yes or onot

לא מעט נאמר בחודשים האחרונים על קולקציית הבגדים של רשת ONOT.
אני מודה שלעיתים אני נתקלת שם בפריטים שאני פשוט לא מצליחה להבין מה חשב המעצב שיצר אותם.
יחד עם זאת, מאז שקניתי את הבגד הראשון שלי מהם בגיל 18 לא הייתה קולקצייה כל כך מוצלחת כמו האחרונה.
על אף שיש מי שיחלקו על דעתי החלטתי לחשוף את עצמי ביותר מפריט אחד ולשתף אתכם בבחירות שלי מ ONOT.

הפריט הראשון הינו טוניקה שאצלי הפכה לשמלה, כשבא לי אני מצרפת לה מכנס קצר והולכת לטיול בים. בד כותנה אוורירי וצבעוני, צווארון ושרוולים בדיוק באורך ובמידה הנכונה ואורך שאצלי מגיע עד מעל הברך. בעיני היא מושלמת יחד עם זוג נעלי בובה או סנדלי קיץ פשוטים ונקיים.
20150503_075404

הפריט השני נראה אמנם כמו שמלת מיני אך מדובר בגופייה שבחרתי לרכוש במידה גדולה יותר, שילוב של שרוולו, חגורה עבה או דקה לפי החשק וזוג נעלי בובה וזו הפכה עד מהרה לאחד הפריטים הכי אהובים עליי שכן אני תמיד זוכה לאינספור מחמאות כשאני לובשת אותה.

20150430_080542

אמנם רכשתי לא מעט שמלות בשנה האחרונה אך לא יכולתי לוותר על החולצה הצבעונית והנפלאה הזו – גולגלות זה לגמרי אני, במיוחד אם הן מתוחכמות מספיק כמו פה. שרשרת שחורה וישנה שנרכשה לפני כמעט עשור, טייץ ונעלי עקב נוחות של קלארקס והיא מתאימה לי ליציאה בערב או סתם למשרד. ביום סידורים, שילבתי אותה עם מכנסיים קצרים וסגרתי עניין.

20150426_075710

את האוברול שבתמונה רכשתי דווקא ב ASOS.COM אך הוא שחור ונקי ואין בו דבר מיוחד ועל כן כמעט באופן קבוע גיליתי שאני מוסיפה לו את הקימונו המושלם הזה מרשת ONOT, יש בו מן השובבות הודות לפרנזים שלרוב אני לא אוהבת אבל איכשהו פה הם עובדים ומעניקים לכל המראה קריצה. שרשרת ישנה  TOP TEN שוברת מעט את רצינות השחור לבן ומרעננת הכל מבחינתי.

20150413_080950

כן, אני אוהבת שילובים של שחור ולבן, יש בהם משהו קלאסי, אלמותי ואלגנטי והשמלה הבאה שרכשתי ב ONOT בהחלט נכנסת תחת התיאור הזה. עם או בלי חגורה, זו אחת השמלות האהובות עליי ורכשתי אותה גם בכחול לבן שכן היא מתאימה גם ליום וגם לערב בשינוי הסטיילינג הנכון. אגב, העובדה שיש בה כיסים, הופכת אותה לעוד יותר נוחה ומושלמת בעיני.

20150412_075946

אחחחח….. ברוך שעשני אישה טוענים ברשת ONOT ואני בהחלט מסכימה !!! ג'ינס + טי שירט מגניבה + טוניקה סרוגה וחזרתי היישר לשנות השישים האהובות. בין אם אתן מסכימות עם המסר או לא, תודו שסגנון הלבוש הזה גורם לכן לחייך.

20150420_080134

הממ….. זו אחת השמלות הנפלאות והיפות אלא שהיא פשוט לא פוטוגנית בעליל. איך שלא ניסיתי לצלם אותה משהו בצבעים לא עובר. מדובר בשמלת סאטן בגוונים כחול רויאל וחאקי, מדוייקת ונכונה, עם פרינט פרחים זרחני מעט אך עדין שאיכשהו מצליח להתפספס פה. זוג כיסים לאשה מאושרת, נעלי עקב פשוטות מ TO GO ויאללה לעבודה.

20150422_075721

קיץ, ג'ינס קצר וחולצת תחרה פרחונית. יש מי שניסו את החולצה הזו וטענו כי היא סמרטוט חסר צורה. אני טוענת כי ההיפך הוא נכון. משהו בה מאד רומנטי ומתקתק וזאת מבלי להיות מצועצע. אתן לא חושבות ?

20150520_080246

אלו הן רק דוגמאות ספורות ממה שרשת ONOT הציעה לאחרונה ואני חייבת להודות שהיד עוד נטויה. האם יצא לכן לבדוק קולקציית הקיץ של הרשת ? האם מצאתם פריטים שנויים במחלוקת ? מהו הפריט האהוב עליכן והאם הייתן רוצות לראות עוד ? אשמח לשמוע מכן 🙂

מחשבה אחת על “yes or onot

כתיבת תגובה

