הפופ שהצליח לפוצץ אותי !!

אתחיל ואומר כי משהו טוב קורה בחברת קליניק אשר בחודשים האחרונים לא מפיסקה לחדש.
בין מגוון השפתונים, הסמקים ושלל המוצרים הושקה חנות מקוונת אשר מהווה פתרון נפלא לאלו מכן
שמסרבות לצאת מהמזגן במזג האויר הלוהט.

וכך, גם אני מצאתי את עצמי אל מול האתר אלא שכאחת אשר ניהלה מס' חנויות און ליין בקריירה שלה, לצערי נתקלתי באתר לא מאד ידידותי. עושה רושם שמישהו בקליניק , כנראה מחוסר נסיון בתחום פשוט הלך על תבנית הוורדפרס הראשונה שהוא נתקל בה והעלה את האתר לאויר בלי כל חשיבה קדימה.

עמוד הקופה לא מאד ידידותי וברור, חיפוש המוצרים מסורבל, הצורך בגלילה אינסופית של עמוד הבית ועוד שאר ירקות פשוט מזכירות כי הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות ויחד עם זאת, כל הכבוד להם על יישור הקו עם הקידמה וההבנה כי הקהל הישראלי הוא קהל אינטרנטי, קהל שבודק ומעדיף לרכוש בנוחיות ביתו את מוצרי המותרות שלו.

במקביל להשקת האתר הושקה ברעש גדול קולקציית השפתונים Clinique Pop וזו הייתה הזדמנות נהדרת לבדוק את הרכישה באתר. מבחינת לוגיסטיקה, קליניק הצליחו להפתיע אותי, ההזמנה הגיעה בזריזות שאין שני לה. ארוזה היטב, מפנקת ויוקרתית.

במארז, השפתון שבחרתי ועליו אפרט עוד מס' שורות והלק עליו אכתוב בהזמנות אחרת. כמו כן, צורפו 2 דוגמיות לבחירתי שסוף סוף באמת הולכות אל הצרכן ולא אל דיילת הפארם התורנית ואם צריך עוד יתרון ברכישה און ליין אז גם צרפו להזמנה שלי תיק רחצה צבעוני ומשגע שממש אהבתי.

*כעת ואני מקווה כי גם בהמשך – תוכלו גם אתן ליהנות מזוג דוגמיות ותיק מתנה בכל רכישה ב http://www.clinique.co.il/
11215740_10153291803782850_3415713880904607701_n11183465_10153291534382850_980217657141523238_n

ונחזור אל קולקציית השפתונים Clinique Pop, על ידי החברה נטען כי הפורמולה משלבת פריימר וצבע עשיר המעניקים גימור מושלם ולחותי לכ 8 שעות. השפתון מוגש בכ 16 גוונים ואני ממליצה למי שמתלבטת בינהם, פשוט לערוך חיפוש ברשת אחר סווטשים.

גוון מתקתק בשם PLUM POP 14 קרץ לי ומהסווטשים ברשת נדמה היה כי הוא הגוון המושלם עבורי ליום יום, אני שלרוב הולכת עם שפתונים מאד נועזים, לאחרונה דווקא ממחפשת את הרגוע, השקט והקלאסי ואכן, PLUM POP הוא בדיוק זה.
כפי שהובטח השפתון לחותי מאד, נעים למגע והפך עד מהרה לשפתון האהוב עליי ועל כך מגיע לקליניק שאפו ולו כי הצליחו לגרום לי לחייך בזכותו.
1897007_10153312011337850_8511414865095828534_n
אך לא הכל נפלא ונהדר בממלכת החיוכים שלנו, פרט קטן אחד הצליח לפוצץ אותי ואני עדיין לא מצליחה להבין אותו. עלות שפתון מקולקציית Clinique Pop היא 147.47 ש"ח, ובאתר לאחר הנחה 117.98 ש"ח, אני לא אכנס לעניין עלות מול תועלת – שכל אחת תעשה חשבון עם עצמה לגבי המחיר שהיא מוכנה לשלם עבור שפתון אבל שמישהו סוף סוף יסביר לי את עניין 47 או ה 98 האגורות, האם אקבל את 2-3 האגורות כעודף ? מדוע לא מפסיקים עם השיטה הזו למה לא לרשום 50 אג' ?!! מה עוד שמרגע שהפסיקו את יצור מטבע האגורה אין טעם להשתמש בתמחור הזה.

אילו קליניק רצו באמת לגרום לנו הצרכניות לחייך, היו משנים את גישת המניפולציות השיווקיות הישנה ומיישרים קו עם גישת השקיפות והאמינות ומעניקים לנו תמחור הוגן לצד מוצרים איכותיים ואתר מכירה ידידותי ואני רוצה להאמין שהם בדרך הנכונה, את הצעד הראשון הם כבר עשו… עכשיו רק צריך לשחרר מעצורים ולזרום קדימה עם הזרם.

להשאיר תגובה

