makeup mousse
לשמחתי לא הייתה דיילת ביום שהגעתי אל הפארם ועל כן יכולתי להתבונן היטב בקולקציית Maybelline Dream Matte Mousse.
האמת שכמאפרת אף פעם לא משך אותי להתנסות במייקאפ במרקם מוס. תמיד הייתי בהרגשה שמדובר במוצר קיקיוני שמנסה להציל את כבודו האבוד של המייקאפ המוצק והשפכטלי המוכר ועל כן הציפיות שלי היו סופר נמוכות. לאחר התבוננות בגוונים השונים, שמחתי לגלות כי יש גוונים בעלי תת גוון ורוד, צהוב וכתום כך שאפילו בהירה כמוני הצליחה למצוא גוון שמתאים לה.

השרב האחרון היה הזדמנות להוכיח לעצמי שאני צודקת. שהמייקאפ הזה על סוגיו השונים פשוט לא יעמוד במשימה ועל כן לקחתי על עצמי משימה וניסיתי אותו. המריחה הייתה קלה והמרקם נעים ונפלא, אך בתוך תוכי חיכיתי בקוצר רוח לרגע שיאכזב אותי.
ואכן האכזבה שלי הייתה גדולה !! אך לא מהסיבה שחשבתן.

טעיתי ובענק !!!!!
מייקאפ Dream Matte Mousse הצליח לשרוד את אחד הימים השרביים שהיו כאן ולא זז מטר. למי שקצת חסרת בטחון, ניתן לפדר אותו קלות. אני מודה, נדיר שמצליחים להפתיע אותי אחרי 13 שנות עבודה כמאפרת ומייבלין הצליחו לעשות זאת ובענק ועל כן התאכזבתי מעצמי על הציניות שחלחלה בי טרם ההתנסות במוצר. מייקאפ Dream Matte Mousse הוכיח את עצמו ואפילו הצטלם נהדר, כפי שתראו בהמשך. מבחינתי אני מאמינה שאפילו אעז לנסות את הגוונים הכהים יותר להצללות ואף לנסות לשלבו בעבודה המקצועית שלי.
הדרך הכי טובה בעיני להניח את מייקאפ Dream Matte Mousse הוא בעזרת האצבעות, מנסיון עם מברשת, ספוגית ואצבעות, גיליתי כי בעזרת האצבעות מאד קל להגיע לכיסוי אחיד ושלם. מברשת קצת משאירה סימנים וספוגית פשוט לא עובדת טוב עם מרקם הביניים הזה.
טיפ קטן – שמרו על ניקיון ושטפו הייטב ידיים לפני השימוש.

לאחר השימוש במייקאפ מוס מבית מייבלין הפניתי את תשומת ליבי אל המוצר שסיקרן אותי עוד יותר.
maybelline-dream-terra-sun

תמונתו של סומק Dream Sun מבית מייבלין רדפה אותי. הרשתות החברתיות עשו את שלהן והמוצר נראה לי כמו ממתק אמיתי.
לצערי במהלך השנים האחרונות נתקלתי בעיקר בברונזרים בעלי תת גוון כתום שהיו כל כך נוראיים לבהירות עור שאני כמעט לא מחזיקה אותם בתיק האיפור האישי או המקצועי שלי ואילו הפעם מדובר בברונזר/סומק עדין שיכול ממש להתאים לכולן בלי יוצא מן הכלל. אהבתי את העובדה שאינו עמוס בגליטרים או שימרים וכי הוא ממש טבעי למראה. יחד עם זאת, גם פה אין בשורה חדשנית מיוחדת אך במחיר מבצע הוא בהחלט שווה את ההשקעה (הפרסומים בהם נתקלתי דיברו על משהו בסגנון 30 ש"ח שזה בהחלט שווה). סה"כ מדובר במוצר שיתאים לכל אחת ולכל עונה בשנה והייתי בהחלט ממליצה למי שרוצה לרענן מעט את תיק האיפור שלה לרכוש אותו. אני בהחלט הולכת ליהנות ממנו הקיץ הזה.

אז הנה, ביומיים הכי שרביים שהיו כאן החודש, הרשיתי לעצמי לקחת סיכון עם מייקאפ וסומק חדשים והתוצאה כאן לפניכם
20150520_08034720150504_075411

האם גם אתן רצתן לנסות את שני מוצרים אלו ? מה חשבתן עליהן ? אשמח לשמוע מכן.

כתיבת תגובה

