בין טיפוח לאיפור – מהסודות הקטנים שלי

כבר חודש ימים שיושבת ערמת מוצרי טיפוח על שידת האיפור בסטודיו שלי. ערמת מוצרים שרכשתי אינספור פעמים בחיי וכתבתי עליה שוב ושוב ושוב ואני בוהה בערמה ותוהה מה עוד אני יכולה לכתוב על מוצרי סבוקלם שטרם כתבתי. אז פניתי שוב לחברת סבוקלם, מי שזוכרת בזמנו ראיינתי עבורכם את הרמן וייס, אחד ממיסדי החברה אודות הקמתה וסוד מוצריה והפעם רציתי לבדוק מולם מה טרם נאמר על מוצרי החברה.

התשובה לה זכיתי הייתה מאד פשוטה, קהל יעד מאד מסויים פשוט לא מכיר את המוצרים ותועלתם ואני שמאוהבת במוצרים מזה שנים הופתעתי לגלות כי דווקא חברי למקצוע – מאפרים ומאפרות , אינם מכירים כלל את קולקציית המוצרים והשימושים הרבים שיכולים לשפר פלאים את עבודתם באופן שוטף ועל כן החלטתי רגע לשים בצד את שלל הקומוניקטים והפרסומות ולשתף אתכם בכמה טיפים אשר יבטיחו תוצאות איפור טובות יותר בזכות מוצרים אלו.

כפי שרובנו יודעים, איפור נראה הכי טוב על עור שמצבו טוב ועל כן, שגרת טיפוח חשובה מאד. יחד עם זאת, לצערנו ישנם לא מעט לקוחות שאינם מקפידים על שגרת טיפוח קבועה והדבר ניכר על עורם.48568

אחד ממוצרי החובה בעיני בתיק איפור מקצועי ואמרתי זאת אולי מיליון פעם בעשור האחרון הינו ג'ל הרגעה סבוקלם. מדובר בג'ל שקוף וטבעי המופק מצמח האלוה-ברבדנסיס וזה הזוי בעיני שהרבה לא מכירים אותו ומתיחסים אליו כאילו הוא תכשיר סטייל אלוורה לעקיצות או משהו בסגנון. מדובר בתכשיר שהציל אותי כמעט בכל עבודת איפור בה המאופרת שלי סבלה מאדמומיות יתר ברמה קיצונית או לחילופין בימי הקיץ בהם עור המאופרות שזוף, מגורה, בעל נקבוביות פעורות ועוד.

כל הסיפור הוא למרוח שכבה עבה של הג'ל על פני הלקוחה ולהמתין כעשר דק' (סבוקלם ממליצים על 20 דק' אך גיליתי שגם בפחות זמן התוצאות נפלאות) לאחר מכן מבקשים מן הלקוחה לשטוף את פניה במים קרירים והעור רגוע, ומוכן לשאר תהליך האיפור. ב 90% מהמקרים, קיבלתי טלפון מלקוחות אלו מס' ימים לאחר מכן  בבקשה למסור להם את שם המוצר על מנת שיכולו לרכוש אותו לעצמם. הג'ל מתאים לגברים ונשים כאחד והוכיח את עצמו גם בהכנות לאיפור טלויזיה.

sebocalm

מוצר נוסף, ממנו הכל החל, הינו קרם הלחות המסורתי של סבוקלם. על פניו עוד קרם לחות ולא יותר מזה אך יתרונו הגדול מבחינתי הוא העובדה שהוא נספג במהירות הבזק ולרוב כשאת מאפרת מיליון איש זה אחר זה, לכל דקה יש חשיבות. מבחינתי קרם הלחות סבוקלם הוא הכל ! הוא קרם לחות, פריימר ותכשיר דילול למייקאפים ואני מיד אסביר.

לעיתים אני נתקלת במאופרות בעלות עור מתקלף או יבש מאד כך שגם המייקאפ הנוזלי ביותר מתקבל מסכתי ולא אחיד ועל כן אני נוהגת לא פעם לדלל את המייקאפ עם מעט מקרם לחות זה והוא משתלב נפלא.  אני כבר רואה את הגבות המורמות של כולכן. לרוב כשמערבבים קרם לחות עם מייקאפ מתקבל מרקם בוצי ולא אחיד אלא שבמקרה הזה, משהו בפורמולה הזו פשוט עובד וקרם הלחות נספג מהר ומאפשר למייקאפ להחליק על מקומו בשלום למרקם אחיד ויפה. טיפ קטן ונוסף – במידה ובתום תהליך האיפור הרגיל שלכם הבחנתם באזורים בהם העור זקוק לתוספת לחות, היעזרו בספוגית מייקאפ, sebocalm-300x260הניחו עליה מעט מן הקרם ובטפיחות עדינות החדירו אותו לעור. זהו סוד מקצועי קטן שמלווה אותי מזה 13 שנה ואני יותר משמחה לחלוק בו.

לאחרונה החברה השיקה משחה מרוכזת להרגעת אדמומיות בעור הנקרא "בין לילה" ועל אף שאמורים להשתמש בו בלילה, גיליתי כי במקרי סבוריאה קשים, הוא מוצר הצלה נהדר. כמות קטנטנה ממש מספיקה לאזורים שלמים בעור הפנים ומשפרת כמעט באופן מיידי את מרקם העור.  לפי הריח, המוצר מכיל שמן עץ התה המוכר בסגולותיו הרפואיות המטפלות בקשת רחבה של בעיות עור וגם פה הוא עושה קסמים, אך חשוב לזכור כי ייתכן והריח הדומיננטי ירתיע חלק מן הלקוחות ועל כן חשוב להסביר להם בטרם השימוש את מטרת השימוש במוצר והסיבה שהוא מריח כפי שהוא מריח. מנסיוני, לקוחות מעריכים את הפגנת האיכפתיות והידע המקצועי ומרגישות כי בחרו באיש המקצוע הנכון ביותר עבורן.product_thumbnail1339319507

באתר של סבוקלם, תוכלו למצוא עמוד נחיתה להשארת פרטים על מנת לקבל דוגמית התנסות במוצר – אני לגמרי בעד !! קבלו קישור ישיר ולחצו כאן

מוצר נוסף שאני משלבת בתיק המקצועי שלי הינו מוצר שהקדים את כל טרנד ה BB ו ה CC והוא הדמי מייקאפ הנקרא בסבוקלם "קאלם טריפל" וזאת משום שהוא מעניק 3 פתרונות במוצר אחד: הרגעת העור והענקת לחות, הענקת גוון אחיד ושיפור מראה העור והגנה מהשמש. מבחינתי זהו הפריימר המושלם והוא מגיע בשני גוונים: לייט ומדיום כך שאני יכולה להתאים את עצמי לכל לקוחה.  את טיפ דילול המייקאפים שציינתי למעלה, ניתן לבצע גם איתו ולהרוויח תוספת הגנה מקרני השמש.

product_thumbnail1332228358מוצר אהוב נוסף מבית סבוקלם, מככב בתיק האיפור שלי דווקא בגלל אריזתו. אם יש משהו שאני שונאת לסחוב בתיק האיפור אלו מוצרים שיש להם פוטנציאל להישפך/ להתפוצץ בתיק שלי ובמשך שנים סחבתי מסירי איפור ותכשירי ניקוי לפנים בתיק נפרד או סגורים בביליון שקיות בדיוק מהפחד הזה. ואז, ביום בהיר אחד, נכנס אל תוך חיי מוס ניקוי מסדרת innovation ובזה נגמרו בעיות האחסון שלי. מעבר לעובדה שהוא פשוט טוב, מנקה את העור ביסודיות ומכווץ נקבוביות פעורות, הוא מוגש בבקבוק קשיח ומוגן ואני יכולה להיות שקטה ורגועה.

חשוב להבין, אמנם מצויין על מוצר טיפוח מסויים שהוא יעודי למשהו מאד מסויים אך לא פעם כמאפרת שווה לבדוק מה עוד ניתן לעשות עימו. לא פעם תגלו כי מוצר כזה או אחר, יכול להציל אתכם ברגע האמת. האם גם לכם יש מוצרי טיפוח שהם חובה ? האם יש להם יעוד נוסף לזה המצויין על האריזה ? אשמח לשמוע מכן.

להשאיר תגובה

